دسته‌بندی نشده

کناف کاری سقف؛ جدیدترین مدل های کناف کاری سقف 100 عکس-کناف آوگون

این مدل ها مثل مدل های مربع و مستطیلی، نور بیشتری را برای پذیرایی فراهم می کنند. مدل کناف خطی یا نامنظم معمولاً به دلیل پراکندگی، نوری پخش و کمتر را در اختیار می گذارند. یعنی یک طرف سقف با طرح بیشتر و سمت دیگر طرح کمتری نداشته باشد و مدل کناف همه جا به خوبی پخش شود. برای سقف مستطیل شکل، یکی از مدل هایی که سریعا به ذهن می رسد، مدل کناف مستطیلی ساده است. باید دقت کنید اگر کشیدگی پذیرایی زیاد است و از حدود ۶-۵ متر بیشتر است، کناف مستطیلی ساده خیلی کشیده می شود و جالب به نظر نمی رسد. طرح های بی نظیر و مدل های جدید سقف کناف پذیرایی را ملاحظه میفرمایید.

کناف سقف: سازه‌ای زیبا، جدید و کاربردی در دکوراسیون

در این مطلب همانطور که از عنوان مشخص است می خواهیم به معرفی طرح های جدید و جذاب سقف کناف بپردازیم. یکی از اجزایی که در دکوراسیون پذیرایی تاثیر زیادی دارد، سقف پذیرایی است. سقف کناف پذیرایی، یکی از پر طرفدارترین روش های تزیین سقف های پذیرایی است. طراحی و اجرای کناف پذیرایی، می تواند یک پذیرایی ساده را به یک پذیرایی شیک و زیبا تبدیل کند و تاثیر زیادی در ظاهر خانه دارد. استفاده از کناف برای طراحی سقف دردکوراسیون اتاق خواب یکی از ایده‌های جذاب است.

اگر در اواخر صبح دقت کنید، ممکن است در حین بزرگ شدن الوار، صدای ترک خوردن و ترکیدن را نیز بشنوید. توصیه می کنم قبل از اینکه اتاق جدید خود را خراب کنید، یک دیوار آزمایشی بسازید و اتمام آن را تمرین کنید. اگر قبلاً هرگز آن را انجام نداده باشید، شگفت زده خواهید شد که چقدر به دست آوردن نتایج تکمیل حرفه ای سخت است. همچنین در شهر تهران برای سفارش کناف می توانید به خیابان سهروردی جنوبی، خیابان کلهر، خیابان قزوین خیابان شهید برادران حسنی، خیابان ابن سینا و تهرانپارس چهارراه سیدالشهدا نبش کوچه داوود آبادی، مراجعه فرمایید. در این زیرسازی، پروفیل های F47 تنها در یک جهت نصب می گردند و در نهایت پانل به آن پیچ می شود.

سقف کناف پذیرایی، مدل های جدید و زیبا

استفاده از کناف برای طراحی سقف پذیرایی نیز از ایده های منحصر بفرد می باشد. امروزه شاهد آن هستیم که در طراحی اتاق پذیرایی مدرن و کلاسیک به جای گچ بری سقف از کناف استفاده می شود. این امکان وجود دارد که با رنگ آمیزی کناف تلفیقی زیبا میان آن و رنگ مورد استفاده قرار گرفته در اتاق پذیرایی ایجاد نمود. کناف کاری سقف مانند بسیاری از روش‌های طراحی از اصول خاص خود پیروی می‌کند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها نوع و شرایط فضایی است که قصد اجرای کناف کاری را در آن داریم. پذیرایی در خانه‌ها بیشتری فضای یکپارچه را به خود اختصاص داده‌اند و از این لحاظ دست ما در پیاده سازی طرح دلخواه کناف کاری باز است. در انتخاب طرح کناف کاری به سبک کلاسیک خانه یا کلاسیک و مدرن بودن آن توجه کنید.

  • این مدل کناف به دلیل شلوغی طرح در پذیرایی های کوچک اصلا توصیه نمی شود.
  • حتی مدل های خطی و منحنی هم در این حالت نسبت به نقطه مرکزی سقف، متقارن هستند.
  • اما به این صورت نیست که طرح کناف سقف مستطیل فقط برای مکان ها بزرگ استفاده شود در برخی موارد دیده شده از این نوع کناف برای مکان ها کوچک نیز استفاده شده است.
  • سقف کناف در مدل متحرک و ثابت موجود بوده که هر یک از آن ها در فضاهای مخصوص قابل اجرا هستند.
  • برای راویز کناف سقف پذیرایی مستطیلی، می‌توان یک فرم کناف کشیده و پیوسته طراحی کرد که حتی از آشپزخانه تا پذیرایی نیز یکپارچه باشد.

مزیت سبک وزنی این نوع سقف، کار حمل و نقل و البته نصب را برای نصابان کناف آسان کرده و به‌راحتی می‌توان با برداشتن آن، به تاسیسات پشت آن‎ها در ساختمان دسترسی پیدا کرد. با نصب طرح‌های گوناگون و زیبا سقف کناف مربع، آرامش را به خانواده و دوستان خود هدیه دهید. در هنگام باز‌سازی اتاق پذیرایی خانه‌های قدیمی، می‌توان از این مدل سقف کناف بهره برد. قلب تپنده هر منزلی آشپزخانه آن می باشد که به نوعی بیشترین زمان اعضاء خانواده در آن سپری می شود بنابراین باید برای طراحی و سقف آن نیز حساسیت ویژه ای نشان داده شود.

اگر طرفدار طرح های متقارن و منظم هستید این طرح برای شما ایده آل است. طرحهای سقف کناف به طور چشم گیری متنوع و زیبا هستند که هر فرد سخت پسندی هم به آن علاقمند می شود. کناف در ایجاد یک فضای آرامش بخش بوسیله باکس کناف و نورمخفی میتواند بسیار موثر باشد. شرکت سمیران دکور با تیم مهندسی و طراحی خود نوآوری و زیبایی را باطرح های دکوراتیو کناف به شما عزیزان هدیه میدهد.

برای محیط هایی که سقف بلندی دارند، انتخاب کناف سقف مستطیلی برای سقف بهترین گزینه است. در چنین محیطی، نصب و اجرای این مدل کناف به همراه نورپردازی، می تواند جلوه ای خاص را به ساختمان ببخشد. همانطور که اشاره شد، این کناف برای فضاهای مختلف استفاده می شود اما معمولا برای سقف پذیرایی کاربرد بیشتری دارند چرا که علاوه بر زیبایی که به دکوراسیون سالن القا می کند، محیط را بزرگتر نشان می دهد. این مدل کناف مدرن که در طراحی داخلی ساختمان اهمیت زیادی دارند؛ نسبت به سایر متریال ها، مقرون به صرفه‌ترند. کناف سقف پذیرایی مستطیلی، گرد و مربع از جمله انتخاب های بسیار عالی و پرطرفدار برای دیزاین سقف می باشد که در طرح های ساده، مدرن و کلاسیک و ترکیبی قابل اجرا هستند. علاوه بر کیفیت اجرا سقف کناف ، انتخاب طرح و مدل مناسب برای ورودی و وسط سقف حال ال شکل و غیره تاثیر بسیار زیادی بر نتیجه نهایی کار دارد.

کناف کاری سقف؛ جدیدترین مدل های کناف کاری سقف 100 عکس-کناف آوگون البته در برخی از مواقع بری طراحی سقف آشپزخانه کم پیش می آید که از کناف جدیدترین مدل کناف سالن پذیرایی استفاده شود. اما در صورتیکه شما تمایل داشته باشید که یک آشپزخانه شیک ومتفاوت داشته باشید بهترین راه حل این است که برای سقف آشپزخانه منزل خود از کناف استفاده نمایید. برای طراحی سقف آشپزخانه به وسیله کناف این موضوع را به خاطر داشته باشید که از رنگ های استفاده شود که در دکوراسیون آشپزخانه نیز موجود می باشند با این کار شما یک جلوه و طراحی خاصی را به سقف آشپزخانه خود خواهید داد. در این مقاله، انواع سقف پذیرایی و راهکارهای انتخاب طرح کناف پذیرایی را با هم بررسی می کنیم؛ تا بتوانید به راحتی مدل مناسب خانه خود را انتخاب کنید، با ما همراه باشید. طرح کناف سقف و دیوار در اتاق خواب و پذیرایی از نمونه های آن می باشد. در انتخاب نوع و طرح کناف سقف اولین چیزی که باید مورد توجه قرار بگیرد نوع فضا و کاربری آن است.

کناف هایی که برای سقف اتاق خواب ها استفاده می شوند، هماهنگ با ابعاد اتاق و ارتفاع سقف هستند تا ظاهر اتاق را متعادل نگه دارد. همچنین در برابر زلزله از مقاومت بالایی برخوردارند و اتاق را از این بابت ایمن نگه می دارند. طراحی و نورپردازی کناف برای اتاق خواب کاملا طبق سلیقه مشتریان انجام می شود تا به بهترین مکان برای خواب و آرامش تبدیل شود.