دسته‌بندی نشده

قیمت 12 عدد دوربین مداربسته vivok چین دیده بان | tizbincctv

دوربین داهوا رقیب هموطن برند هایک ویژن که در رتبه های بعد از هایک ویژن و در بین ده برند برتر قرار دارد. داهوا نیز در تولیدات دوربین مداربسته سعی دارد کیفیت بالا را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه کند. در هر دو تکنولوژی آنالوگ HD و IP محصولات متنوعی را تولید و به بازار عرضه می کند.

  • به دوربین‌های استوانه‌ای شکل، دوربین مداربسته بولت یا بالت گفته می‌شود.
  • این دوربین مداربسته برای نصب در مکان های کوچک بسیار مناسب است و با زاویه دید بالا محیط را به خوبی پوشش می دهد.
  • هر دوربین مداربسته لامپی می تواند یک سالن نسبتا بزرگ تا حدود ۸۰ متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش دهد.
  • ابتدا DNR یک سیگنال واضح تر ،تا حدود ۷۰% ذخیره در فضای دیسک را ارائه می دهد، بنابراین شما امکان ذخیره سازی میزان بیشتری از تصویر را بر روی هارد خواهید داشت.
  • در این مقاله قصد بررسی دوربین مداربسته برای کارخانه و افزایش ایمنی از طریق یک سیستم امنیتی کامل در ک…

اگر تحقیقات خود را به‌خوبی انجام دهید، می­‌توانید دوربینی در محدوده قیمت مورد‌نظر و با قابلیت‌های اساسی مورد‌نیاز خود پیدا کنید. با وجود پیشرفت قابلیت های امنیتی دوربین های مدار بسته مدرن، گزینه ارزانی به حساب نمی آیند و ضمن اینکه یک سیستم پیشرفته، راه‌حل های امنیتی بسیار ارزشمندی را ارائه می کند. همانطور که قبلا اشاره شد هر دستگاه ضبط کننده ویدئویی با توجه به تعداد کانال تصویری که دارد از تعداد دوربین محدودی پشتیبانی می کند. به طور مثال دستگاه با 4 کانال توانایی پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد. توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد. در اماکنی خاص نصب دوربین های مداربسته حرارتی کمک شایانی به شناسایی نفوذ غیر مجاز و افراد خرابکار و سارقین می‌کند.

دوربین مداربسته بولت مدل AHD-OR-111

دوربین مدار بسته علاوه بر این که در زمان خطر مانند یک زنگ خطر عمل می کند باعث می شود که سارقان با دیدن آن از سرقت صرفه نظر کنند؛ آمار های جهانی ثابت کرده است که نصب دوربین مداربسته باعث شده است که جرم و جنایت در آن اماکن به حداقل برسد. فروشگاه کیانام ارتباط در زمینه فروش دوربین مداربسته نمره قابل قبولی از سوی مصرف کنندگان دریافت کرده است که شما کاربران گرامی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی اعطا شده به سایت کیانام ارتباط با اطمینان می‌توانید اقدام به خرید دوربین مدار بسته کنید. برای تهرانی‌های عزیز امکان خرید حضوری در تهران نیز مهیا می‌باشد و اگر تمایل دارید که از نزدیک محصولات را ببینید و سپس خرید کنید، خرید حضوری مناسب شماست. اگر بخواهیم به طور كلی از دو سیستم مدار بسته بگوییم باید به دوربین‌های مداربسته آنالوگ و تحت شبكه اشاره كنیم. قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه نسبت به آنالوگ بالاتر است .شما در سیستم «دوربین‌های مداربسته تحت شبكه» هم از كیفیت تصویر بالاتری برخوردار هستید و هم به هر تعداد كه بخواهید می‌توانید از دوربین استفاده كنید و محدودیتی از این بابت ندارید.

بهترین برند های دوربین مداربسته کدام است ؟

نسل جدید دوربین های دید در شب که به وارم لایت معروف هستند، دید در شب رنگی دارند و تصاویر را همانند روز به صورت رنگی و روشن نشان می دهند. شما می توانید در صورت نیاز به خرید دوربین مدار بسته و یا اطلاع از قیمت انواع دوربین مدار بسته با کارشناسان ما درلایت هوم تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. با تمام ویژگی هایی که عنوان شد باید میزان بودجه ای که برای خرید دوربین مداربسته در نظر داشته باشید و سپس بسنجید کدام ویژگی ها برای شما مهم و با بودجه شما سازگار است را در نظر بگیرید. دوربین هایی که وضوح بالایی دارند بالاترین قیمت در میان دیگر دوربین ها را دارند در صورتی که دوربین های قدیمی و سیمی می توانند مقرون به صرفه تر باشند اما این نوع دوربین ها هوشمند نیستند. وقتی صحبت از نظارت توسط دوربین های مداربسته به میان می آید گزینه های مهم زیادی است که باید در نظر بگیرید.

مجله خبری دوربین مداربسته دوربین مدار بسته ای پی به نسبت سایر دوربین های مدار بسته بیشتر است. یکی از قابلیت های این دوربین مداربسته ضبط کردن آن به هنگام تشخیص حرکت است، بدین صورت که در سایر موارد تصاویر را ضبط نمی کند؛ که این ویژگی باعث صرفه جویی زیادی در مصرف هارد و دوربین مدار بسته می شود. در بعضی موارد دوربین مداربسته با هدف نظارت بر اماکن نصب می شود؛ نظارت بر کارمندان در محیط کار یا نظارت بر بر کودکان و حیوانات خانگی یکی از اهداف افراد برای خرید دوربین مدار بسته است. این دوربین های مداربسته اغلب 360 درجه هستند و بیشتر زوایا را پوشش می دهند؛ با نصب این دوربین های مداربسته می توانید علاوه بر نظارت همه جانبه صدای محیط را دریافت می کنید و حتا می توانید با افراد حاضر کنار دوربین مداربسته مکالمه داشته باشید. اگر هدفتان گرفتن دزد باشد، وجود برخی ویژگی‌ها (یعنی قابلیت تشخیص چهره، شماره پلاک، زاویه دید گسترده، کیفیت تصویر 1080p hd، دید در شب و زوم بالا) در دوربین امنیتی مورد نظر شما ضروری است.

http://atisflower.ir