Suprema BioStation 3 را راه اندازی کرد – راهنمای خریداران دوربین مداربسته و اخبار
سوپریما «BioStation 3» را راهاندازی کرده است، یک ترمینال کنترل دسترسی بدون تماس و تخصصی برای تشخیص چهره در دوران پس از کووید.
BioStation 3 یک راه حل کنترل دسترسی نسل بعدی است که با ادغام 20 سال تخصص Suprema در کنترل دسترسی و فناوری های مرتبط با احراز هویت ایجاد شده است. علاوه بر تشخیص چهره – روش احراز هویت بدون تماس نماینده دوران پس از کووید – گزینههای اعتبار غیرتماسی دیگری نیز برای افزایش راحتی کاربر، از جمله کدهای QR، بارکد، کارتهای دسترسی به تلفن همراه و کارتهای RFID ارائه میشوند. BioStation 3 دارای قابلیت استفاده افزایش یافته و بدنه جمع و جور و باریکی است که در مقایسه با نسخه قبلی Suprema، FaceStation F2، 47 درصد از اندازه آن کاسته شده است و امکان نصب آسان روی هر دری، از دفاتر کوچک گرفته تا محیط های سازمانی را فراهم می کند.
علاوه بر این، Suprema پردازنده پیشرفته هوش مصنوعی – یک واحد پردازش عصبی (NPU) را به کار گرفته است. BioStation 3 یک دستگاه لبه پیشرفته است که می تواند الگوریتم های هوش مصنوعی را به صورت محلی با یک NPU تعبیه شده اجرا کند تا عملکرد موتور هوش مصنوعی را به حداکثر برساند. احراز هویت دقیق حتی برای چهره هایی با انواع و رنگ های مختلف ماسک، مدل مو، کلاه و عینک امکان پذیر است.
علاوه بر این، با افزایش اهمیت حفاظت از اطلاعات بیومتریک و شخصی، BioStation 3 دارای گواهی ISO/IEC 27001 است، استانداردی بینالمللی که به سازمانها کمک میکند تا امنیت اطلاعات خود را مدیریت کنند و برای مطابقت با GDPR، یکی از سختگیرانهترین حریم خصوصی در جهان طراحی شده است. آئین نامه. یکی از ابتکارات در حفاظت از دادههای شخصی، «قالب چهره در موبایل» است، که اولین مورد در صنعت است، که یک روش احراز هویت است که بهطور مستقل توسط Suprema توسعه یافته و به کاربران اجازه میدهد بدون نیاز به ذخیرهسازی، الگوی احراز هویت چهره خود را در تلفن همراه خود ذخیره و مدیریت کنند. آن را در پایگاه داده شرکت.
هانچول کیم، مدیر عامل شرکت Suprema گفت: «BioStation 3 محصولی است که تمام فناوریهای نوآورانه Suprema را ادغام میکند تا همه در سراسر جهان بتوانند به راحتی و با خیال راحت انواع درها را در دنیای پس از همهگیری کنترل و مدیریت کنند. با BioStation 3، Suprema استاندارد جدیدی در کنترل دسترسی ایجاد میکند و تجربه منحصر به فردی را برای مشتری ارائه میکند.