دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مداربسته 10 برند برتر دوربین مدار بسته اکسیرشاپ | tizbincctv

این شرکت به‌عنوان سومین سازنده بزرگ در زمینه سیستم نظارت تصویری در چین، فعالیت خود را از سال 2005 شروع کرده آیت و به عنوان یکی از اولین شرکت‌های تولیدکننده دوربین‌های مداربسته در جهان شناخته می‌شود. تجهیزات دوربین مدارسته شامل دوربین، دستگاه دی وی آر یا ان وی ار و کابل های رابط می باشد. نمایندگی مرکزی هایک ویژن ارائه دهنده تمام تجهیزات دوربین مدار بسته می باشد. دوربین Univiewیکی دیگر از برندهای چینی است که توانسته در سیستم های امنیتی حفاظتی در جهان جایگاه خوبی پیدا کند.

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند: بزرگنمایی

تصمیم گیری در مورد پوشش دادن همیشه اولین قدم شما در زمان خرید دوربین مداربسته است. چه هدف شما داشتن دوربین مداربسته ایرانی باشد چه به دنبال خرید دوربین مداربسته خارجی باشید. می‌پردازیم تا انتخاب برای شما راحت‌تر باشد.برای خرید دوربین مدار بسته به نکاتی همچون برند؛ کیفیت؛ مشخصات و ویژگی و همچنین قیمت باید توجه کنیم. این شرکت نهمین برند در لیست برترین برندهای دوربین مدار بسته در جهان از نظر سهم بازار است. اما مطمئنا برندهایی که معرفی کرده‌ایم از بهترین برندهای جهانی تولیدکننده دوربین مدار بسته هستند که پیشنهاد می‌کنیم حتماً از این برندها برای خرید انتخاب کنید.

برای رفع این مشکل می‌توان از روش‌هایی مانند استفاده از بستر فیبر مجله خبری دوربین مداربستهی و یا لینک‌های رادیویی برای ایجاد یک شبکه زیر ساخت سیستم نظارت تصویر استفاده کرد. در حال حاضر پیشنهاد من استفاده از دوربین های مداربسته با لنز فیکس هستش که زاویه دیدش حدوداً ۸۰ درجه هست که برای بیشتر پروژه ها کافیه. دوربین مداربسته همانطور که در کتاب سیستم های دوربین مداربسته ۱ گفتم ، لنز فیکس داره و لنز وری فوکال یا موتورایز.

http://atisflower.ir

این برند از دوربین مدار بسته ساخت کشور سوئد می‌باشد و با کیفیت بالا و قابلیت رمزگذاری ویدیو‌های ضبط شده محبوبیت ویژه‌ای برای بانک‌ها و مکان‌های حائز اهمیت دارد. از معایب این دوربین مدار بسته عدم ضبط صدا در بسیاری از مدل‌های آن می‌توان اشاره کرد. این برند از دوربین مدار بسته همانند گوشی‌های این برند دارای کیفیت بسیار بالا و خوبی می‌باشد و از برند معتبر دوربین مدار بسته است.. برند دوربین مدار بسته داهوا قادر به تولید دوربین ۴k نیز می‌باشد اما این دوربین از قیمت بالایی برخوردار است با این حال طرفدارای بسیاری نیز دارد. امیدواریم که بهترین انتخاب را از بین بهترین برند دوربین مداربسته داشته باشید.

آشنایی با بهترین برند دوربین مدار بسته

برای رفع این مشکل باید صبر کنید تا شرکت تولید کننده دوربین های مداربسته شما سرورهای خودش رو به داخل کشور انتقال بده. سرکار خانوم باقری نظر شما درسته و ما در مجموعه دیجیرانو در تلاش هستیم تا با معرفی محصولات ایرانی مثل دوربین های مداربسته اکسوم و یا دزدگیر های اماکن بیواز رسالت خودمون در این زمینه رو انجام بدیم. تمام برندهایی که در اینجا به شما گفته شد، از بهترین برند های دوربین مداربسته در کشور هستند که میتوانید با خیال راحت از فروشگاه های معتبر در سطح کشور خرید کنید. به دلیل اندازه و کیفیت حسگرهای مختلف به طور مستقیم نمیتوان اندازه لنزها را با هم مقایسه کرد. هردوربین مداربسته دارای یک رزولوشن خاص است و این مورد هم بسته به نیاز شما دارد.

  • فناوری رمزگذاری Region of Interest یا به اختصار ROI برای حل این مسئله و ارائه بالاترین کیفیت تصویر در مناطق موردنظر و در عین حال کاهش کیفیت نقاط تکراری و غیرضروری در تصاویر ابداع گردیده است.
  • P-2-p تکنولوژی است که در مواردی که تعداد فایل ها بالاست، استفاده می شود.
  • پلکو یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است.
  • این شرکت از سال 1996 آغاز به کار نموده و در زمینه گسترش و پیشرفت تکنولوژی تحت شبکه فعالیت می کند.