دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | tizbincctv

در زمان انتخاب دوربین باید به اندازه لنز و درجه زاویه دید برند دوربین مداربسته دقت کنید. به‌طور مثال، برای یک زاویه 70 درجه، لنز 4 میلی‌متری می‌تواند تا فاصله 4 تا 5 متری را پوشش دهد، اما در زمینه پوشش سمت راست و چپ دوربین با محدودیت روبرو است. برای آشنایی با سایر برندها و مارک های دوربین مداربسته و تجهیزات سیستم های نظارت تصویری به مقالات آینده همین وب سایت مراجعه فرمائید. دوربین مداربسته شانی دارای انواع دوربین تحت شبکه SHANY ، دوربین آنالوگ شانی می باشند.

رتبه‌بندی دوربین‌های مداربسته با وضوح متفاوت در سال 2021

سرکار خانوم باقری نظر شما درسته و ما در مجموعه دیجیرانو در تلاش هستیم تا با معرفی محصولات ایرانی مثل دوربین های مداربسته اکسوم و یا دزدگیر های اماکن بیواز رسالت خودمون در این زمینه رو انجام بدیم. همینطور که گفتی دوربین های مداربسته اکسوم یکی از بهترین دوربین های مداربسته ایرانی هستند اما دوربین های مداربسته Uniarch ایرانی نیستند هر چند که از کیفیت خوبی برخوردارند. در پایان به این نکته باید توجه داشته باشید که معمولا بهترین دوربین مداربسته‌ی ایرانی، ارزان ترین آن نیست و نباید کیفیت را فدای هزینه کنید.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند فلیر

اما سوالی که در این میان وجود دارد آیا هر دوربینی می تواند ضامن امنیت محل کار ما باشد؟ حال به بررسی مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته می پردازیم. دامنه محصولات برند تی وی تی، دوربین‌های مداربسته AHD و تحت شبکه هست. این موضوع باعث شده تا خدمت و سرویس دهی دوربین‌های مداربسته این برند در تمام ایران قابل‌دسترسی راحت باشد. محصولات تولیدی این برند معمولا پشتیبانی خوبی دریافت کرده و طول عمر بالایی دارند. جدا از همه این موارد، کاربران با خیال راحت می توانند محصولات تولید شده توسط شرکت بوش را برای بالا بردن امنیت ساختمانشان مورد استفاده قرار دهند. چرا که محصولات تولیدی این برند ارزش خرید بالایی داشته و سنسور های قوی را در خود جای داده اند.

http://atisflower.ir

در ادامه و با مجله خبری دوربین مداربسته 7 مارک برتر دوربین مداربسته، به پاسخ سوال بهترین برند دوربین مداربسته ایران کدام است خواهیم رسید. بهترین برند دوربین مدار بسته، برند داهوا است که ساخت کشور چین می باشد. این برند دوربین مدار بسته دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیار زیادی است و به همین خاطر توانسته است محبوبیت بسیار زیادی را در میان طرفداران خود پیدا کند. شرکت داهوا برای هر کاربردی یک محصول مشخصی تولید کرده است، به این صورت که محصولات آن از فناوری های ساده‌تر گرفته تا فناوری های پیشرفته تر با قیمت های رقابتی به بازار تولید عرضه شده است. با توجه به مطالب فوق، شما با بهترین مارک های دوربین مداربسته در جهان آشنا شدید. در بخش پایانی معرفی دو برند که به زودی یکی از اولین های برند برتر دوربین مداربسته در پروژه های متوسط و کوچک خواهند شد خالی از لطف نیست.

  • با این حال قیمت بالای دوربین مدار بسته برند سونی، موجب شده است تا گروه محدودی از مشتریان از این برند استقبال کنند.
  • دوربین های پاناسونیک دارای دید در شب بسیار قوی و تصویر برداری در 60 فرم در ثانیه است.
  • تا حدی که این شرکت برای رقابت با سایرین کلیدی را در تولیدات خود تعبیه کرده است که دربین های آن به تمامی دستگاه های سایر برند ها ساگار باشد ..
  • همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از خدمات آنها به مسئله ای مهم تبدیل شود.
  • با توجه بر قرارداد این دو شرکت مبنی بر اینکه شرکت هانوها تا نوامبر 2015 میتواند دوربین های مداربسته خود را با اسم سامسونگ در بازار پخش کند، اما هنوز هم دوربین مداربسته سامسونگ در بازار به فروش میرسد.

برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته تلاش کرده است با حذف دوربین های آنالوگ و تمرکز بیشتر بر روی دوربین های تحت شبکه، دوربین های قوی و با کیفیتی ارایه دهد. از این رو این برند نتواسته همچون بخش صوتی جایگاه خوبی در بازار دوربین مداربسته در ایران کسب کند. اگر قصد خرید دوربین مداربسته برای محل کار و محل سکونت خود را دارید ما برای شما اصلی ترین ترین فاکتور ها و همچنین برترین برندهای تولید کننده این محصولات را معرفی کرده ایم.

دوربین مداربسته | فروشگاه آنلاین فروش دوربین مداربسته ویژه همکاران