دسته‌بندی نشده

دوربین مدار بسته ، قیمت دوربین مدار بسته ، لیست قیمت دیده بان | tizbincctv

از مجله خبری دوربین مداربسته‌های مداربسته در 99 درصد مغازه‌ها نیز بهره‌مند می‌شوند و با این کار امنیت کالاها و پرسنل خود را تضمین می‌کنند. در واقع در دنیای امروزی، وجود حداقل یک دروبین مداربسته برای مراکز اداری یا صنعتی یکی از ملزومات اولیه است. سعی کنید تمامی محل های پارکینگ را پوشش دهید و حداقل نقطه کور را داشته باشید. در محل قرار گیری انبار ها نیز از یک یا چند دوربین مداربسته با زاویه پوشش دهی واید استفاده نمایید. زیرا فضای داخل کابین آسانسور محدود و کوچک بوده و دوربین مداربسته با لنز واید باعث می شود حداکثر فضا پوشش داده شود.

  • نصب سیستم مداربسته برای درب اصلی ورودی ساختمانیکی از کلیدی ترین و مهمترین محل ها برای نصب دوربین مداربسته درب اصلی ورودی می باشد.
  • آیتم بعدی در تعداد دوربین مداربسته اولویت های کار فرما در جانمایی دوربین ها می باشد.
  • انواع دوربین مدار بسته را می توان بر اساس دید در شب آن ها دسته بندی کرد که خروجی تصویر در هر یک از آن ها متفاوت است.
  • توجه نمایید اگر نویز از نوع مغناطیسی ، که معمولا خود را به صورت موج هایی در تصویر نشان می دهد باشد ، تکنولوژی DNR تاثیری در حذف و کاهش آن نخواهد داشت.
  • این دوربین یکی از محصولات سری کوپر داهواست که به دلیل قیمت پایین و کیفیت مطلوب 2 مگاپیکسل، جزو یکی از پرفروشترین مدل های داهوا بشمار می رود.

لنز های ثابت، دارای فاصله مرکزی ثابتی هستند و بعد از اینکه روی دوربین، یک لنز ثابت بسته می شود، زاویه دید ان، دیگر قابل تغییر نیست. دوربین های مداربسته ای که برای آن ها از لنز ثابت استفاده شده است، طبیعتا از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. به همین دلیل از این لنز ها، در مکان هایی با حساسیت کمتر استفاده می کنند. دوربین مداربسته بولت به دلیل استوانه ای بودن بیشتر در محیط های بیرونی استفاده می شود. این دوربین ها به دلیل حضور در محیط بیرون و وجود عواملی مثل گرد و غبار، باران و… از مقاومت بیشتری برخوردار هستند. برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای مکانتون انتخاب های بسیار زیادی با برند ها و کیفیت ها و مشخصات فنی و ظاهری مختلفی عرضه میشود.

دوربین خودرو شیائومی مدل MIdrive d08

بازار سیستم های حفاظت الکترونیک از بازار های در حال رشد و با ضریب همه گیری بالاست، مشتریان ما در زرین سیستم در دهه های گذشته تقریبا فقط به ادارات و کارخانجات خدمات دهی ختم میشد ولی در حال حاضر سیستم حفاظت … ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. شما عزیزان با یک بار تجربه خرید از کیانام ارتباط، به مشتری همیشگی تبدیل خواهید شد. فاصله کانونی دوربین های امنیتی از 2/5 میلی متر تا 13/1 میلی متر متغیر می باشد.

پکیج 4 دوربین مداربسته Dahua

فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مال سالهاست انواع دوربین مداربسته و لوزام نصب آن را به صورت تکی و عمده وارد بازار می کند. فروش دوربین مدار بسته با ضمانت نامه کتبی و گارانتی دوربین مدار بسته، ارائه فاکتور معتبر و خدمات پس از فروش مانند تعمیر دوربین مداربسته از جمله خدماتی است که دوربین مال سالهاست به ارائه آن می پردازد. قیمت دوربین های مداربسته با توجه به تعداد دوربین و تجهیزات مرتبط با آن محاسبه می شود، و قیمت سیستم دوربین مداربسته جمعی از تعداد دوربین + کابل+ دستگاه ضبط و هارد می باشد. البته دوربین های بی سیم قیمتی کمتر از یک میلیون تومان دارند و نیاز به تجهیزات جانبی ندارند و به راحتی توسط خودتان نصب و راه اندازی می شود. برند داهوا ، یکی از پرفروش ترین مارک های دوربین مداربسته در دنیا می باشد. در سال 2017 شرکت Dahua به عنوان دومین برند محبوب دنیا شناخته شد و بعد از هایک ویژن در ردیف دوم قرار گرفت.

شما با خرید دوربین مداربسته به صورت نسبی و نا خودآگاه یک امنیت نسبی را با توجه به نقش بازدارندگی دوربین های امنیتی و نظارتی دارد ایجاد می کنید. یکی از موارد قانونی این است که کارفرما باید به شیوه ای عمل کند که اعتماد و اطمینان متقابل بین کارمند و کارفرما حفظ شود. شرط قانونی بعدی این است که کارفرما نمی تواند اطلاعات خصوصی کارمندان را از طریق دوربین مداربسته مورد بازرسی قرار دهد. در تمام مکان های مجاز که دوربین مدار بسته در آن نصب می شود، بنابر قانون باید نصب و راه اندازی برچسب یا تابلو، برای همه افراد اطلاع رسانی صورت گیرد. در شکل زیر نمونه ای از تابلوی اعلام نظارت توسط دوربین مداربسته را می بینید. قبل از آنکه اقدام به خرید دوربین مداربسته مورد نظر خود کنید ابتدا لازم است تا دمای مکان مورد نظر را در زمستان بررسی کنید.

http://atisflower.ir