دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز دید در شب چه ویژگی هایی دارد؟ | tizbincctv

اما اگر از ویژگی BLC استفاده کنید هر دو تصویر را ادغام می کند و در نتیجه تصویری واضح و با کیفیت را برای شما ثبت می کند. عوامل های زیادی در انتخاب دوربین مداربسته دخیل هستند اما به طور کلی کیفیت تصویر دوربین مداربسته، لنز به کار گرفته شده در آن و ویژگی هایی چون WDR ، HLC و BLC تاثیر بسزایی در کیفیت تصویر ثبت شده دارند. دوربین های مداربسته دارای برد دید در شب متفاوتی هستند و با بردهای 10، 20، 30 و …. تا 500 متر تولید می شوند که بسته به نوع کاربری و نیاز تان می توان یکی از آنها را انتخاب کنید.

  • برای کار کردن دوربین، ابتدا اپلیکیشن مخصوص YiCamera را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و سپس با اتصال دوربین به WiFi از طریق گوشی، دوربین را کنترل کنید.
  • شرکت هامر بطور تخصصی در زمینه دوربین های تحت شبکه فعالیت دارد که همین امر سبب افزایش قیمت محصولات هامر شده است.
  • دزدان معمولا با دیدن دوربین مدار بسته از دزدی در آن محل صرف نظر می کنند.
  • دوربین مداربسته داهوا تولید کشور چین می باشد و کیفیت فوق العاده ای دارد.
در حال حاضر اغلب دوربین های مداربسته به مکانیزم دید در شب مجهز هستند. محدوده مادون قرمز( دید درشب) را میتوان از شعاع 20 متر تا بیش از 200 متر تغییر داد. پس باید شما بعنوان خریدار این موضوع را نیز در نظر بگیرید که میخواهید دوربین مداربسته ایرانی تان در شب چه محدوده ای را پوشش بدهد. برند هایلوک از جدید ترین محصولات شرکت هایک ویژن است که به تازگی وارد عرصه رقابت سیستم های نظارتی تصویری شده است. با هدف جلب رضایت مشتری، ارائه با کیفیت ترین محصول و با قیمتی مناسب را در اولویت کار خود قرار داد.

http://atisflower.ir

در این شرایط ترجیحاً دوربین باید جلوی درب داخلی و در ارتفاع مناسب نصب شود. با نصب بهترین دوربین مدار بسته برای فضای داخل منزل یا محل کار خود برای همیشه از خیالتان از بابت وسایل گرانبهای خود راحت خواهد شد. قیمت دوربین مداربسته Wyze Cam Pan نسبت به سایر مدل‌های همرده ارزان است. این دوربین مداربسته ارزان قیمت، قابلیت ارائه صدای دو طرفه را دارد و می‌تواند، با زوایه دید 110 درجه در ثانیه، بچرخد و از اطراف فیلم بگیرد. در آزمایش‌ها انجام شده کارشناسان، کنترل‌های صوتی را با الکسا اضافه کردند و این دستگاه در هر زمان با وضوح تصویر HD 1080p به‌علاوه دید در شب مادون قرمز، فیلم واضحی ارائه داد.

دی-لینک D-Link

۱-در این شبکه کل سیستم غیر متمرکز است در واقع یک نفر نمی تواند تنظیمات قابلیت دسترسی کل شبکه را تعیین کند. یک UPS 600VA با باتری 7 آمپر/ساعت حدود 40 دقیقه میتواند سیستم مداربسته شما را روشن نگه دارد. باتری 9آمپر/ساعت همین زمان را به حدود 1 ساعت می رساند و با دو باتری 7 آمپر/ساعت شما حدود 1 ساعت و چهل دقیقه سیستم را به صورت فعال تغذیه خواهید کرد. این دوربین ها ، با استفاده از فیلتر هایی نویز های تصویر را حذف می کنند و کیفیت و شفافیت تصاویر به حد مطلوب می رسد . اولویت اول کیفیت تصویر و ساخت و اولویت دوم کیفیت تصویر مناسب در زمان تاریکی است. پس برای کسب اطلاع در این زمینه با ما در وب سایت هایک ویژن تهران همراه باشید.

نصب دوربین مداربسته در ورودی منزل و آپارتمان

مجله خبری دوربین مداربسته های تحت شبکه دارای رابط کاربری مخصوص به خود بوده و می توان در زمان نیاز هر کدام از آنها را به صورت جداگانه مدیریت و مشاهده کرد. یکی از مزایای این دوربین ها این است که هر مکان می تواند هر چند تعداد که لازم داشته باشد، به راحتی نصب کند. برای رفع این مشکل سیستم‌های تولید شده‌اند که تصاویر محیط را به داده‌های دیجیتال تبدیل می‌کنند تا از نویز آنالوگ محیط کمترین تاثیر ممکن را بگیرند. نویز در محیط‌های صنعتی بسیار بیشتر اختلال ایجاد می‌کند پس دوربین مداربسته صنعتی باید بتواند در این محیط بهترین کارایی را داشته باشد. بنابراین وجود پراکندگی در تجهیزات مستر در یک محیط می‌تواند منجر به پراکندگی در دوربین‌های مدار بسته مورد نیاز شود. این کمی با سیستم‌های دوربین مدار بسته مورد استفاده در محیط‎‌‌هایی مانند مناطق مسکونی و اداری متفاوت است.

بهترین مارک دوربین مداربسته