دسته‌بندی نشده

پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | tizbincctv

ال جی توانست از نام خود برای مجله خبری دوربین مداربسته و فروش دوربین‌های مداربسته استفاده کند و انتظار مشتریان خود را برآورده کند. اما از مشکلات قابل تامل این برند دوربین مداربسته، می‌توان به حساسیت پایین نسبت به تحرک و ست نشدن با دستگاه‌های دیگر برندها اشاره کرد. برند داهوا همزمان با برند هایک ویژن در سال 2001 در چین شروع به کار کرد. داهوا از سال 2014 تاکنون همواره یکی از ده مدل برتر دوربین مداربسته بوده ودر لیست پرفروش‌ترین مارک‌های دوربین مداربسته در دنیا قرار دارد. به همین دلیل مشتریان می‌توانند به راحتی و برحسب با نیاز خود انتخاب مناسبی داشته باشند.

دوربین مداربسته Megavision دارای انواع دوربین تحت شبکه Megavision و دوربین AHD مگاویژن و همچنین دوربین های آنالوگ Megavision می باشند. برخی از انواع مارک دوربین مداربسته موجود در بازار ایران با وجود اینکه بسیار معروف می باشند، ولی ثبت نگردیده اند و برندی ساختگی می باشند. همچنین اگه دوست دارین اطلاعات بیشتری در مورد دوربین مداربسته ایرانی داشته باشید. برای دانلود فایل بهترین دوربین مداربسته ایرانیکافیست ایمیل خودتون رو وارد کنید تا لینک دانلود فایل دوربین مداربسته ایرانی به ایمیل شما ارسال بشه. تولید محصول شرکت برایتون از سال 1392 آغاز شد و این شرکت در حالی که این شرکت یکی از بهترین شرکت ها در زمینه سوئیچ POE هم بود شروع به تولید دوربین های مداربسته برایتون کرد. در حال حاضر این برند یکی از برندهای پرفروش در کشور محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد.

همه چیز در مورد انتخاب دیتاسنتر و اتاق سرور

دوربین مدار بسته اکسیس محوبیت زیادی را در سراسر جان به دلیل رمز گذاری بی نظیر خود داراست . تضاویر و فایل های ضبط شده در دستگاه های این کمپانی امنیتی فوق العاده داشته و تا حد زیادی از سرقت هایی از راه دور در امانند . دوربین مداربسته الجی را می توان جزو برترین دوربین مداربسته ای دانست که می توان آن ها را به سریع ترین حالت ممکن در مکان های مورد نیاز نصب کرد .

  • شما در نصب دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های امنیتی تجربه نصب کدام یک از برند‌های گفته شده را دارید.
  • خیلی خوشحالیم از این که دوربین های مداربسته اکسوم واستون مفید بوده و ممنون از اینکه تجربتون رو با ما به اشتراک گذاشتین.
  • نمونه کارها مبتنی بر IP این برند، مقیاس‌پذیری را تضمین می‌کند و یکپارچگی را ساده می‌کند.
  • دوربین مداربسته پاناماکس دارای انواع دوربین تحت شبکه پانامکس و دوربین AHD پاناماکس و همچنین دوربین های آنالوگ پاناماکس می باشند.
بنابراین در اینجا لیستی از برندهای برتر دوربین‌های مدار بسته در جهان آورده شده است. شرکت هایک ویژن از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است. برند هایک ویژن طی 19 سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد.

انواع مارک دوربین نظارتی حفاظتی مداربسته:

بوش با تولید تجهیزات دوربین مداربسته به روز و با کیفیت بالا جایگاه مناسبی در میان کاربران به خود اختصاص داده است. دوربین های تولیدی این شرکت با پشتیبانی از کدینگ های پیشرفته تصویر برداری دیجیتال و همچنین آنالیز تصاویر حرفه ای این برند را انتخاب مناسبی برای کاربری های صنعتی و امنیتی تبدیل کرده است. همچنین توانایی آنالیز روی تصاویر مانند تشخیص چهره، تشخیص حرکت، تشخیص صدا و غیره را داشته که در کنار سخت افزار حرفه ای بوش به عنوان یک بسته کامل ارائه شده است. بوش تولید کننده تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی آلمانی است که در سال 1886 توسط رابرت بوش تاسیس و از سال 2008 تولید دوربین های مداربسته تحت شبکه را آغاز کرد. کارخانجات تولید کننده سیستم های امنیتی بوش هم اکنون در 5 کشور دنیا از قبیل چین ، آلمان ، آمریکا ، پرتغال و مکزیک فعال هستند.

http://atisflower.ir