دسته‌بندی نشده

لیست تمامی برند های دوربین مدار بسته دوربین مداربسته | tizbincctv

اما از همه مهم‌تر، انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته است که نقش مهمی در نحوه عملکرد سیستم دارد. برند دیگری که تحت عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته و سیستم حفاظتی و نظارتی می باشد، برند سوئدی اکسیس نام دارد. کمپانی سوئدی اکسیس یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری می باشد که از محصولات قدرتمند آن می توان به دوربین مدار بسته اشاره کرد. تنوع محصولات عرضه شده ی کمپانی اکسیس بسیار بالا می باشند و یکی از محصولات بسیار با کیفیت آن، دوربین های مدار بسته هستند. جنس، نوع بدنه، تکنولوژی، نوع لنز، کیفیت تصویر و دید در شب دوربین های مدار بسته از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت آن می باشند.

http://atisflower.irداهوا با راه حل‌های نظارتی خود کیفیت، قابلیت اطمینان و ثبات بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. این برند را می‌توان از بزرگ‌ترین برندهای دوربین مداربسته در جهان دانست، که معروفیت بسیار زیادی دارد. دوربین هایلوک نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بسیار پایین تری دارد. برند هایک ویژن یکی از برند های تولیدکننده دوربین مداربسته است که فعالیت خود را از سال 2001 _1380 در حوزه ی سیستم های حفاظتی امنیتی در شهر هانگژو چین آغاز کرد. امیدواریم با توضیحات داده شده، توانسته باشیم به شما در انتخاب دوربین مداربسته ایرانی کمک کرده باشیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه سیستم های حفاظتی و نظارتی، میتوانید با تیم فروش شرکت پارندسیستم تماس برقرار کنید.

  • چه هدف شما داشتن دوربین مداربسته ایرانی باشد چه به دنبال خرید دوربین مداربسته خارجی باشید.
  • بنابراین شما رویدادهای حساسی که ممکن است در هنگام قطعی برق رخ دهد را از دست می دهید.
  • سپس برای تصمیم صحیح‌تر و انتخابی دقیق‌تر، ما پیشنهاد می‌کنیم با توجه به مکانی که قصد دارید برای کنترل و نظارت آن از سیستم حفاظتی استفاده کنید، یک مدل از برندی که انتخاب نهایی شما خواهد بود را خریداری کنید.
  • دوربین مداربسته هایک ویژن در انواع متفاوتی تولید می گردد و دارای تنوع بالایی است.
همین موضوع می‌تواند در انتخاب خرید خوب برای مردم بسیار حائز اهمیت باشد. زیرا پشتیبانی و وجود قطعات برای تعمیر و سرویس دهی به یک دغدغه مهم برای مردم تبدیل شده است. CP PLUS با اولین کارخانه اختصاصی خود در هند، تولید خود را در جهان افزایش داده است. محصولات CP PLUS تست‌های کنترل کیفیت دقیق را گذرانده‌اند و دارای گواهینامه‌های بین المللی مانند UL، CE، FCC و غیره هستند.

انواع مارک دوربین مداربسته: مارک های جعلی و برندهای ساختگی

این دوریین مداربسته برای مکان هایی مناسب است که محدودیت بودجه دارند. واین شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش میباشد. اما این را در نظر داشته باشید که امکانات و کیفیت و تکنولوژی جدید در اجناس بسیار مهم تر است.

دوربین مداربسته دو مگاپیکسلی داهوا مدل HDW-1200TL-A

همین امر افراد مجله خبری دوربین مداربسته را به استفاده از دوربین مداربسته ایرانی ترغیب کرده است و امروزه ما شاهد تولید محصولات با کیفیتی از تولید کنندگان دوربین مداربسته در ایران هستیم. امروزه با توجه به زیاد شدن کاربرد های دوربین های مداربسته تقاضا برای خرید دوربین مداربستهدر سطح کشور بالا رفته است. دوربین های مداربسته سونی برای کاربردهای امنیتی و نظارتی منازل، ساختمان های تجاری، کنترل ترافیک، حفظ امنیت فضای مورد نظر، کنترل پارکینگ و … مورد استفاده قرار می گیرند. شایان ذکر است، کیفیت ساخت لنزهای دوربین های مداربسته سونی در میان سایر برندهای معتبر بسیار عالی و چشم‌گیر می باشد. فناوری داهوا با ارائه حداکثر امنیت و حفاظت، تجربه‌ای مشتری محور را ارائه می‌کند. این برند طیف وسیعی از انواع بهترین دوربین مداربسته تحت شبکه و PTZ با کیفیت و خدمات عالی را ارائه می‌کند.