دسته‌بندی نشده

فواید چای سفید برای پوست- کیوت اسکین | OkChay

فواید چای سفید برای پوست- کیوت اسکین | OkChay

این چای نه تنها التهاب را کاهش می دهد بلکه از بدن در مقابل بعضی بیماری های مزمن محافظت می کند. کافئین کم باعث می شود این چای آب بدن را نکشد و آب بدن مدت طولانی تری حفظ شود. انجام این مرحله باعث می شود زمانی که چای را در فنجان می ریزید دمای آن تغییر نکند و چای را با طعم خوشایندتری میل کنید. چای را داخل یک قوری ریخته و آب کتری را به صورت مستقیم روی برگ‌ها بریزید. در قوری را ببندید و اجازه دهید تا حدود یک تا پنج دقیقه ای دم بکشد.

کاهش نرخ رشد جمعیت از تهدیدات بزرگ کشوراست

عملکرد سلول‌های پوست را بالا برده و از تخریب پوست در مقابل نور ماورای بنفش محاظت می‌کند. رادیکال‌های آزاد موجب پیر شدن و تخریب سلول‌های پوستی می‌شوند ولی آنتی‌اکسیدان‌های موجود در چای سفید در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد از بدن محافظت می‌کنند. 11- همچنین آنتی اکسیدان های موجود در چای سفید خواص ضد التهابی دارند که باعث کاهش شوره سر می شود. پلی فنول‌های موجود در چای سفید ممکن است از راه‌های مختلفی به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند.

نکات تهیه چای سفید

متأسفانه، چای سفید به اندازه چای های دیگر ، مانند چای سبز ، مورد مطالعه قرار نگرفته است ، زیرا به اندازه محبوب چای قم نیست. به عنوان مثال ، چندین مطالعه آزمایش لوله نشان داده است که EGCG می تواند از جمع شدن نامناسب پروتئین ها با هم جلوگیری کند. پروتئین های جمع شده می توانند باعث ایجاد التهاب و آسیب به اعصاب مغز شوند. آسیب بیش از حد رادیکال های آزاد می تواند اثرات مضر بر بدن داشته باشد.

امروزه مقداری چای سفید در مناطق زیر کشت چای هند و سایر مناطق چای‌کاری در سراسر جهان در حال کشت و برداشت است. این چای می تواند کاملاً متفاوت از همتای سنتی یعنی چای سفید چینی باشد و برخی از چای های سفید برداشت شده در خارج از چین دارای سطوح بالاتری از کافئین هستند. این چای ها گاهی اوقات می توانند سطح کافئین مشابهی با چای سبز و حتی چای سیاه داشته باشند یعنی تا ۷۵ میلی گرم در هر فنجان. با افزایش سن، سطح MMP پوست افزایش می‌یابد و باعث خستگی و شل شدن پوست می‌شود. استفاده از چای سفید به‌صورت روزانه راهی مطمئن برای حفظ پوستی تازه، سفت و عاری از چین‌وچروک است.

  • چای سفید نسبت به چای سبز و سیاه کمتر اکسیده می شود در نتیجه مقدار کاتچین موجود در آن بیشتر است.
  • تاریخ نشان داده است که چای سفید ممکن است از کشور چین سرچشمه گرفته باشد.
  • هدف بلاگ در اختیار گذاشتن اطلاعات مفید در جهت بالاتر بردن سطح آگاهی افراد بازدیدکننده می باشد.