دسته‌بندی نشده

آشنایی با انواع دوربین مدار بسته خدمت از ما | tizbincctv

فروشگاه ها از جمله این اماکن به حساب می آیند که همواره برای مجله خبری دوربین مداربسته مشتریان و اجناس زیادی که در فروشگاه موجود است اقدام به نصب دوربین مداربسته می کنند. دوربین لامپی از طریق لنز پاناروما تصاویر را به صورت 360 درجه ضبط می کند. بعلاوه خرید دوربین لامپی بسیار هوشمندانه است، از آنجایی که بصورت یک دوربین مخفی برای شما عمل می کند و سارقین متوجه وجود دوربین مدار بسته در محیط نمی شوند.

  • این دوربین ها علاوه بر کارایی معمول برای امورات جنایی، شناسایی مجرمان و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.
  • پس از آن به راحتی می توانید با توجه به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.
  • دوربین مداربسته تحت شبکه یا ip که در دو مدل بی سیم و باسیم در بازار موجود هستند.
  • گرچه قابلیت های dvr ها متفاوت است و در بین فول آپشن ها نیز گزینه ها بسیار متنوع خواهند بود.
برند هایک ویژن طی 19 سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد. و متکی بر جایگذاری استراتژیک دوربین های مدار بسته و مشاهده ورودی دوربین در مانیتور در اتاق مانیتورینگ است. دوربین‌های بولت در صنایع تولیدی، محیط‌های بیرونی منازل ویلایی، کارخانجات، محیط‌های وسیع مانند انبارها بسیار اثربخش هستند.

دوربین بولت :

به عنوان مثال، اگر از لینوکس استفاده می کنید، نرم افزار دوربین مداربسته امنیتی لینوکس را می خواهید. و برخی از مردم اصرار دارند که نرم افزار آنها به آنها اجازه می دهد دوربین مداربسته خود را از طریق تلفن های هوشمند خود نظارت کنند. نکته جالب در مورد نرم افزار دوربین امنیتی رایگان این است که می توانید ابتدا آن را بدون خطر از دست دادن پول خود آزمایش کنید. در بیشتر موارد، بهترین نرم افزار به سادگی نرم افزاری است که با دوربین مداربسته های شما کار می کند و تمام عملکردهای مورد نیاز شما را ارائه می دهد. سازگاری اولین نگرانی است، اما شما همچنین می خواهید که با دستگاه شما به خوبی کار کند. به عنوان مثال، اگر دوربین های شما عملکرد بزرگنمایی دارند، اما نرم افزار شما اجازه بزرگنمایی را نمی دهد، آن نرم افزار بهترین گزینه برای شما نیست.

انواع دوربین مداربسته براساس تکنولوژی

لنز موتورایز لنز وریفوکالی است که دارای موتور است و به واسطه موتور به کار گرفته شده در لنز می توانید از راه دور و به صورت اتوماتیک زاویه دید دوربین را تغییر دهید. به منظور نظارت بر کارکنان و بررسی عملکرد آنها کارفرما میتواند ، دوربین را در محیط کار نصب کند. البته نصب آن در ساختمان های اداری و کاری ، باید با اطلاع رسانی انجام گیرد.

http://atisflower.irاز دوربین های مدار بسته ضد آب باید در مواردی که دوربین ها در فضای خارجی ساختمان نصب می گردند استفاده کرد تا قطرات آب و باران به داخل دوربین وارد نشده و بر کیفیت تصاویر تاثیر منفی نداشته باشد. نوسانات برق شهری و همچنین نویزهای الکترومغناطیسی می توانند بر روی ایجاد نویز در این دوربین ها تاثیر بسیاری گذاشته و کیفیت تصویر را کاهش دهند. منظور از لنز ثابت لنزی است که فاصله کانونی آن ثابت است و تغییر نمی کند. دوربین های مداربسته معمولا با لنزهای ثابت با فاصله کانونی 2.8، 3.6، 4، 6، 8 و 12 میلی متر تولید می شوند.