دسته‌بندی نشده

قیمت و خرید بهترین دوربین مدار بسته خانگی 20 مورد چی چی چی | tizbincctv

اما این مسئله کمتر در مجله خبری دوربین مداربسته های EXIR دیده می شود زیرا ال ای دی های آن به صورت جداگانه از لنز قرار گرفته اند. همچنین برای مثال در مدل هایی مانند DS-2CD2342WD-I سطح کمتری برای اشغال توسط حشرات وجود دارد. نحوه انتشار نور IR در دوربین های مداربسته قدیمی به نحوی است که منجر به ایجاد یک الگوی دایره ای شکل از نور بر روی تصویر می شود و روشنایی بیشتر در مرکز تصویر متمرکز است. فناوری رمزگذاری Region of Interest یا به اختصار ROI برای حل این مسئله و ارائه بالاترین کیفیت تصویر در مناطق موردنظر و در عین حال کاهش کیفیت نقاط تکراری و غیرضروری در تصاویر ابداع گردیده است. همیشه یکی از درخواست های اصلی کارفرمایان از مجریان و نصابان سیستم نظارتی راه اندازی و تنظیم سیستم نظارتی برای انتقال تصویر و مشاهده ان از مکانی دیگر می باشد. راه اندازی سیستم انتقال تصویر توسط خود شخص نیز امکان پذیر می باشد ولی در صورت عدم آشنایی فرد با کارکرد این سیستم و تنظیمات شبکه ، تنظیمات آن توسط نصابان و مجریان سیستم نظارتی در قبال دریافت مبلغی از کارفرما انجام می شود.

این دوربین‌ها در بیشتر مواقع دید در شب دارند و کیفیت بسیاری را هم از خود نشان داده‌اند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که حتما باید به آن دقت کنید این است که می‌خواهید دوربین مدار بسته شما چه امکاناتی داشته باشد. پس از آگاهی از نیاز خود می‌توانید یکی از دوربین‌های مدار بسته را با توجه به بودجه و نیاز خود به راحتی انتخاب کنید. همانطور که مطالعه کردید، ما در این مطلب بهترین دوربین‌های مدار بسته در شب را برای شما معرفی کردیم. توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و تهیه کالاهای با کیفیت، دوربین مدار بسته و لوازم جانبی آن را فقط از فروشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر فروشنده این محصولات تهیه نمایید.

http://atisflower.ir

بعد از انتخاب یک دوربین مداربسته outdoor، مهم ترین نکته انتخاب محل مناسب نصب دوربین در فضای باز است. دوربین مداربسته در فضای باز باید در نقطه ای قرار گیرد که دید مناسبی را ارائه دهد. البته قابل ذکر است که محل مناسب برای نصب دوربین مداربسته در فضای باز باید بر اساس محیط و نیاز های شما انتخاب شود.

دوربین مدار بسته هامر (Hummer)

شرکت‌های بزرگ و کوچک متعددی اقدام به ساخت و عرضه دوربین‌های مدار بسته کرده‌اند. محصولات این شرکت‌ها را می‌توانید با ویژگی‌های متفاوت و قیمت‌های متنوع خریداری و مورد استفاده قرار دهید. از بین ویژگی‌های موجود در انواع دوربین‌های مدار بسته می‌توان به قابلیت دید در شب، ضبط تصاویر با کیفیت 1080p، مقاومت در برابر آب، برخورداری از میکروفن و امکان اتصال به اینترنت اشاره کرد. به همین لازم است که بر اساس محل نصب، بودجه و ویژگی‌هایی که به آن‌ها نیاز دارید، اقدام به انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای مغازه کنید.

  • محصولات آن در دو دسته Turbo HD و IP و انواع دستگاه ضبط تصاویری DVR & NVR هست.
  • این تکنولوژی کل تصویر را پردازش کرده و عکسی باکیفیت و واضح را ارائه می‌دهد.
  • برند آویجیلون دارای تنوع محصول بالایی بوده و دوربین های مداربسته این برند شامل انواع دوربین بولت و دام با رزولوشنی از 1 تا 30 مگاپیکسل هستند.
  • شرکت‌های سازنده دوربین مداربسته شبکه توانستند کیفیت تصویرها را از VGA به 1.3 مگاپیکسل (1.3 Mega Pixel ) ارتقاء دهند.

ناگفته نمانددوربین مداربسته Hilook، به دلیل ظاهر شکیل و همچنین قیمت مناسب توانست خیلی سریع در بازار رقابتی جایگاه خوبی برای خودش ثبت کند. ضرر بعدی و بسیار مهم شما از بین رفتن آرشیو فیلم های دوربین مدار بسته تان است. چشم انسان به طور طبیعی این توانایی را دارد که در منابع نوری مختلف با محیط خودش را تطابق داده و بالانس نور سفید را تنظیم نماید. اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند.

نقاط ضعف دوربین هایک ویژن