دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته + لیست قیمت دوربین مداربسته به همراه راهنمای خرید | tizbincctv

خرید دوربین مداربسته مادون قرمز به دلیل کم هزینه بودن آن محبوب شده است و بیشتر دوربین مدار بسته های بازار بر اساس همین تکنولوژی ساخته شده است. نقش بازدارندگی دوربین های نظارتی و امنیتییکی از آیتم های که در هنگام خرید دوربین مدار بسته در نظر کاربران می باشد نقش بازدارندگی است که یک سیستم دوربین های نظارتی ایجاد می کند. مراحل نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته اچ دی سی وی آی همانند سایر دوربین‌های مداربسته آنالوگ قدیمی ساده و بدون ایجاد تغییر در ساختار آن صورت می‌گیرد. یعنی دوربین مداربسته در نقش فرستنده و تجهیزات ضبط مانند دی وی آر مابین دوربین و گیرنده قرار می‌گیرند. نصب دوربین مداربسته در فضای داخلی ساختمان از نظر اخلاقی و قانونی زمانی مجاز است که همه اعضای خانواده از وجود دوربین مداربسته در خانه اطلاع داشته باشند. به افراد متفرقه و مهمانانی که به آن خانه می آیند نیز باید اطلاع رسانی شود تا آن ها بدانند که توسط دوربین مدار بسته، تحت نظارت قرار گرفته اند.

  • با وجود پیشرفت قابلیت های امنیتی دوربین های مدار بسته مدرن، گزینه ارزانی به حساب نمی آیند و ضمن اینکه یک سیستم پیشرفته، راه‌حل های امنیتی بسیار ارزشمندی را ارائه می کند.
  • بنابراین تصویر کسانی که در محیط های عمومی رفت و آمد می کنند، توسط دوربین های مداربسته زیادی شکار می شود.
  • بعضی از مدل های دوربین خودرو سیم کارت خور و دارای سیستم عامل اندروید هستند که قیمت بالاتری دارند.
  • فرافن مارکت با سابقه و قدمت نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه فروش دوربین مداربسته، شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته و مناسب ترین پکیج دوربین مداربسته یاری خواهد کرد.
  • از لحاظ ساختاری می توان کیس بدنه دوربین مداربسته را چه دام باشد چه بالت در یک دسته بندی دیگر قرار داد که جنس بدنه دوربین مدار بسته می باشد.
  • طبق آمار پلیس آگاهی بسیاری از سارقین زمانی که متوجه مجهز بودن فروشگاه به دوربین مداربسته می شوند از تصمیم خود جهت ارتکاب سرقت منصرف می گردند زیرا نصب دوربین مداربسته در یک فروشگاه به منزله شناسایی شدن مجرمین در هنگام وقوع سرقت می باشد.

هر دو این تکنولوژی از نور مادون قرمز استفاده می کند اما کیفیت تصویر ارائه شده با اکسیر به مراتب بهتر از IR است. دوربین مداربسته با توجه به نوع دوربین، برند، کیفیت تصویر، جنس بدنه و سنسور های مختلف آن قیمت های مختلفی دارد در نتیجه نمیتوان گفت قیمت دوربین مداربسته مقداری ثابت یا بازه ای ثابت دارد. ابتدا باید نوع دوربین مداربسته مشخص شود تا بتوان بازه قیمت دوربین مداربسته را مشخص کرد. شما میتوانید برای بدست آوردن قیمت دوربین مدار بسته مورد نیاز خود با ما تماس یگیرید. دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و… نصب می شوند و قابلیت چرخش 360 درجه و زوم کردن قوی در یک نقطه خاص را دارند.

تجهیزات جانبی دوربین IP تحت شبکه

فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مال واقع در خیابان جمهوری تهران از ساعت 8 صبح تا 8 شب باز می باشد؛ در خرید دوربین مداربسته به صورت حضوری فاکتور و ضمانت نامه کتبی کالا به همراه کالا تحویل می گردد. این دوربین مداربسته با ارائه یک تصویر کلی و یک پارچه از فضای یک اتاق متوسط به خوبی زوایای اتاق را پوشش می دهدد؛ به عبارتی دیگر با وجود دوربین مدار بسته پانوراما دیگر نیاز به چند دوربین مداربسته برای پوشش دهی تمام زوایای اتاق نیست. این دوربین مداربسته از قرار دادن چند لنز دوربین مداربسته در کنار هم ساخته شده است تا تصویری پانورامیک خارج شود. دوربین مداربسته با تکنولوژی استار لایت بیشترین حساسیت به نور را دارد به همین خاطر با حداقل نور محیط، خروجی مناسبی از تصویر دوربین مدار بسته تولید می کند. نور لازم در این مدل از دوربین مداربسته توسط LED های به کار رفته دور لنز تولید می شود.

دوربین مدار بسته شیائومی EC3 مدل (cmsxj25a)

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور گوشی های هوشمند این امکان برای کاربران دوربین مداربسته فراهم شده است که برای انتقال تصویر از طریق تلفن همراه و نرم افزار های موبایلی مربوطه انتقال تصویر دوربین مدار بسته صورت گیرد. در سال های گذشته برای انتقال تصویر در سیستم دوربین های امنیتی و نظارتی خود نیاز به آیپی استاتیک داشتید که در سال های اخیر اکثر محصولات دوربین مدار بسته از روش آسان P2P بهره مند می باشد. دوربین های مداربسته صدا دار و بی صدادر سیستم دوربین مداربسته و با توجه به ویژگی هایی که در دستگاه دی وی آر DVRوجود دارد این امکان برای کاربر فراهم شده است که از یا چند میکروفون به صورت خارجی استفاده نماید. شکل ظاهری دوربین مداربستهاز لحاظ ظاهری و ساختار فیزیکی می توان دوربین های امنیتی را به دو دسته کلی دوربین مدار بسته دامو دوربین مداربسته بالت تقسیم بندی کرد. خوانایی پلاک یکی از ویژگی های تقریبا هر کس از دوربین های امنیتی انتظار دارد و در پارکینگ و نقاط ورودی که خواندن پلاک ماشین اهمیت دارد قرار میدند.

در نتیجه رنگ سفید و سایر رنگ ها تا حدود زیامجله خبری دوربین مداربسته به صورت طبیعی جلوه می کنند. تکنولوژی ROI تضمین می کند که اطلاعات مهم از بین نرفته، و می تواند به طور موثری عمل فشرده سازی داده ها را انجام دهد، و مشکلات ناشی از میزان فشرده سازی و کیفیت تصویر را حل کند. سپس دوربین های مجهز به تکنولوژی DNR پاناسونیک ، تصویر چشم نوازتری را ارائه داده و بدین ترتیب تشخیص ابهامات را آسان تر می کنند.

http://atisflower.ir