دسته‌بندی نشده

قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | tizbincctv

همچنین در این مورد باید این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر دستگاه دی وی آر DVR شما فقط از یک هارد پشتیبانی می کند این آینده نگری را مد نظر داشته باشید که شاید به سیستم دوربین مدار بسته فعلی یک یا چند دوربین اضافه شود. هارد در سیستم دوربین مداربسته دارای ظرفیت های متفاوتی می باشد و هنگام انتخاب هارد اول باید ببینید دستگاه دی وی آر DVR شما چند هارد پشتیبانی می کند. شما تصاویر دوربین مداربستهضبط شده بر روی دستگاه دی وی آر DVR را می توانید به صورت تکی یا چند تایی با توجه به تاریخ و زمان مشخص می توانید جستجو و بازبینی نمایید. برای وصل کردن این میکروفون ها به دستگاه دی وی آر و سیستم دوربین مداربسته باید مطابق دوربین یک کابل تصویر و یک کابل برق به میکروفون برسانید. نقش حفاظتی و کنترلی دوربین های نظارتییکی از عواملی که باعث روی آوردن به دوربین های نظارتی و همچنین خرید دوربین مدار بسته می شود وظیفه حفاظتی و کنترلی آن می باشد. دوربین مدار بسته را به مانند تمام وسایل دیگر، به راحتی از طریق اینترنت میتوان خریداری کرد.

  • این بزرگی در کیس دوربین مداربسته ارتباط مستقیم با دید در شب دوربین دارد و هر چه کیس دوربین بزرگتر بیشتر ، تعداد و مقدار LED های دید در شب بیشتر بوده و در نتیجه دوربین مداربسته ما متراژ بیشتری را برای دید در شب پوشش می دهد.
  • دوربین مدار بسته بعدی فقط توسط شرکت داهوا تولید شده است که کابل کشی آن بر بستر کواکسیال است.
  • البته کیفیت دوربین مدار بسته متناسب با امکانات و و ویژگی آن دستگاه است.
  • از نظر مالی هم پرداخت هزینه یا قیمت دوربین مدار بسته که به عنوان یک نگهبان 24 ساعته عمل می کند بسیار منطقی تر از به کار گیری نیروی انسانی می باشد.
  • معمولاً در فضاهای مسقف مانند منزل، شرکت، دفتر کار و… از دوربین های مداربسته دام و چشم ماهی و در فضاهای خارجی و باز با توجه به نوع استفاده، از دوربین های مداربسته بولت و اسپید دام استفاده می‌شود.
  • سعی کنید تمامی محل های پارکینگ را پوشش دهید و حداقل نقطه کور را داشته باشید.

منظور از مداربسته این است كه تصاویر برای چند صفحه نمایش مشخص پخش می‌شود و در واقع یك تلویزیون برای پخش محدود است. در برخی موارد چند مامور امنیتی قادر به مشاهده پخش زنده این تلویزیون مداربسته CCTV هستند. همچنین دستگاه‌هایی برای ضبط و ذخیره فیلم‌ها در محدوده دید دوربین مداربسته وجود دارند. به طور خلاصه، اگر به چیزی نیاز دارید که بتواند با هر چیزی که کسب و کار شما به آن می اندازد کنار بیاید، سرمایه گذاری در دوربین مدار بسته C-mount را در نظر بگیرید.

بهترین دوربین مدار بسته کدام برند است؟

دوربین بالت به دسته‌ای از دوربین های مداربسته می‌گویند که معمولا به صورت استوانه ای یا مکعب مستطیل که به صورت دیواری و در محیط های بیرونی نصب و راه اندازی می‌شوند. اصطلاح بالت به معنای گلوله یا لوله است و علت این نام گذاری شکل ظاهری دوربین می‌باشد. جنس بدنه دوربین های مداربسته بالت عموما فلزی است و همین موضوع وجودشان را در برخی از محیط‌ ها با مشکل مواجه می‌کند. به خاطر دارید که در گذشته دوربین مداربسته ویدیوهایی با کیفیت بسیار پایین ارائه می‌داد و در مدت زمان خیلی کم حافظه‌اش به اتمام می‌رسید؟ … در غیر این صورت، با وجود بودجه‌ای كه یاری می‌كند، می‌توان سراغ دوربین مداربسته تحت شبكه IP رفت. دوربین های گلوله ارزش زیادی برای پول ارائه می دهند و یک انتخاب عالی برای برنامه های امنیتی و نظارتی هستند.

نقاط ضعف دوربین داهوا

اگر دوربین مداربسته ای که قرار است خریداری کنید نمی تواند در این چهار جهت حرکت کند، آن را نخرید! در هنگام خرید دوربین مداربسته آخرین چیزی که لازم دارید محدوده دید محدود است. اگر دوربینی که خریداری کردید قابلیت حرکت در چهار جهت را ندارد باعث می شود شما توانایی نظارت بر چهار گوشه را نداشته باشید. بهتر است به دنبال دوربین مداربسته ای باشید که قابلیت بزرگنمایی داشته باشد تا باعث شود شما نگاه دقیق تری به چهره اشخاص داشته باشید حتی اگر به صورت درست در مقابل دوربین مداربسته نباشد. بعضی از دوربین های مداربسته مجهز به زوم اپتیکال هستند و برخی دیگر مجهز به زوم دیجیتال هستند. امواج مادون قرمز تولید شده توسط دوربین مدار بسته توسط چشم انسان قابل روئیت نیستند اما به وسیله سنسور های تصویر دوربین قابل شناسایی هستند.

مجله خبری دوربین مداربسته های مداربسته از نظر ظاهری به دسته ها مختلفی از جمله دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام، دوربین لامپی، دوربین کودک و … این محصولات توسط شرکت های مختلف و با برند های مختلفی در بازار عرضه می شوند. برای آشنایی بیشتر با برند های مختلف دوربین مداربسته می توانید به صفحه برترین برند‌های دوربین مداربسته مراجعه نمایید. تارتن دژ آریانا یکی از بهترین مجریان سیستم های نظارتی – حفاظتی و شبکه در ایران است. این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات فروش و نصب دوربین مدار بسته، خدماتی از قبیل آموزش و مشاوره رایگان، طراحی، بازدید و کارشناسی محل و فروش سایر تجهیزات حفاظتی را نیز در مجموعه فعالیت خود دارد.

http://atisflower.ir