اخبار دوربین مداربسته

گوپرو سه دوربین مشکی جدید HERO11 را معرفی کرد


گوپرو سه نسخه از دوربین کاملا جدید HERO11 Black خود را معرفی کرده است: HERO11 Black، HERO11 Black Creator Edition و HERO11 Black Mini. هر سه دوربین دارای یک سنسور جدید و بزرگتر هستند که بالاترین وضوح، بالاترین عمق رنگ 10 بیتی، بالاترین سطح تثبیت کننده ویدئو و وسیع ترین میدان دید را که به صورت بومی در یک دوربین HERO ارائه شده است، ارائه می دهد.

هر سه دوربین HERO11 Black همچنین ویدیوهای هایلایت خودکار را به گوشی شما ارائه می دهند.

سنسور جدید بزرگتر رنگ 10 بیتی و وسیع ترین را می گیرد

سنسور جدید 1/1.9 اینچی بیش از 1 میلیارد رنگ را در ویدیوهای رنگی 10 بیتی با وضوح حداکثر 5.3K با سرعت 60 فریم در ثانیه در هر دو رنگ HERO11 Black و HERO11 Black Mini و عکس‌های 27 مگاپیکسلی در HERO11 Black ارائه می‌کند تا تصاویر واقعی‌تر با آن‌ها باشد. چگونه چشمان شما آنها را در دنیای واقعی درک می کنند. این منجر به 64 برابر بیشتر رنگ‌های ضبط‌شده در ویدئوهای 10 بیتی نسبت به 16.7 میلیون رنگ در 8 بیت می‌شود که یک جهش خیره کننده در کیفیت تصویر نسبت به دوربین‌های قبلی GoPro است.

سنسور بزرگتر جدید HERO11 Black همچنین ویدئویی با نسبت تصویر 8:7 را برای بزرگترین میدان دید عمودی تا به حال در GoPro فعال می کند. این بدان معناست که اکنون می‌توانید صحنه‌های بیشتری را به صورت عمودی با قابلیت برش برای نسبت‌های مختلف تصویر در برنامه GoPro Quik ثبت کنید – برای ایجاد همزمان عکس‌های عمودی فوق‌العاده 9:16 برای اینستاگرام و TikTok، به علاوه وضوح بالا 16:9 عالی است. نماهای سینمایی ایده آل برای یوتیوب یا صفحه نمایش بزرگ. همچنین می‌توانید بر روی بهترین بخش‌های ویدیوهایتان زوم کنید تا تصاویر نزدیک با وضوح بالا ایجاد کنید.

حسگر جدید HyperView را نیز فعال می‌کند، وسیع‌ترین میدان دید 16:9 که تا به حال بومی یک دوربین HERO است. ایده‌آل برای فیلم‌برداری از نمای اول شخص از خود در حال دوچرخه‌سواری، اسکی، موج‌سواری، موتورسواری و فعالیت‌های مشابه، HyperView باعث می‌شود فعالیت‌های مورد علاقه‌تان سریع‌تر و قهرمانانه‌تر از آنچه تصور می‌کردید به نظر برسند.





منبع