دسته‌بندی نشده

لیست قیمت دوربین مداربسته و دانلود PDF فروش و نصب دوربین مدار بسته | tizbincctv

برای منبع تغذیه مجله خبری دوربین مداربسته ها هم می توان کنار هر دوربین یک آداپتور 2 آمپر مجزا نصب کرد. یا اینکه یک درایو تغذیه با آمپراژ بالا برای همه دوربین ها کنار دی وی آر نصب شود که در این صورت باید از کابل ترکیبی برای برق و تصویر استفاده گردد. این نوع لنزها میدان دید افقی ثابت دارند و باید مکان دوربین را به صورت فیزیکی نزدیک یا دور از ناحیه تحت نظارت خود حرکت دهید تا بتوانید میزان جزئیات قابل مشاهده را تغییر دهید. لنزهای ثابت برای مشاهده عمومی یا زمانی که ناحیه تحت نظارت شما مانند ورودی ها کوچک است کاربرد دارند و به عنوان کم هزینه ترین لنزها شناخته می شوند. دوربین گنبدی یا Dome مقرون به صرفه ترین دوربین در میان دیگر دوربین های مداربسته است.

  • اما بطور کلی وضوح تصویری که این نوع از دوربین ها ارائه می دهند، بالاست.
  • خرید دوربین مدار بسته با توجه به نیاز شما می تواند متفاوت باشد؛ همچنین خرید دوربین مداربسته اصل با قیمت مناسب در بازار ممکن است با چالش های خود همراه باشد.
  • برای جلوگیری از این وضعیت و بهره مندی بهتر از دوربین و امکانات آن، پیشنهاد می­شود از قابلیت عبور از خط Line Crossing استفاده کنید.
  • اگر دنبال بهترین مدل هستید در فروشگاه کارپیما انواع سیستم های امنیتی وجود دارد .
  • حتی با نصب دوربین مداربسته در شرایط کم نور نیز می توانید تصاویر را با کیفیت نسبتا خوبی داشته باشید.
  • قطعات داخلی دوربین مداربسته چشم ماهی دقیقا مثل دوربین دام و بالت می باشد با این تفاوت که نوع تصویر ارائه شده به خاطر لنز به کار رفته متفاوت می باشد.

هارد یک تجهیز گران قیمت است و در مواردی حتی قیمت آن از دستگاه DVR نیز بیشتر می باشد. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می کند در اینجا پیدا خواهید کرد. برای مثال اگر در یک محله خطرناک زندگی می‌کنید ممکن است به دوربین پیشرفته‌تری نیاز داشته باشید، نسبت به اینکه هدفتان فقط کنترل رفت و آمد و روابط فرزندان باشد. ضمن اینکه اگر سرقت از خانه شما رخ دهد، با بازبینی تصاویر دوربین به راحتی می توانید مراجع قانونی را در جریان بگذارید.

با کارپیما

این دوربین ها ، با استفاده از فیلتر هایی نویز های تصویر را حذف می کنند و کیفیت و شفافیت تصاویر به حد مطلوب می رسد . کاهش نویز نقطه‌ای هر پیکسل را با پیکسل کناریش مقایسه می‌کند و نویزهای ناخواسته پیدا شده داخل فریم را ازبین می‌برد. این تکنولوژی کل تصویر را پردازش کرده و عکسی باکیفیت و واضح را ارائه می‌دهد. از نظر قیمت می توان گفت AHD از ارزان قیمت های بازار است و دوربین های fULL HD 1080P در بازار ایران بین 20 تا 50 دلار فروحته می شوند. تیم دوربین استور آماده ی اجرای انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی مختلف اداری ، تجاری ، خانگی و … مشاوره رایگان در زمینه تجهیزات امنیتی با توجه به نیاز خود را دریافت می کنید.

دوربین 2 مگاپیکسل Vivok چین

از طریق این مکانیزم می توان بدون نیاز به افزایش بیش از حد رزولوشن، تصویر مناسبی در مناطق حساس داشت. کاهش نویز دیجیتال یا DNR همان طور که از اسمش پیداست میزان نویز موجود در تصاویر دوربین مداربسته در نور کم را کاهش می دهد. این نویز درواقع بخاطر تکنولوژی AGC و میزان Gain در دوربین مداربسته بوجود می آید. این تکنولوژی قابلیت عکس برداری و تصویر برداری دوربین مداربسته در نور کم را تقویت می نماید ولی عملا همانطور که شدت نور تصویر را تقویت می کند، نویز را نیز افزایش می دهد. این اشکال به این صورت ایجاد می شود که دوربین مدار بسته میزان باز بودن Iris را برا اساس میانگین نور تصویر محاسبه می کند.

مشخص نبودن مکان لنز از ویژگی های خاص این دوربین است همچنین ظاهر زیبا و تنوع بالای مدل در این نوع دوربین محبوبیت آن را بالا برده است. دوربین مداربسته داهوا 4.1 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1400MP – دارای لنز 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد IP67 – دارای منوی OSD چند زبانه – مجهز به خروجی HD و SD… سه نوع لنز برای دوربین مداربسته با عنوان لنز ثابت، لنز متغیر یا وریفوکال و لنز زوم یا موتوردار موجود است.

http://atisflower.ir