دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته دوربین وایرلس | tizbincctv

معمولا لنز به کار رفته در دوربین را بر مبنای فاصله کانونی به کار رفته در آن استفاده می کنند. دوربین مدار بسته چشم ماهیدوربین چشم ماهی دارای لنزی بسیار واید می باشند و تصویری در حدود ۱۸۰ درجه ارائه می دهند. ظاهر کیس دوربین دام به صورت کروی شکل می باشد که معمولا این قسم از محصولات دوربین مدار بسته در فضاهای داخلی مثل فضاهای اداری و گاها تجاری نصب می شوند. همچنین در محیط های صنعتی که امکان حضور انسان به خاطر شرایط محیطی وجود ندارد، شما می توانید با بکارگیری دوربین مدار بسته این خلا را جبران و به دستاورد های بهتر و دقیق تری در مواجه با نیروی انسانی دست پیدا کنید. نقش دوربین های مداربسته در مراکز تجاری و صنعتییکی از کاربرد هایی که برای دوربین مداربسته می توان ذکر در مراکز تجاری و همچنین صنعتی می باشد. هارد دیسک وسترن بنفش و برند seagate نوع survilliance مخصوص ظبط دوربین مدار بسته و روشن ماندن 24 ساعته هستند که مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در DVR می باشند.

  • در هنگام محاسبات مقدار جریان مصرفی برای تامین منبع تغذیه هر دوربین مداربسته در حدود 2 آمپر جریان مصرف می کند.
  • دوربین های مداربسته دید در شب رنگی (تکنولوژی استارلایت)با پیشرفت تکنولوژی دوربین مداربسته دید در شب رنگی طراحی و به بازار معرفی شد.
  • دوربین های مداربسته ای که برای آن ها از لنز ثابت استفاده شده است، طبیعتا از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.
  • حتما این روزها با دوربین‌های مداربسته زیادی در ورودی منازل روبه‌رو شده‌اید، وجود این گونه دوربین‌ها از سرقت‌های احتمالی، مزاحمت‌ها و … جلوگیری می‌کند زیرا با ضبط فیلم چهره اشخاص دیگر جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمی‌ماند.
  • برخی دوربین‌های آشکارساز حرکت مانند دوربین‌های پی تی زد می‌توانند بر روی حرکت یک چیز متمرکز شده و آن را دنبال کنند.

ویدیو بالون دستگاهی است که امکان استفاده از هر نوع کابل دورشته‌ای را برای انتقال سیگنال فراهم می کند. با استفاده از ویدیو بالون Video Balun می توانید برای انتقال تصاویر در مسافت های طولانی، کابل های … سلام جناب دوستی عزیز، با موردی که شما فرمودید تا کنون مواجه نشده ایم، اما می توانید از برندهای مطرح داخل بازار مانند داهوا یا ایکس ویژن استفاده کنید که همگی در صورت نصب، عملکرد بدون مشکل خواهند داشت. منظور از indoor یعنی محیط های داخلی یا مسقف می باشد که برای این محیط ها اکثرا از دوربین های دام استفاده می شود. منظور از outdoor نیز محیط های بیرونی می باشد که اکثرا از دوربین های بولت یا اسپید دام استفاده می شود. انتقال تصویر بر بستر سیم، به دو صورت کابل کواکسیال و کابل شبکه می باشد.

دوربین مدار بسته تحت شبکه دی لینک مدل DCS-2530L

دوربین حرارتی یا ترمال همانطور که از نامش پیداست، گرمای اشیاء موجود در محیط را تشخیص داده و هر دما را با رنگ خاصی نمایش می‌دهد. در این نوع دوربین های مدار بسته معمولاً اجسام گرم به‌ترتیب با رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد، و اجسام سردتر به‌ترتیب با رنگ‌های سبز، بنفش و آبی نمایش داده می‌شوند. با استفاده از کابل cat5 قادر خواهید بود که تصاویر رنگی را تا فواصل طولانی بین دوربین و دستگاه تحت شبکه منتقل کنید. کابل cat6 نوع دیگری از کابل شبکه است که از لحاظ سرعت انتقال داده بهتر عمل می کند. اگر دنبال بهترین مدل هستید در فروشگاه کارپیما انواع سیستم های امنیتی وجود دارد . دوربین های مداربسته لامپی از نظر ظاهری همانند یک لامپ می مانند و در سرپیچ به جای لامپ بسته می شوند و برق خود را از سرپیچ لامپ که همان برق شهری است تامین می کنند.

دوربین مدار بسته کیوب:

تشخیص چهره، شمارش افراد، تشخیص نفوذ و… از جمله تکنولوژی های پر کاربردیست که در تولید دوربین مداربسته استفاده می شود. تکنولوژی هایی که در دوربین مداربسته به کار می رود عموماً برای رفع نیاز و یا بهبود کارایی در سیستم های نظارتی تعریف می شوند. نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ ها و کنترل ورود و خروج خودروها یکی از کاربردهای دوربین مدار بسته هوشمند است.

عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته

به محض ورود به مجله خبری دوربین مداربستهپیما با یک سایت پر از دوربین مداربسته رو به رو می‌شوید! برای خرید دوربین مداربسته می توانید از سراسر کشور بدون واسطه خرید خودتان را انجام دهید . توانایی شمارش دقیق تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان می تواند یک مزیت بزرگ برای سازمان های تجاری بوده و موجب بهبود خدمات، ایمنی و حتی فروش می شود.

http://atisflower.ir