Gallagher Goes Tech در قاره آمریکا
Gallagher از گسترش خدمات پشتیبانی فنی خود به قاره آمریکا با یک تیم اختصاصی از افراد مستقر در آتلانتا، جورجیا خبر داده است.
این تیم در قاره آمریکا که از 5 سپتامبر به بعد فعالیت می کند، ارتباطات قوی تری را در منطقه ایجاد می کند و در عین حال بار فعلی تیم نیوزیلند را برای فعالیت در تمام طول روز و شب کاهش می دهد.
“این تکامل پشتیبانی فنی ما است. ما پشتیبانی فنی 24/7 را از نیوزلند ارائه کردهایم و در جاهای دیگر، به ویژه در قاره آمریکا، به سرعت در حال رشد هستیم. Shane Keesom، مدیر پشتیبانی فنی Gallagher میگوید، بنابراین، این توسعه چند سالی در حال ساخت بوده است.
“گسترش قابلیت های پشتیبانی جهانی ما یک پیشرفت طبیعی چشم انداز ما برای ارائه تجربیات استثنایی مشتری است. پل ویلسون، مدیر خدمات فنی گالاگر برای آمریکای شمالی میگوید تیم اینجا در قاره آمریکا به تنوع تیم جهانی ما میافزاید.
تیم جدید متشکل از چهار مهندس است که در طول شیفت خود به کل کره زمین خدمات می دهند و یک عضو نیز قادر به ارائه پشتیبانی فنی به زبان اسپانیایی است.
متیو دین، سرپرست تیم پشتیبانی فنی گالاگر، میگوید: «این طلایی خواهد بود، زیرا میتوانیم با شرکا و مشتریان خود به زبان و زبان خودشان صحبت کنیم.