دسته‌بندی نشده

کتاب های زبان آلمانی German فروشگاه زبان تک خرید کتاب زبان 50% تخفیف خرید کتاب آلمانی

هم‌چنین این مجموعه برای شما با برگزاری جشنواره‌ها و تخفیف‌های فصلی در شبکه‌های اجتماعی خود شرایطی را ایجاد می‌کند که در هر روزی از سال امکان خرید کتاب به همراه تخفیف فراهم باشد. از دیگر ویژگی‌های فروشگاه کتابچی ارسال سریع سفارش‌های شماست؛ به این صورت که سفارش‌های تهران حداکثر در دو روز کاری و سفارش‌های شهرهای دیگر حداکثر در چهار روز کاری به دست مشتریان عزیز می‌رسد. برای مثال از کتاب‌های فاخر ادبیات جهان هم‌چون صد سال تنهایی، بیگانه و طاعون گرفته تا کتاب‌های خودیاری و انگیزشی مانند ملت عشق، بیشعوری و هنر شفاف اندیشیدن در وبسایت کتابچی موجود است.

فروشگاه اینترنتی کتاب لند یکی از برترین منابع خرید کتاب زبان با محوریت آموزش است. هدف ما بر دسترسی راحت مخاطبان به تمامی کتاب های زبان و منابع آیلتس و تافل، با بهترین کیفیت و حداقل قیمت قرار داده شده است.خرید آنلاین تمامی محصولات آموزشی زبان تنها با چند کلیک فراهم شده است. محصولاتی مانند انواع کتاب زبان، رمان و داستان کتاب لغت و گرامر زبان را می توان نام برد.تمرکز ما تهیه روی با کیفیت ترین کتاب های زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و سایر زبان ها برای شما مشتریان عزیز است. بانک کتاب کنکور، برترین سایت در این زمینه می‌باشد، که امکانات فراوانی برای خرید کتاب اینترنتی در اختیار افراد می‌گذارد و یک بستر ایده آل در زمینه‌ی خرید کتاب کنکور با تخفیف می باشد. این مجموعه با دربرگیری امکانات متنوع نظیر معرفی، بررسی و مقایسه کتاب‌های کمک درسی و بهترین منابع کنکور، تخفیف‌های جذاب و ارسال رایگان، توانسته است محیطی مناسب برای خرید را برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم نماید. مفتخریم که بانک کتاب پایتخت بزرگترین، معتبرترین و بروزترین سایت خرید کتاب کمک درسی و کتاب درسی در ایران، به برترین انتخاب شما دانش آموزان عزیز بدل گشته است.

کتاب عمومی سیاست

در روش پرداخت آنلاین، در صورت تأیید پرداخت سفارش به صورت خودکار به صورت فاکتور شده تبدیل گردیده و با اولویت بالاتری نسبت به پرداخت بانکی در فهرست آماده سازی قرار می‌گیرد. با توجه به محدودیت تعداد کتاب ها، کاربران برای پرداخت سفارش خود، تنها 24 ساعت فرصت پرداخت از طریق درگاه های پرداخت بانکی را دارا می باشند. کاربر می تواند با استفاده از کارت بانکی (عضو شبکه شتاب) و با استفاده از اطلاعات کارت (شماره کارت، رمز اینترنتی، CVV2 و تاریخ انقضاء) سفارش خود را پرداخت نماید. ۳ـ هم اکنون می توانید کتاب ها و کالاهای مورد نظر خود را از طریق افزودن به سبد خرید سفارش داده و سفارش خرید کتاب خود را ثبت نمایید.

کتاب هاله هله هوله

کتاب های زبان آلمانی German فروشگاه زبان تک خرید کتاب زبان 50% تخفیف خرید کتاب آلمانی

جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، جاوااسکریپت را برروی مرورگرتان فعال کرده یا از مرورگر دیگری استفاده نمایید. شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنیم تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید. گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در چند دقیقه از پایتخت کتاب تهیه کنید. مردي كه براي ديدار از منطقه اي قزاق نشين به آن ديار سفر كرده با مردي مسن و پسر كوچكش آشنا مي شود و داستان زندگي پر رنج او را از زبانش مي شنود، مردي كه زن و دو دختر و پسرش را در جنگ از دست داده و حالا اين پسر كوچك را (كه او هم يتيم و بي پناه است) بزرگ مي كند. ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا فراکتاب انجام می شود.

آثار دان دلیلو، موضوعاتی گسترده—از تلویزیون، جنگ اتمی و ورزش گرفته تا پیچیدگی های زبان، هنرهای نمایشی، جنگ سرد، ریاضی…

  • مدارس موظفند هرچه سریعتر با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، نسبت به ثبت سفارش گروهی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام و از ارجاع دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز به کافی نت‌ها پرهیز نمایند.
  • کتابچی ضمانت می‌کند که کتاب خریداری‌شده را تا یک هفته کاری در صورت عدم رضایت می‌توانید بازگردانید و تمامی مبلغ به حساب مشتری عودت داده شود.
  • زیرا با رویکردی متفاوت از بقیه کتاب‌ها موفقیت را برای شما با نوشتاری ساده و روان ب…
  • در صورتی که دارای بن کارت هدیه تلکتاب (بن کارت های هدیه خرید کتاب و …) می باشید، حتما در روند ثبت سفارش، کد تخفیف خود را در قسمت «کوپن تخفیف» ثبت نمایید.
  • سایت کتاب کنکور، با ارائه ی مجموعه ای از وسیع ترین و غنی ترین منابع کنکور از پیش دبستان تا کنکور، توانسته است به نیاز دانش آموزان به خوبی پاسخ دهد.