دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مداربسته ویژگی و کاربرد آنها فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | tizbincctv

این دوربین‌ها راباید زمانی استفاده کنید که سیستم مدار بسته شما آنالوگ است. دوربین مدار بسته دید در شب یا فروسرخ که به وسیله LED مادون قرمز کار میکند و قابلیت تشخیص تا 183 متر را در شب فراهم میکند. این دوربین‌ها دارای تکنولوژی سنسورهای آشکارساز و تصویربرداری به وسیله سنسور حرارتی هستند.

پکیج دوربین مداربسته 4 عددی دو مگاپیکسل Pg-106 AHD

به عنوان مثال از نظر امنیتی شما صاحب یک فروشگاه یا هایپر مارکت هستید و بنا به مشغله کاری زیاد، در فروشگاه حضور ندارید و بسیار نگران تامین امنیت مجموعه خود هستید. این دوربین ها همانطور که از نامشان مشخص است از بستر دیجیتال برای ارسال داده های تصویر و صدا استفاده می کنند. به طور خلاصه به کیفیت دوربین، لنز، محیطی که می‌خواهید استفاده کنید، گارانتی، پشتیبانی و …

انواع دوربین مداربسته ویژگی و کاربرد آنها

بنابراین افزایش یا کاهش قیمت دوربین براساس تمام ویژگی ها و نه فقط یک مورد مشخص می شود. اگر با وجود تنوع دوربین های مداربسته در بازار می خواهید به راحتی انتخاب و خرید کنید این مطلب را بخوانید. در این مقاله سعی داریم دوربین ها را از لحاظ ظاهر، کیفیت، لنز و… دسته بندی کنیم. در زمان فروش دوربین مداربسته معمولاً فروشنده زمان کافی برای ارائه این مطالب به شما را ندارد.

  • این دوربین ها دارای شکل های مخروطی هستند که رویه آنها به شکل تفنگی می باشد.
  • وظایف عمده ان وی آر ها همانند دی وی آر ها بوده و قابلیت های نسبتا مشابهی را دارا می باشند.
  • در صورتی که امکان پرداخت هزینه های سیستم شبکه را داشتید حتما از این سیستم استفاده کنید اما اگر این هزینه ها برای شما زیاد بود و نیاز به یک سیستم ساده و اولیه داشتید دوربین های آنالوگ را انتخاب کنید.
  • کیفیت تصویر 4k در دوربین تحت شبکه، نویدبخش دنیایی مدرن‌تر و پیشرفته‌تر است.
نخستین استفاده از مجله خبری دوربین مداربسته دوربین مداربسته در سال ۱۹۴۲ میلادی توسط شرکت زیمنس آلمان نصب شد.این کار به منظور مشاهده پرتاب موشک های v2 بود. هفت سال بعد اولین تبلیغ دوربین مداربسته در سال ۱۹۴۹ برای محصولی با نام “وریکون” ساخته شد . اکثر مردم و کسب و کارها از نرم افزار دوربین برای اتصال دوربین خود به رایانه یا تلفن هوشمند خود استفاده می کنند. دوربین مداربسته و نرم افزار آن معمولاً برای نظارت بر فیدهای دوربین مداربسته که حیات هستند و ضبط آنها روی هارد دیسک یا روی Cloud استفاده می شود.

دوربین مداربسته بالت AHD مدل BL200FY

دوربین های مدار بسته روز/ شب این عمل را با استفاده از تراشه های تصویربرداری بسیار دقیق خود انجام دهند. آنها به صورت استوانه ای شکل هستند و می توانند فواصل طولانی را فیلم برداری کنند. دوربین های بولت معمولاً برای فضای باز مناسب هستند، بنابراین بدنه آنها باید در برابر آب و هوا و گردوخاک مقاوم باشد. کاربرد دوربین مدار بسته تحت شبکه آنجا نمود مشخصی پیدا می کند که در پروژه های بزرگ بهینه سازی سیستم یک امتیاز مثبت به حساب می آید. دوربین های تحت شبکه نسل پیشرفته و حرفه ای تر سیستم های نظارتی هستند و در پروژه های حساس با امنیت بالا از دوربین مدار بسته تحت شبکه استفاده می شود چون بسیار ایمن تر و منعطف تر از تمامی محصولات نظارتی هستند.

http://atisflower.ir