اخبار دوربین مداربسته

گالاگر با جانسون کنترلز شریک می شود


جانسون کنترلز با گالاگر در یک کانال همکاری با امنیت بالا ملی برای ارائه راه حل ها و خدمات مطابق با نوع 1A به بازار استرالیا قرارداد امضا کرده است.

اندرو مک کیب، مدیر دفاع و دولت، می گوید که این تجارت از توسعه بیشتر همکاری خود با گالاگر خرسند است. ما یک رابطه 30 ساله با گالاگر داشته‌ایم و اعلام امروز تنها این اتحاد را تقویت می‌کند.

Gallagher تأثیر فوق‌العاده‌ای بر صنعت امنیت داشته است و تبدیل شدن به یک شریک با امنیت بالا تکمیل کننده مجموعه فناوری ساختمان فعلی Johnson Controls است، زیرا ما همچنان به رشد سیستم‌ها و پایگاه خدمات خود در سراسر دفاع و دولت در استرالیا ادامه می‌دهیم.

کریگ شوت، معاون گالاگر در آسیا و اقیانوسیه و IMEA (هند، خاورمیانه و آفریقا)، می گوید که رابطه دیرینه بین گالاگر و جانسون کنترل، گواهی بر اعتماد و تعهد بین دو سازمان است.

کریگ می‌گوید: «ما از اینکه شاهد گسترش کسب‌وکارها در شبکه کانال خود هستیم، هیجان زده‌ایم، جانسون کنترل پایگاه مشتری و نیروی کار قابل‌توجهی دارد و مشتاقانه منتظر همکاری با یکدیگر برای پشتیبانی از سایت‌های بیشتری در سراسر استرالیا هستیم.»

“این زمان هیجان انگیزی در گالاگر و جانسون کنترل است، گسترش آنها در امنیت بالا کاملاً با ابتکارات رشد ما مطابقت دارد و ما از دیدن تقویت این همکاری در استرالیا و در سطح جهانی هیجان زده هستیم.”





منبع