دسته‌بندی نشده

لیست 50 برند برتر دوربین مداربسته جهان در سال 2018 دوربین مداربسته رشت امن الکترونیک | tizbincctv

بر طبق آمارهای موجود و به گزارش مجله ASMAG، هایک ویژن در سال 2018 رتبه اول در فروش دوربین مداربسته در جهان را به خود اختصاص داده است. بنابراین هایک ویژن نه تنها برند محبوبیست بلکه در مجموعه پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته نیز قرار می گیرد. از دلایل موفقیت این شرکت در بازار دوربین را می توان اهمیت و تمرکز در ایجاد نوآوری، ارائه محصولات با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب برشمرد. شروع فعالیت شرکت هایک ویژن از سال 2001 بوده و تاکنون توانسته همواره یکی از پنج برند پر فروش دنیا باشد. در دنیای امروز استفاده و نصب دوربین مداربسته یکی از پرکاربردترین فناوری‌ها در جهان است.

یونی ویو (uniview)

همچنین می توان ازمدار لوپدر داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد. شرکت داهوا دارای 11 هزار نیروی کار به صورت مستقیم در 160 کشور دنیا است. همچنین 35 شرکت دیگر نیز در قاره های مختلف به عنوان زیر مجموعه داهوا در حال فعالیت هستند. تعدادی از دوربین های IP پیشرفته پرکسیس، از تکنولوژی‌های POE Support، Starlight, Warm Light و Super Starlight نیز بهره‌مند هستند که در صفحه محصولات و لیست قیمت به آنها اشاره شده است. برخی از دوربین‌های این شرکت مجهز به مادون قرمز هستند تا تصاویر با کیفیتی در تاریک شبکه ارایه کنند. یکی از ویژگی‌های شاخص محصولات این شرکت مقرون به صرفه بودن است، به‌طوری که امکان نصب این دوربین‌ها در معابر، محیط‌های بسته مثل بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها و….

مزایای دوربین های برند هایک ویژن

به خاطر داشته باشید که خدمات این برند با تعرفه ای معقولانه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. دوربین های این برند قدرت دید در شب عالی داشته و می توانند تصاویر را با نرخ 60 فریم در ثانیه تهیه نمایند. قیمت مناسب و بهره‌مندی از جدیدترین فناوری‌ها باعث شده تا این برند دوربین مدار بسته در جمع بزرگان این صنعت قرار بگیرد. با توجه به این‌که یونی آرک در زمینه تولید دوربین‌های آی‌پی و دستگاه ضبط کننده NVR مشغول فعالیت است، یکپارچگی خوبی ارایه می‌کند. با توجه به نظر کاربران و تجربه ما در حال حاضر دوربین های مداربسته اکسوم بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی هستند.

  • طبق نظر کارشناسان فعال در زمینه سیستم های امنیتی، دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از پرفروش ترین محصولات امنیتی در جهان است و در طی چندین سال گذشته همواره در لیست بهترین دوربین مدار بسته در جهان قرار داشته است.
  • دوربین مداربسته FXO دارای انواع دوربین تحت شبکه FXO ، دوربین AHD FXO و همچنین دوربین های آنالوگ FXO می باشند.
  • همچنین موقعیت مکانی که میخواهید در آن از دوربین مداربسته استفاده کنید بسیار مهم است و قبل از خرید دوربین مداربسته ایرانی باید این نکته را هم در نظر داشته باشید.
  • FacePRO همچنین در چهره های مطابق با تصاویر گرفته شده از تصاویر گذرنامه تا ده سال از دقت بالایی برخوردار است.
  • هایک ویژن بخش عمده ای از درآمد سالانه خود را صرف بخش تحقیق و توسعه خود می کند.

به همین دلیل ابتدا به معرفی 6 مدل برتر و پرفروش دوربین مداربسته در جهان خواهیم پرداخت. دوربین های مداربسته برند اکسیس دارای تنوع، کیفیت و طول عمر بالایی هستند. قابل ذکر است دوربین های برند اکسیس جزو دوربین های مداربسته گران قیمت به شمار می آیند.

لیست تمامی برند های دوربین مدار بسته

اما مجله خبری دوربین مداربسته بالای دوربین های مداربسته سونی باعث شده این مارک در این حوزه، مشتریان محدودی داشته باشد. یکی از دلایل فروش بالای دوربین مداربسته با برند سامسونگ شهرت این برند بخاطر دیگر زمینه های تولیدیش هست. محصولات برند هایک ویژن تا کنون در بیش از 100 کشور در سراسر دنیا به فروش رسیده است و در اکثر نقاط دنیا روسیه، هلند، آمریکا، ایران، هنگ کنگ، دبی و…. فلیر یکی دیگر از برندهای برتر دوربین‌ مداربسته است.مهم‌ترین تفاوتی که این برند در مقایسه با نمونه‌های مشابه دارد در ساخت دوربین‌های حرارتی است. به‌طوری که امکان مشاهده اجسام در تاریکی متعلق یا هوای مه‌آلود نیز وجود دارد.

http://atisflower.ir