اخبار دوربین مداربسته

گروه TECH5 در uqudo سرمایه گذاری می کند


TECH5 یک سرمایه گذاری استراتژیک در uqudo انجام داده است. uqudo از درآمدهای دریافتی به عنوان بخشی از دور اولیه سرمایه گذاری برای حمایت از راه اندازی و رشد محصولات جدید منحصر به فرد متناسب با منطقه با همکاری TECH5 استفاده خواهد کرد.

ما از داشتن TECH5 به عنوان یک سرمایه‌گذار و شریک خوشحالیم و معتقدیم که همکاری و ارائه فناوری مشترک ما، تخصص گسترده و ابزارهای نوآورانه‌ای را برای نصب بیومتریک، تأیید و مدیریت هویت دیجیتال به بازار خواهد آورد.» محمد فاگیری، بنیانگذار و مدیرعامل uqudo می گوید.

با گسترش پوشش و قابلیت‌های uqudo در سراسر خاورمیانه و آفریقا، و تجربه TECH5 در بیومتریک و مدیریت هویت در منطقه، این همکاری امکان اعتبارسنجی متقابل هویت‌ها را بدون تأیید زمان‌بر دستی فراهم می‌کند. اسکن کامل سند هوش مصنوعی uqudo، تأیید و غربالگری مشتری، با فناوری‌های بیومتریک فراگیر TECH5، پیشنهادی پیشرو در بازار ایجاد می‌کند. پیشنهاد ترکیبی همچنین به جلوگیری از سرقت هویت و کاهش جذب مشتری و هزینه های کاغذی کمک می کند.

با ارائه مشترک، علاوه بر خاورمیانه و آفریقا، TECH5 و uqudo در حال برنامه ریزی برای هدف قرار دادن جغرافیای گسترده تر EMEA در سال 2023 با تمرکز بر صنایع فین تک، بلاک چین، بانکداری، بیمه، سفر، و صنعت گردشگری و همچنین بخش عمومی هستند. سازمان های.





منبع