دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مدار بسته بهترین برند دوربین مداربسته بازار کدام است؟ اکسیریاب | tizbincctv

البته این مجله خبری دوربین مداربسته توانست در سال 2014 به صورت حرفه‌ای وارد عرصه رقابت در بازارهای جهانی شود. قطعات این محصول در هم در کشور ما به خوبی پیدا می‌شود، که می‌تواند در کنار داهوا، یک انتخاب خوب برای خرید باشد. خط تولید، از دوربین‌ها و ضبط کننده های ویدیوی دیجیتال تا نرم‌افزارهای مدیریت ویدیو را شامل می‌شود.

در صورتی که از بهترین دوربین مداربسته برای مغازه استفاده کنید، می‌توانید با خیال راحت در ساعات غیر‌کاری محل را ترک کنید. همچنین در صورت وقوع اتفاقاتی مثل سرقت، یک منبع قابل اتکا در اختیار خواهید داشت که به شما در بازگشت مال از دست رفته، کمک شایانی خواهد کرد. بنابراین ضروری است که اگر قصد راه اندازی سیستمی مبتنی بر دوربین های مداربسته را دارید، برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته برای فضای داخل، باید علاوه بر مواردی که بر اساس تجربه خود می دانید، تمامی این موارد را نیز در نظر بگیرید. در همین راستا می توان دوربین های مداربسته مختلفی را بررسی و انتخاب کرده که دوربین مداربسته اسفیورد یکی از آن ها می باشد. به همین منظور می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در مجموعه کیانام ارتباط تماس حاصل کرده و سوالات خود را بپرسید.

http://atisflower.irاز این رو در انتخاب دوربین مداربسته بالاترین کیفیت را با توجه به بودجه و هدف خود انتخاب نمایید . اما در برخی مواقع افراد ترجیح می دهند تصاویر را در شب به صورت رنگی و واضح ببینند که باید به سراغ دوربین های colorVU و یا دید در شب استارلایت بروند. داهوا یک برند چینی 20 ساله دولتی است که به‌صورت تخصصی درزمینهٔ تولید انواع دوربین مداربسته دیجیتال و آنالوگ فعالیت دارد. این شرکت انواع دوربین‌های مداربسته DVR، سرور، دوربین‌های تحت شبکه … را تولید کرده و دست شمارا در خرید باز می‌گزارد. از دید فروشندگان این برند، بهترين دوربين مداربسته داهوا مدل HFW1200TP است. سومین برند چینی لیست ما هایک ویژن است که فعالیت آن از یک دهه کمتر است.

  • البته شاهد این هستیم که برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته نیز فعالیت دارد.
  • هنگامی که دوربین مداربسته حرکتی را تشخیص می دهد ، شروع به ضبط ویدیو می کند، بنابراین شما یک رکورد کامل از آنچه اتفاق افتاده است دارید.
  • پس از ورود دوربین های AHD به بازار, کمپانی های بزرگ دوربین مداربسته به سمت توسعه و بهبود این تکنولوژی رفتند .کمپانی داهوا تکنولوژی بهبود یافته AHD را با نام HDcvi , و کمپانی هایک ویژن این تکنولوژی را با نام HDtvi به بازار معرفی کرد .
  • و همچنین در این مقاله سعی کردیم که به این سوال جواب بدهیم علاوه بر این چندین ویدئو در این مورد تهیه و در این مقاله قرار داده ایم.
  • مهمترین و اصلی ترین نقطه ای که نصب دوربین مداربسته در آنجا بسیار لازم و ضروری است، ورودی ساختمان می باشد.

همچنین دوربین های مداربسته تحت شبکه خانگی به شما امکان می دهند ویدیوها را در فضای ابری ذخیره کنید، اما بسیاری از سرویس دهنده های دوربین مداربسته برای انجام این کار از شما هزینه دریافت میکنند. تعداد کمی از دوربین ها دارای ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری را دارند ، بنابراین می توانید ویدیو را در کارت حافظه میکرو SD ذخیره کنید. با این حال، اگر کسی دوربین را بدزدد، ضبط های خود را با آن از دست می دهید. هایک لوک بستریست که در آن می توانید تمامی مراحل افزایش امنیت مغازه ، امنیت شرکت ، امنیت منازل و …..

برند ویدیو پارک

بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای مصارف نظامی و امنیتی محسوب می گردند. برند هایک ویژن یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته است که در بازار ایران نیز بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد. بر طبق آمارهای موجود و به گزارش مجله ASMAG، هایک ویژن در سال 2018 رتبه اول در فروش دوربین مداربسته در جهان را به خود اختصاص داده است. بنابراین هایک ویژن نه تنها برند محبوبیست بلکه در مجموعه پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته نیز قرار می گیرد.

مزایای خرید دوربین مداربسته Zmodo