اخبار دوربین مداربسته

یک بعد جدید کنترل را وارد کنید


بارکو می گوید بارکو CTRL، یک پلتفرم نرم افزار اتاق کنترل جدید را راه اندازی می کند. این شرکت می‌گوید این راه‌حل گردش کار، استقرار و سرویس‌دهی را ساده می‌کند و امکان مقیاس‌بندی را بر اساس نیازهای مشتری فراهم می‌کند. این پلتفرم با پیروی دقیق از اصول “امنیت بر اساس طراحی” به کاربران این امکان را می دهد که به طور ایمن به منابع خود از هر مکانی متصل شوند و با محتوای موجود در دیوار ویدئو یا میز اپراتور خود تعامل داشته باشند.

امنیت بر اساس طراحی

Barco CTRL از ابتدا با پیروی از اصول “امنیت بر اساس طراحی” ایجاد شده است. تمامی لایه های ارتباطی بین دستگاه ها کاملا ایمن هستند. Barco CTRL با در نظر گرفتن «Zero Trust» و «Shift Left» یک راه حل با امکانات کامل است که حتی می تواند در ایمن ترین محیط های حیاتی نیز مستقر شود.

استقرار و استفاده آسان

کاربرپسندی یکی دیگر از پیشروهای بارکو CTRL است. اگرچه این سیستم بسیار قدرتمند است و می‌توان آن را به یک شبکه جهانی گسترش داد، اما راه‌اندازی آن نیز ساده و بصری است. یک جادوگر راه‌اندازی، نصب‌کننده را در فرآیند پیکربندی راهنمایی می‌کند و استقرار را سریع و سریع می‌کند. Barco CTRL همچنین تمام اقدامات ممکن را برای جلوگیری از خرابی (از جمله گزینه های افزونگی اجزای حیاتی) انجام می دهد.

علاوه بر این، Barco CTRL یک پلت فرم واحد را برای تجسم اتاق کنترل ارائه می دهد. Barco CTRL که هم دیوار ویدیویی و هم میز اپراتور را ارائه می‌کند، همین تجربه را در اتاق کنترل کامل گسترش می‌دهد.





منبع