دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مدار بسته و کاربرد های آنها آموزشگاه فن آموزان | tizbincctv

تصاویر دوربین های مداربسته آی پی را می توانید در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت به صورت زنده مشاهده کنید. این دوربین مداربسته برای طلافروشی و کارخانه ها مناسب بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید. گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که در محل کار خود حضور ندارید اما باید تصاویر زنده دوربین را ببینید. برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید.

دوربین مداربسته دام (indoor)

برند های داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، پاناسونیک جزو بهترین برند های دوربین مداربسته در سطح جهانی هستند . بی ان سی ها در زمینه های متفاوتی از جمله تجهیزات رادیویی،تلویزیونی،تجهیزات آزامایشگاهی، سیگنال های ویدیویی و همچنین برخی شبکه های کامپیوتری بکار برده می شوند. همچنین این اتصال دهنده ها فیش های متداول برای ارتباط دوربین های مداربسته آنالوگ هستند.

  • این دوربین ها قابلیت بالایی در تهیه تصاویر آنلاین و عکس برداری از موارد مشکوک داشته و در محیط های حساس که امنیت آنها اهمیت زیادی دارد استفاده می شوند.
  • برخی می‌توانند چهره را تشخیص دهند و یک فرد را در بین تمامی دوربین‌ها هدف گرفته و حرکت آن را دنبال کنند.
  • سیستم‌های دوربین مداربسته در دنیای امروز تنوع بسیار زیادی دارند و می‌توانید انواع آنالوگ و دیجیتال آن‌ها را برای مکان‌های مختلف استفاده کنید.
  • امروزه دوربین لامپی جزو دوربینهای مداربسته پرطرفدار محسوب می شود و این به دلیل مزایای شگفت انگیز آن است.
  • البته باید توجه داشت که نصب دوربین مداربسته کوچک و مخفی احتیاج به تهیه مجوز دارد.
  • Poe برق را در بستر شبکه می فرستد و از کابل برق جداگانه فاکتور می گیرد.
استفاده از دوربین های مدار بسته در جوامع مختلف بسیار جا افتاده است. بسیاری از کشورها برای آن که بر رفتار مردم در جامعه نظارت داشته باشند و بتوانند جلوی سارقین را بگیرند از دوربین های مدار بسته در کوچه ها و خیابان های شهر بهره می برند. یکی از خدماتی که شرکت‌های معتبر فعال در زمینه فروش دوربین مدار بسته به شما ارائه خواهند داد، صدور فاکتور رسمی روی خرید شما است. فاکتور رسمی دوربین مداربسته تصدیق و تأییدی بر کالای فروخته شده به شما است و با توجه به وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که جنس و کالای قاچاق به فروش می‌رسانند، خرید دوربین مدار بسته همراه با فاکتور رسمی خیال خریدار را راحت می‌کند. برای جلوگیری از ایجاد نویز در دوربین هایی با قابلیت دید در شب توصیه می شود که حداقل آداپتور 12 ولت 2 آمپر خریداری شود. یا اگر تعداد 4 عدد دوربین مدار بسته دارید از آداپتور 12 ولت 8 آمپر استفاده شود.

دوربین‌های مدار بسته دو منظوره

در مجله خبری دوربین مداربسته این دوربین ها از کابل کواکسیال استفاده شده که نصب آسانی دارند و بسیار مقرون به صرفه هستند. این نوع دوربین مداربسته بیشترین استفاده در نظارت و امنیتهای فضاهای بسته را دارد. اولین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۲ توسط ارتش آلمان نازی برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک V2 در ایستگاه پرتاب این موشک نصب شد. حدود ۷ سال بعد در آمریکا سیستم‌های مدار بسته تجاری به بازار آمد با نام Vericon و جالب توجه است که استفاده از این دوربین‌ها نیازی به مجوز دولتی نداشته‌است. بهتر است از این نوع دوربین در محیط‏ داخلی اداری ، تجاری یا مسکونی استفاده شود.

http://atisflower.ir

این نوع دوربین ها دوربین های بسیار خاصی هستند که می تواند از دید افراد حاضر در اتاق یا منطقه خاص، دور بماند. شایان به ذکر می باشد که دوربین های مداربسته کوچک در مکان هایی به کار گرفته می شود که نیاز است دوربین قابل دیدن نباشد و نتوان تشخیص داد که در محیط دوربین وجود دارد یا محیط مورد نظر مجهز به سیستم امنیتی و ایمنی می باشد. البته باید اشاره داشت که نصب دوربین مداربسته کوچک و مخفی احتیاج به تهیه مجوز دارد و شما نمی توانید در حالت عادی و برای شرایط عادی از آن ها بهره ببرید. قابل ذکر می باشد که برخی از انواع دوربین مداربسته سیم کارت خور نیز جزو دوربین های کوچک محسوب می شوند. استفاده از این نوع دوربین ها در موارد جاسوسی و فضاهایی مانند داخل ویترین یک مغازه کاربرد بسیاری خواهد داشت.

دوربین مداربسته دام 2 مگاپیکسل HDCVI داهوا مدل HAC-HDW1200TRQP-A