اخبار دوربین مداربسته

کنترلر تک درب Gallagher’s C7000


گالاگر آخرین نوآوری کنترل دسترسی خود، Controller 7000 Single Door را در غرفه خود در رویداد امنیتی در بیرمنگام NEC از 25 تا 27 آوریل 2023 به نمایش خواهد گذاشت.

تیم Gallagher Security همچنین هشتاد و پنجمین سالگرد تاسیس گروه Gallagher را جشن خواهد گرفت. علاوه بر حضور تیم های رهبری و فروش بریتانیا، رئیس و مدیر اجرایی گالاگر، سر ویلیام گالاگر نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

Single Door Controller 7000 SD (C7000 SD) که در فوریه امسال راه اندازی شد، یک کنترلر متصل به شبکه است که راه حلی انعطاف پذیر و کامل برای معماری های توزیع شده، انتقال سیستم های قدیمی و گسترش کسب و کار ارائه می دهد.

C7000 SD علاوه بر عملکرد به عنوان یک کنترل دسترسی تک درب، می تواند به عنوان یک کنترل کننده کم هزینه برای رابط های سیستم، امنیت محیطی، نظارت بر زنگ هشدار و کنترل دستگاه خارجی عمل کند.

ریچارد هویسون، مدیر منطقه ای امنیت گالاگر در بریتانیا و اروپا، گفت: «C7000 SD به طور هدفمند برای آینده طراحی شده است که امکان تطبیق سریع و تکمیل راه حل های موجود گالاگر را فراهم می کند. از آنجایی که امسال 85 سالگی را به عنوان یک گروه جشن می گیریم، فکر می کنم این یک نمونه عالی از تاریخچه شرکت ما در حل مشکلات و تضمین ایمنی است. قصد عمدی پشت نوآوری ما تضمین می کند که راه حل ما هیچ لبه صخره ای وجود ندارد و امکان تعویض آسان کنترلر بدون تغییر معماری را فراهم می کند.

پیش بینی روندهای فناوری امنیتی

در طول رویداد امنیتی، مدیر بازرگانی استراتژیک Gallagher برای بریتانیا، گوردون سووالو دعوت شده است تا در یک پنل تخصصی با Axis، Milestone و Secure Logiq در غرفه ASIS شرکت کند تا در مورد موضوع: روندهای فناوری امنیتی که بر استراتژی تدارکات شما تأثیر می گذارد بحث کند. در آینده.

جلسه در روز اول در ساعت 2 بعد از ظهر برگزار می شود و توسط معمار و مدیر مهندسی ارتباطات Axis، کایران برن مدیریت می شود. این پانل بررسی خواهد کرد که چگونه فناوری‌های امنیتی فعلی و آینده مردم را ایمن نگه می‌دارند و به سایر حوزه‌های کسب‌وکار فراتر از امنیت ارزش می‌افزایند. آنها همچنین موضوعات مهمی مانند امنیت سایبری، هزینه کل مالکیت و اخلاق را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد، زیرا اینها ملاحظات ضروری برای همه سهامداران کسب و کار هستند.





منبع