دسته‌بندی نشده

دوربین مدار بسته خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته با قیمت ارزان فرابین دوربین | tizbincctv

خروجی تصاویر دوربین مدار بسته در ابتدای تولید سیاه و سفید بود اما به مرور با جایگذین کردن LED های نور گرم خروجی تصاویر دوربین مداربسته به صورت رنگی شد. در ادامه تعدادی از دید در شب های به کار رفته در دوربین مدار بسته را توضیح خواهیم داد تا با خروجی تصویر و رنج قیمتی آن ها بیشتر آشنا شوید. کیانام ارتباط با توجه به احترامی که برای مشتریان خود قائل است، سیستم مشاوره رایگان تلفنی و چتی را برای کاربران خود فراهم کرده است. اگر قبل از خرید دچار دودلی شدید اصلا نگران نباشید زیرا خدمات مشاوره قبل از خرید دوربین مدار بسته در کیانام ارتباط کاملا رایگان است پس همین حالا با ما تماس بگیرید. در فروشگاه دوربین مداربسته کیانام ارتباط می‌توانید انواع بی شماری از دوربین های مداربسته را دیده و جزئیات هر یک را باهم مقایسه کنید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • دیگر خاصیتی که دوربین های نظارتی متحرک دارا می باشند این است که فاصله کانونی این دسته از دوربین ها متحرک است و شما می توانید تصویر خود را زوم یا واید نمایید.
  • از آنجا که این یک مسئله قابل حل قابل حل برای تجارت نظارت امنیتی دوربین مدار بسته است، ممکن است یک روش استاندارد شده بر اساس نرم افزار منبع باز و تلاش ها ضروری باشد.
  • شما می توانید این دستگاه را به صورت 4 کانال (قابلیت نصب تا 4 دوربین)، 8 کانال (قابلیت نصب تا 8 عدد دوربین مداربسته) و به همین ترتیب با 16 و 32 کانال تصویر خریداری کنید.
  • با توجه به محدودیت زیاد سرعت اینترنت در ایران استفاده از شبکه های داخلی برای ایجاد انتقال تصویر بسیار مناسب خواهد بود.
  • پس از آن به راحتی می توانید با توجه به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

این مجله خبری دوربین مداربسته ها دارای قابلیت مکالمه دو طرفه، دید در شب و دریافت تصاویر بر روی موبایل هستند. برخی از مدل ها قابلیتی دارند که هنگام گریه کردن یا تکان خوردن نوزادتان به شما هشدار می دهد. دستگاه DVR دستگاهی برای مدیریت و ذخیره فیلم ها و تصاویر دوربین های مداربسته می باشد .

دوربین مدار بسته بالت زومیکس مدل ZO-998

نقاطی که برای نصب دوربین مداربسته مشخص کرده‌اید را مجدداً چک کرده تا مطمئن شوید مانعی در دید دوربین مدار بسته وجود نداشته باشد و همچنین دوربین بهترین زاویه دید را داشته باشد. دوربین Cube با تکنولوژی تحت شبکه و HD در بازار موجود است و به راحتی می توانید آن را در فضاهای داخلی نصب کرده و علاوه بر تصویر محیط، صدا را از طریق میکروفون موجود در آن دریافت کنید. از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته می توان به لنز ثابت، وجود کارت حافظه داخلی برای ضبط و امکان اتصال به wifi در برخی از آن ها اشاره کرد. علاوه بر نصب آسان و بدون نیاز به کابل کشی، این دوربین های مداربسته از امکاناتی نظیر دید در شب و انتقال صدای دو طرفه نیز برخوردارند.

پکیج سه دوربین مداربسته ip کیفیت 4k رنگی

دسته بندی دوربین های مدار بسته براساس آپشن های موجود نوع دیگری از تقسیم بندی است. مانند میکروفن و قابلیت ضبط صدا در دوربین که می توانید دوربین ها را به دو گروه عمده با قابلیت ضبط صدا و بدون این قابلیت تقسیم بندی کنید. همچنین پشتیبانی دوربین از کارت حافظه , Wifi و قابلیت هایی مانند ضد نور بودن، WDR، HLC، تشخیص چهره، قابلیت پلاک خوان، ضد نفوذ و یا خرابکاری و… می تواند مورد نظر باشد. کیفیت تصویر اولین گزینه ایست که بسیاری از مشتریان در زمان انتخاب دوربین به آن توجه می کنند. ذکر این نکته لازم است که عوامل مختلفی در کیفیت تصویر دوربین مدار بسته نقش دارد.

مهم ترین پارامتر در سیستم های نظارت تصویر رزولوشن تصویر یا همان کیفیت تصویر است. رزولوشن تراکم پیکسل ها یا همان نقاط نوری است که بر روی مانیتور نمایش داده می شود. قبل از اینکه بخواهید بهترین دوربین مدار بسته خانگی را انتخاب کنید باید به نکاتی درباره آن توجه کنید‌. در ابتدا باید مشخص شود دوربین به کجا قرار است متصل شود.‌ اگر سقف یا دیوار است از دوربین‌های مناسب این مکان‌ها استفاده شود‌.

http://atisflower.ir