دسته‌بندی نشده

قیمت دوربین مداربسته ⭐️ خرید دوربین مدار بسته ⭐️ دیدنگار | tizbincctv

هرچه حساسیت بالاتر باشد، ورود کوچکترین اجسام هم باعث فعالیت هشدارها خواهد شد. با تنظیم میزان حساسیت می­مجله خبری دوربین مداربسته هشدارهای بی­موردی را کاهش داد که نتیجه ورود اجسام کوچک و غیرضروری هستند. منظور از این زمان(واحد ثانیه) زمانی است که پس از ورود جسم به محدوده باید سپری شود تا هشدار فعال گردد. دوربین آپارتمان یک راه حل امنیتی موفق برای آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی می باشد.

  • اطلاعات پس از گد گذاری از طریق کابل کواکسیال یا کابل دو زوج منتقل می شوند.
  • همچنین برخی كارفرماها برای نظارت بر كاركنان خود از این دوربین‌ها بهره‌مند می‌شوند.
  • از ویژگی های اصلی این دوربین ها می توان به سرعت بالای چرخش آنها اشاره کرد که می تواند تا 360 درجه در 1 ثانیه هم برسد.
  • معمولا چنین دستگاه هایی با پر شدن فضای هارد، شروع به پاک کردن قدیمی ترین ویدیوها می کنند، بنابراین دغدغه خاصی هم در این باره نیز نخواهید داشت .
  • رزولوشن تصاویر ارائه شده توسط دوربین های تحت شبکه به مراتب بالاتر از دوربین های آنالوگ است و می تواند تصاویری از 2-3 پیکسل تا حتی 20 پیکسل در برخی محصولات پیشرفته ارائه دهد.

اطلاعات پس از گد گذاری از طریق کابل کواکسیال یا کابل دو زوج منتقل می شوند. اگر به دنبال خرید یک دوربین با برند معتبر جهانی هستید، دوربین HDTVI هایک ویژن می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. دوربین مداربسته چشم ماهی نوعی دوربین 360 درجه با تصاویر پانوراماست که به دلیل واید بودن لنز می تواند وسعت دید بالایی را پوشش دهد.

دوربین مدار بسته تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ02HL Global

قیمت دوربین مداربسته دام چقدر است؟ در واقع تعیین بودجه و اطلاع از قیمت دوربین مداربسته یکی از مهمترین مواردی است که پیش از خرید باید به آن توجه کنید. طبیعتا هرچه قیمت بالاتر باشد، قابلیت های دوربین مداربسته دام نیز بیشتر است. یکی از خدماتی که شرکت‌های معتبر فعال در زمینه فروش دوربین مدار بسته به شما ارائه خواهند داد، صدور فاکتور رسمی روی خرید شما است. فاکتور رسمی دوربین مداربسته تصدیق و تأییدی بر کالای فروخته شده به شما است و با توجه به وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که جنس و کالای قاچاق به فروش می‌رسانند، خرید دوربین مدار بسته همراه با فاکتور رسمی خیال خریدار را راحت می‌کند.

دوربین مداربسته اتاق کودک

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 از سنسور ۴٫۱Megapixel CMOS بهره می برد.دوربین مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 جهت نصب در فضای بیرونی ساختمان طراحی شده و در برابر نفوذ آب و سرما و گرما مقاوم می باشد. یکی از معایب دوربین های آنالوگ احتمال نویز گرفتن و قطع و وصل شدن تصویر در آن هاست که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع می توانید به صفحه علت قطع و وصل شدن تصویر دوربین مدار بسته مراجعه کنید. دوربین های آنالوگ به دلیل تاخیر چند ثانیه ای در انتقال تصویر برای استفاده در محیط های پر رفت و آمد و کم نور مناسب نیستند. در صورت نیاز به نصب دوربین مداربسته شما می توانید در هنگام سفارش محصول با کارشناسان ما برای نصب محصول خود هماهنگی های لازم را انجام دهید .

دوربین مدار بسته هایلوک مدل IPC-B120H

یک هارد با ظرفیت یک ترابایت مناسب برای ذخیره تصاویر تا چهار دوربین می باشد. دوربین wifi یکی از انواع دوربین های IP می باشد که راه اندازی ساده ای دارد. تنها به منبع تغذیه دوربین و NVR نیاز دارد و کابلی برای اتصال این دو وجود ندارد. برای نصب این دوربین ها لازم است پس از تهیه دوربین و دی وی آر از هر دوربین یک کابل کواکسیال به DVR کشیده می شود.

http://atisflower.ir