دسته‌بندی نشده

امگا اسکیپ روم خالق بهترین بازی های اتاق فرار ترسناک در تهران-آل اسکیپ

به همین دلیل در ابتدای بازی کاملا وقت را هدر می‌دهند و هرچه به انتهای زمان نزدیک می‌شوند، متوجه خواهند شد که زمانی برای آنها باقی نمانده. مخصوصا در اتاق فرار ترسناک، جلوه‌های ویژه می‌توانند شما را واقعا وارد حس ترس و وحشت کنند. همچنین عوامل مختلف در این نوع اتاق فرار باعث از بین بردن تمرکز شما می‌شوند. در یک اتاق فرار حرفه‌ای به عنوان مثال ممکن است با گوش دادن به صدایی که از یک جسم بیرون می‌اید بتوانید رمز اتاقی را پیدا کنید. این فضا ممکن است یک خانه بزرگ باشد یا یک اتاق بسیار کوچک، این به سناریو بستگی دارد. هر چقدر اتاق فرار شما معروف‌تر و حرفه‌ای‌تر باشد، در همان ابتدا با دیدن طراحی دچار اتاق فرار فرجام دلهره خواهید شد.

  • درجه سختی این بازی بالا است و شما در ابتدا روی یک صندلی خواهید نشست؛ آن هم در حالی که پاها، دست‌ها، کمر، گردن و حتی چشم شما بسته خواهد شد.
  • بهتر است بدانید که اتاق فرار یک بازی گروهی است و شما به عنوان یک بازیکن در یک تیم بازی می کنید.
  • رعایت این قواعد و قوانین سبب پیشرفت و موفقیت در بازی می شود.
  • به وضعیت ترافیکی منطقه بین ساعتهای ۱۶ الی ۲۰ توجه داشته باشید.

در حالی که داخل محیط بازی معمولی شاید بتوانید به سادگی یک معما را حل کنید. اگر طراح یک محیط بازی بسیار حرفه‌ای عمل کند، حتی سرنخ‌های گمراه کننده نیز در بازی قرار می‌دهد. یعنی ممکن است چندین و چند سر نخ مختلف پیدا کرده باشید اما یکی از آنها آنقدر بی‌ربط باشد که تمامی منطق شما را زیر سوال می‌برد.

این بازی و سرگرمی جدید یکی از متفاوت‌ترین و مهیج‌ترین تجربیاتی است که می‌توانید به همراه دوستان یا خانواده تجربه کنید. مجموعه اسکیپ روم دات آی آر در سال 1395 با اتاق فرار هیجان‌انگیز نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک با ژانر پلیسی – سیاسی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه پس از استقبال جوانان از اتاق فرار، فعالیت خود را در تهران، اصفهان، کرج و اهواز گسترش داد. شب سیزدهم، کابوس، کمپ آلفا، آرماگدون، احضار، طاعون، طهران 1346، شام آخر و سرقت اتاق فرارهای فعلی ما در تهران هستند.

اتاق فرار چشم سوم

اتاق­‌ها قیمت­‌های متفاوتی دارند؛ اما همگی در رنج قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان هستند. این اتاق فرار یکی از محبوب‌ترین اتاق فرار‌های ایران است. این مجموعه بی‌نظیر در منطقه تجریش تهران قرار دارد و در کلی از کشورهای مختلف مثل یونان، قبرس، دانمارک و امارات شعبه دارد. تا همین ­جا باید حدس زده باشید که قرار است با یک مجموعه حرفه‌­ای رو‌به‌رو شوید. هرچقدر هم که یک اتاق فرار پیچیده باشد، باز هم توسط یک انسان طراحی شده.

۲. اتاق فرار دور دنیا در ۶۰ دقیقه

بابک آخرین نفر از این نسل متوجه حضور این نفرین در سال 1400 هجری شمسی می شود. البته این مجموعه­ جذاب، تعدادی شعبه در نقطه‌های مختلف شیراز دارد؛ قصرالدشت دلبر، تاچارا، شعبه ساختمان الف در خیابان معالی آباد همگی از شعب این مجموعه هستند. به گفته های گیم مستر خود در طول بازی توجه کامل داشته باشید.

امگا اسکیپ روم خالق بهترین بازی های اتاق فرار ترسناک در تهران-آل اسکیپ