دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مداربسته تحت شبکه تدبیر پژوهان امنیت | tizbincctv

قبل از خرید دوربین مداربسته نور محیط را بدقت در شب و روز بررسی نمایید و اگر به تصاویر در تاریکی و شب نیاز دارید دوربین مداربسته دید در شب و مادون قرمز را انتخاب کنید. با توجه به این حقایق، دوربین مدار بسته های با پروتکل های مختلف امکان برقراری ارتباط تحت یک نرم افزار را در شبکه نخواهند داشت و این یک نقطه ضعف بزرگ در سیستم تجهیزات مدار بسته تحت شبکه به شمار می آید. ONVIF در واقع یک توافقنامه جهانی است برای ایجاد یک استاندارد بین المللی جهت تولید و ارتباط بین دوربین های مدار بسته تحت شبکه و مراکز کنترل برند های مختلف می باشد. واژه ONVIF مخفف لاتین Open Network Video Interface Froum می باشد که به معنای انجمن ارتباط ویدیویی تحت شبکه قابل گسترش می باشد. هدف کلی این انجمن ترسیم یک استاندارد واحد جهانی جهت ارتباط بین دوربین های شبکه بدون توجه به برند آنها است.

http://atisflower.ir

در این مقاله ما به شما برند های پرفروش و پیشگام در توسعه تکنولوژی سیستم های نظارتی و امنیتی، را به ترتیب معرفی می کنیم. خیلی خوشحالیم از این که دوربین های مداربسته اکسوم واستون مفید بوده و ممنون از اینکه تجربتون رو با ما به اشتراک گذاشتین. گارانتی دوربین های مداربسته اکسوم 50 ماهه است و در صورت هرگونه خرابی و مشکلی دوربین شما با دوربین نو تعویض میشود. همچنین می توان از مدار لوپ در داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد. برای جلوگیری از سرقت دوربین های مداربسته میتوانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشی استفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید تا در صورت لزوم آژیر به صدا در آید. پلکو در خیابان ها ، بیمارستان ها، فرودگاه ها، بندرها ،شهربازی ها و… قابل نصب و راه اندازی هستند.

دوربین مداربسته برند هایک ویژن (Hikvision)

برند آویجیلون دارای تنوع محصول بالایی بوده و دوربین های مداربسته این برند شامل انواع دوربین بولت و دام با رزولوشنی از 1 تا 30 مگاپیکسل هستند. البته در این میان شاید آگاهی از بهترین برند و شناخت 10 برند برتر دوربین مداربسته کمک موثرتری به خریداران و هم به فروشندگان و عرضه کنندگان این محصول کند. در این مقاله سعی داریم با معرفی بهترین های بازار دوربین مداربسته در ایران و جهان شما را در انتخاب و خرید این محصول کمک کنیم.

دوربین مدار بسته دام (dome)

شرکت فراگستر یکی دیگر از سایر مجموعه های است که در زمینه تولید دوربین مداربسته ایرانی فعال هستند. اگر تصمیم به خرید دوربین مداربسته ایرانی دارید، شما می توانید انواع دوربین مداربسته اسپید دام، دام، بولت و پانوراما را با تکنولوژی های جذابی نظیر استارلایت از شرکت ناظر خریداری کنید. مثلا اگر برای شما دید در شب مهم است، باید دوربین مداربسته ایرانی دید در شب دار تهیه کنید. اگر نیاز دارید که یک فضای باز را پوشش بدهید لازم است از دوربین مداربسته بولت استفاده کنید. با توجه به این نکات باید بدانید که هر دوربینی برای برآورده کردن یک نیاز خاص به وجود امده و هر دوربین دارای یک زاویه دید متفاوتی است که بسته به انتخاب و نیاز شما تعیین می شود.

  • یک دوربین امنیتی خانه خوب باید یک ویژگی زمان بندی نیز داشته باشد، به طوری که بتوانید آن را زمانی که در خانه هستید خاموش کنید و هنگام خروج روشن کنید.
  • شما میتوانید با شماره موبایل ثبت شده روی کالای ارسالی وارد سامانه شوید.
  • انتقال تصویر دوربین مدار بسته منازل در پروژه های کوچک مثلا یک خانه با چند دوربین محدود، صاحب خانه می خواهد بتواند تصاویر را از راه دور ببیند.
  • هوش مصنوعی که امروزه از آن یاد می‌شود در واقع تکنولوژی است که به نحوی قابلیت تفکر دارد.
  • به لطف برخورداری این بهترین دوربین مداربسته برای مغازه از درجه حفاظت IP67 و مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، می‌توانید با خیال راحت از دوربین مذکور برای تامین امنیت مغازه خود استفاده کنید.
  • به دلیل اندازه و کیفیت حسگرهای مختلف به طور مستقیم نمیتوان اندازه لنزها را با هم مقایسه کرد.

این مجله خبری دوربین مداربسته تولید کننده انواع دوربین های مداربسته ایرانی دام و بولت است که با جدیدترین تکنولوژی های روز ساخته شده و شم مشتریان عزیز همواره میتوانید از آن استفاده کنید. یکی دیگر از بهترین برند های دوربین مداربسته ایرانی مجموعه کی دی تی است. این مجموعه از زمانی که وارد عرضه تولید شد، به صورت تخصصی در زمینه تولید تجهیزات POE عمل کرد. اما به طوری رسمی از سال 1390 در حاشیه تولید تجهیزات POE وارد عرصه تولید دوربین مداربسته ایرانی و دی وی آر شد. مراحل نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته اچ دی سی وی آی همانند سایر دوربین‌های مداربسته آنالوگ قدیمی ساده و بدون ایجاد تغییر در ساختار آن صورت می‌گیرد. یعنی دوربین مداربسته در نقش فرستنده و تجهیزات ضبط مانند دی وی آر مابین دوربین و گیرنده قرار می‌گیرند.