اخبار دوربین مداربسته

کنترل‌کننده‌های GARDiS و ماژول‌های الحاقی TDSi گواهینامه UL را دریافت می‌کنند


TDSi اعلام کرده است که طیف کنترل‌کننده‌ها و ماژول‌های الحاقی GARDiS گواهینامه UL 294 را از شرکت Underwriters Laboratories Canada دریافت کرده‌اند. استاندارد UL 294 برای واحدهای سیستم کنترل دسترسی به‌شدت ساخت، عملکرد و عملکرد تجهیزات و/یا سیستم‌های کنترل دسترسی فیزیکی را آزمایش می‌کند. برای ارائه یک ارزیابی قابل اعتماد برای آرامش خریدار.

جان دیویس، مدیر عامل TDSi اظهار داشت: “ما مفتخریم که گواهینامه UL را برای کنترلرها و ماژول های الحاقی GARDiS خود کسب کرده ایم. Underwriters Laboratories of Canada Inc. یک سازمان تست معتبر و قابل اعتماد در آمریکای شمالی است و صدور گواهینامه نشانه روشنی برای مشتریان و شرکای ما در ایالات متحده آمریکا، کانادا و فراتر از آن است که آنها می توانند برای ارائه عملکرد و قابلیت اطمینان به محصولات ما اعتماد کنند. و قدرتی که آنها نیاز دارند و سزاوار آن هستند.»

گواهینامه UL سیستم‌های GARDiS TDSi بخشی از سازنده مستقر در بریتانیا راه‌حل‌های امنیت یکپارچه و کنترل دسترسی است که وارد بازارهای امنیتی ایالات متحده و کانادا می‌شود، که شامل حضور آتی در رویداد GSX 2022 (مبادله امنیت جهانی) در آتلانتا، جورجیا می‌شود. ، ایالات متحده آمریکا، از 12 تا 14 سپتامبر. این شرکت که بخشی از گروه VITAPROTECH است، در سپتامبر 2021 در GSX در اورلاندو به بازار ایالات متحده معرفی شد و در مارس سال جاری در ISC West در لاس وگاس در کنار شرکت خواهر خود، سازنده تشخیص نفوذ و کنترل دسترسی ظاهر شد. PROTECH ایالات متحده آمریکا. TDSi همچنین اخیراً به اتحاد SPAC (Smart Physical Access Control) پیوست.





منبع