اخبار دوربین مداربسته

کیت های توسعه Teledyne FLIR – راهنمای خریداران دوربین مدار بسته و اخبار


Teledyne FLIR کیت های توسعه ای را برای ادغام سریع ماژول دوربین دوگانه حرارتی و مرئی FLIR Hadron 640R منتشر کرده است.

این درایورهای سخت‌افزار و نرم‌افزار مرجع با بردهای توسعه‌ای که از NVIDIA Jetson Nano، Qualcomm RB5 و Qualcomm Snapdragon 865 پشتیبانی می‌کنند، سازگار هستند. قدرت سیستم‌های تعبیه‌شده پیشرفته اکنون می‌تواند توسط یکپارچه‌سازها به سرعت آزاد شود که دنیای جدیدی از امکانات را به همراه دارد. صرفه جویی در زمان و هزینه

هادرون 640R دارای یک ماژول دوربین حرارتی رادیومتری بوزون با وضوح 640×512 فشرده است که توانایی دیدن تاریکی کامل، دود، مه و تابش خیره کننده را فراهم می کند و دمای هر پیکسل را در صحنه ثبت می کند. Boson با یک دوربین 64 مگاپیکسلی الکترواپتیکال مرئی (EO) برای تصاویر قابل مشاهده با وضوح بالا جفت شده است. کیت‌های توسعه جدید، ادغام‌کنندگان را قادر می‌سازد تا تصویربرداری و کنترل آن را آغاز کنند
دوربین ها در عرض چند ساعت این به کاهش قابل توجه زمان و هزینه‌های توسعه کمک می‌کند و آن را به محموله حسگر دوگانه ایده‌آل برای ادغام در سیستم‌های هواپیمای بدون سرنشین (UAS)، وسایل نقلیه زمینی بدون سرنشین (UGV)، سکوهای روباتیک و برنامه‌های آماده برای هوش مصنوعی تبدیل می‌کند که در آن زمان کارکرد باتری و عمر باتری کارآمد است. ماموریت حیاتی هستند.

مایکل والترز، معاون مدیریت محصول Teledyne FLIR گفت: «کیت‌های توسعه قدرتمند Hadron 640R عملکرد دوربین حرارتی و مرئی پیشرو در صنعت را با استفاده از توسعه برنامه لینوکس و اندروید ارائه می‌کنند. این کیت‌های توسعه همراه با اندازه، وزن و قدرت بهینه‌سازی شده Hadron 640R و تیم خدمات فنی Teledyne FLIR برای پشتیبانی از یکپارچگی، کارایی را برای توسعه‌دهندگان در هر مرحله به حداکثر می‌رسانند.

با مصرف انرژی کم و پایدار در 1.8 وات و رتبه IP-54، هادرون 640R زمان کارکرد باتری طولانی‌تری را در یک ماژول دوربین 56 گرمی فشرده و سبک ارائه می‌کند. راه حل توسعه plug-and-play امکان عملکرد یک روزه را فراهم می کند و همراه با بردهای رابط، سخت افزار کابل کشی و درایورهای نرم افزار مرجع ارائه می شود.





منبع