دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مدار بسته برای فضای داخلی | tizbincctv

زیرا دوربین هایی که می توانند شرایط سخت سرمایی یا گرمایی را تحمل کنند ممکن است قیمت بالایی داشته باشند. اقدام درست این است که دوربینی را بخرید که بتواند زمستان نقطه سکونت شما را تحمل کند. برای مثال لزومی ندارد که دوربینی بخرید که تحمل دمای سرد آن تا منفی 60 تا 80 در جه است زمانی که سردترین دمای منطقه سکونتتان تنها تا منفی 5 درجه است.

مجموعه محصول این شرکت شامل نظارت تصویری، تشخیص نفوذ، تشخیص آتش و سیستم تخلیه صدا و نیز کنترل و کنترل دسترسی است. شرکت داهوا همواره در جستجوی بهترین راه حل های ممکن و جدیدترین تکنولوژی ها است و همواره حدود 10 درصد از سود فروش سالانه خود را در جهت تحقیق و توسعه اختصاص داده است. وجود برندهای تقلبی با همین نام و لوگو در بازار که به منظور پیشگیری از این اتفاق حتما ازنمایندگی رسمی هایک ویژن، دوربین خریداری نمایید. علاوه بر این، ادغام هوش مصنوعی در لایه‌های اساسی فناوری منجر به استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه‌ سازی و بهبود همه حوزه‌های نظارت تصویری، از تنظیم دوربین گرفته تا بهبود کیفیت تصویر گرفته تا تجزیه و تحلیل می‌شود. با نصب نرم افزار رایگان P2P برروی ویندوز یا موبایل و ست کردن شماره سریال دستگاه و کد P2P می توانیم از راه دور به تصاویردوربینهای مداربسته دسترسی داشته باشیم. مزیت استفاده از یو پی اس برای دوربینهای امنیتی داخل منازل این است که این یو پی اس ها را میتوان برای دیگر وسایل الکتریکی نیز استفاده کرد.

  • بسیاری از دوربین‌ها دارای تشخیص چهره افراد هستند که بین انواع مختلف حرکت افراد، حیوانات، اتومبیل‌ها و اجسام بی جان تفاوت قائل می‌شوند.
  • هایک ویژن بیش از 30 شعبه داخلی در چین و 16 شرکت تابعه منطقه‌ای خارج از کشور در سرتاسر جهان را، برای دستیابی به حضور واقعی جهانی اداره می‌کند.
  • به طور خلاصه، تکنولوژی Starlight در دوربین های دوربین مدار بسته دوربین را قادر می سازد تا یک تصویر رنگی را در شرایط کم نور در اختیار شما قرار دهد.
  • برند اکسیس اولین دوربین های تحت شبکه را در سال 1996 به جهان معرفی کرد.

تصمیم گیری در مورد پوشش دادن همیشه اولین قدم شما در زمان خرید دوربین مداربسته است. چه هدف شما داشتن دوربین مداربسته ایرانی باشد چه به دنبال خرید دوربین مداربسته خارجی باشید. می‌پردازیم تا انتخاب برای شما راحت‌تر باشد.برای خرید دوربین مدار بسته به نکاتی همچون برند؛ کیفیت؛ مشخصات و ویژگی و همچنین قیمت باید توجه کنیم. این شرکت نهمین برند در لیست برترین برندهای دوربین مدار بسته در جهان از نظر سهم بازار است. اما مطمئنا برندهایی که معرفی کرده‌ایم از بهترین برندهای جهانی تولیدکننده دوربین مدار بسته هستند که پیشنهاد می‌کنیم حتماً از این برندها برای خرید انتخاب کنید.

http://atisflower.ir

این مجله خبری دوربین مداربسته به‌عنوان سومین سازنده بزرگ در زمینه سیستم نظارت تصویری در چین، فعالیت خود را از سال 2005 شروع کرده آیت و به عنوان یکی از اولین شرکت‌های تولیدکننده دوربین‌های مداربسته در جهان شناخته می‌شود. تجهیزات دوربین مدارسته شامل دوربین، دستگاه دی وی آر یا ان وی ار و کابل های رابط می باشد. نمایندگی مرکزی هایک ویژن ارائه دهنده تمام تجهیزات دوربین مدار بسته می باشد. دوربین Univiewیکی دیگر از برندهای چینی است که توانسته در سیستم های امنیتی حفاظتی در جهان جایگاه خوبی پیدا کند.

هایک ویژن

این برند از دوربین مدار بسته ساخت کشور سوئد می‌باشد و با کیفیت بالا و قابلیت رمزگذاری ویدیو‌های ضبط شده محبوبیت ویژه‌ای برای بانک‌ها و مکان‌های حائز اهمیت دارد. از معایب این دوربین مدار بسته عدم ضبط صدا در بسیاری از مدل‌های آن می‌توان اشاره کرد. این برند از دوربین مدار بسته همانند گوشی‌های این برند دارای کیفیت بسیار بالا و خوبی می‌باشد و از برند معتبر دوربین مدار بسته است.. برند دوربین مدار بسته داهوا قادر به تولید دوربین ۴k نیز می‌باشد اما این دوربین از قیمت بالایی برخوردار است با این حال طرفدارای بسیاری نیز دارد. امیدواریم که بهترین انتخاب را از بین بهترین برند دوربین مداربسته داشته باشید.

برند ناظر