دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مداربسته برای منزل بهترین دوربین مداربسته اینصب | tizbincctv

برای مشاهده دقیق قیمت دوربین مداربسته مخفی برای منزل و دوربین مداربسته معمولی به صفحه فروشگاه تی وی تی مراجعه کنید. همانطور که در بخش معرفی برندها ذکر شده، برند هایک ویژن با وجود دارا بودن مهم ترین ویژگی ها و مزایا، دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. قیمت دوربین مداربسته مخفی برای منزل هم بستگی به برند سازنده دوربین دارد. وجود نویزها، امواج آنالوگ را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث کاهش کیفیت تصاویر دوربین مداربسته می شوند.

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند: ادغام پلتفرم هوشمند

با این حال، دوربین های زیادی در بازار وجود دارد، بنابراین انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل برای اهداف شما می تواند مشکل باشد. نصب دوربین مداربسته در فضای داخلی ساختمان از نظر اخلاقی و قانونی زمانی مجاز است که همه اعضای خانواده از وجود دوربین مداربسته در خانه اطلاع داشته باشند. به افراد متفرقه و مهمانانی که به آن خانه می آیند نیز باید اطلاع رسانی شود تا آن ها بدانند که توسط دوربین مدار بسته، تحت نظارت قرار گرفته اند. به کارگیری دوربین مداربسته در فضاهای شخصی مثل حمام و سرویس بهداشتی اخلاقی نیست و جرم محسوب میشود و نیاز به اخذ مجوز قانونی دارد.

دوربین فضای باز ADT

ارتفاع و زاویه مناسب را برای نصب دوربین مداربسته انتخاب کنید بهترین زاویه برای نصب دوربین مدار بسته در هر اتاق معمولاً گوشه ای از اتاق است که دیوار به سقف می رسد. مطمئن شوید که دوربین های مدار بسته تمام درهای اتاق را پوشش می دهند. Eufy 2K بهترین دوربین مداربسته برای منزل است که تنها 40 دلار قیمت دارد.

http://atisflower.ir

مجله خبری دوربین مداربسته‌های داخلی نیازی به ویژگی‌هایی مثل مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نداشته و می‌توانید با اتصالات کوتاه‌تر از آن‌ها استفاده کنید. اما دوربین‌هایی که در خارج از مغازه استفاده شده‌اند، بهتر است که ضدآب بوده و از محافظت‌های بیشتری در برابر سرقت استفاده کنند. همانطور که از نام آنالوگ پیداست دوربین های مداربسته آنالوگ در ایران قدمتی طولانی دارند و یکی از قدیمی ترین دوربین های مداربسته به حساب می آیند. در واقع در دوربین های آنالوگ امواج آنالوگ وظیفه انتقال صدا و تصویر را بر عهده دارند. در این دوربین ها صدا و تصویر با استفاده از کابل دو سیم منتقل می شود.

  • از آنجایی که دید در شب مادون قرمز از حسگرهای LED با چشم غیرمسلح نامرئی است، دوربین امنیتی با قابلیت دید در شب، این امکان را می‌دهد که بدون اینکه کسی متوجه شود از افراد فیلم گرفته شود.
  • قیمت بالای محصولات این شرکت نیز بعث شده است تا این شرکت پس از هایک ویژن و داهوا در رده سوم این صنعت جا خوش کند..
  • در یک سیستم نظارت تصویری داده‌هایی در دوربین به عنوان سنسور دریافت کننده نور محیط تولید می‌شود که به عبارتی نور محیط با تصویر محیط را به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل کرده است.
  • برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته تلاش کرده است با حذف دوربین های آنالوگ و تمرکز بیشتر بر روی دوربین های تحت شبکه، دوربین های قوی و با کیفیتی ارایه دهد.
  • برند دوربین مدار بسته داهوا قادر به تولید دوربین ۴k نیز می‌باشد اما این دوربین از قیمت بالایی برخوردار است با این حال طرفدارای بسیاری نیز دارد.

در کنار دوربین‌هایی که باسیم بوده و از برق استفاده می‌کنند، می‌توانید مدل‌هایی را خریداری کنید که از باتری بهره می‌برند. دوربین‌های باسیم در کنار لزوم انجام اقدامات مختلف برای برای سیم‌کشی، در صورت قطع برق با مشکل رو‌به‌رو شده و نمی‌توانند وظیفه خود را انجام دهند. در مقابل دوربین‌های بی‌سیم به سادگی قابل نصب بوده و حتی در صورت قطع شدن برق نیز امنیت مغازه را برقرار می‌کنند. در دوربین های بیسیم، یک حافظه داخلی یا یک کارت حافظه تعبیه شده است.