دسته‌بندی نشده

توری حصاری قیمت فنس حصاری گالوانیزه خرید و فروش توری حصاری pvc حصار آنلاین | foulka

توری حصاری یک نوع فنس است که با توجه به موارد مصرفی که دارد می‌تواند کاربر‌‌های مختلف از خود نشان دهد. در واقع به منظور حصارکشی کل محوطه باغ می‌توان از این محصول استفاده کرد. حصارکشی باغ توسط این توری، علاوه بر ایجاد امنیت بالا، منجر به زیبایی نیز می‌شود.

قیمت فنس توری

فنس یا توری انواع مختلف داشته و با استفاده از انواع مواد اولیه فلزی یا پی وی سی ساخته می شود. نوعی که در حصارکشی اطراف فضای باغ و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، نیازمند مقاومت بالا در برابر افراد و موجودات مزاحم می باشد. این توری ها در بازار با عنوان فنس باغی یا توری باغی صنایع مفتولی شناخته می شوند. تور های حصاری بر اساس ویژگی ها و مشخصاتی مانند چشمه، ضخامت مفتول، نوع مفتول گالوانیزه و سرد و مفتول سیاه در انواع مختلفی تولید می شوند.

پنجره دوجداره و توری تمام مناطق

فنس‌ها در ارتفاعی مابین 50 سانتی‌متر تا 3 متر بسته به نیاز مشتری تولید و عرضه می‌شوند. فنس حصاری در برابر فاجعه های شدید طبیعی از قبیل زلزله و طوفان ناپایدار می باشد و مقاومت خوبی از خود نشان نمی دهند و همین امر موجب شده تا برای زمین های بسیار بزرگ طرفدار نداشته باشند . فنس حصاری در مقابل مزایای فراوانی که دارد دارای معایب اندکی می باشد که در زیر اشاره می کنیم . با استفاده از فنس حصاری محوطه حصاری کشی شده به راحتی تنفس می کند و در صورتی که باغچه یا باغ و … باشد هم نور و هم هوا به راحتی از بین شبکه ها وارد می شود .

  • استفاده از توری حصاری در محوطه های مسکونی، تجاری و صنعتی به شما این امکان را می دهد، تا هم زیبایی و هم امنیت را با دیداری مطلوب داشته باشید.
  • سیم های مفتولی که در ساخت توری های حصاری به کار برده می شود، انواع مختلفی دارد.
  • توری پلی اتیلن نوع دیگر از توری های حصاری می باشد و به دلیل اینکه عمر آن ها بین 5 تا 7 سال تخمین زده می شود به آن ها توری موقت نیز گفته می شود .
  • به طور مثال برای مرغداری ها، حصارکشی زمین‌های نگهداری اسب، گاو، گوسفند و… می‌توان از آن استفاده کرد.
  • فنس‌ها همواره به عنوان یک محافظ در محیط‌های مختلف استفاده می‌شوند در واقع اهمیت یک مکان یا یک وسیله باعث می‌شوند تا انسان‌ها برای مراقبت بهتر از آن، یک توری به دور آن کشیده تا بتوانند امنیت آن را تامین کنند.
  • قبل از خرید توری حصاری شما حتما باید به مشخصات فنی آن را بدانید.
این توری فنس با انواع روکش های  pvc و انواع مفتول های گالوانیزه و سیاه تولید می شوند. برای همین قیمت های توری pvc با قیمت توری گالوانیزه و سیاه متفاوت است. شما مشتریان گرامی می‌توانید مش حصاری را در ابعاد و ضخامت مختلف در چشمه های متنوع سفارش دهید. ثبت سفارش انواع توری‌های حصاری بنا به نیاز و درخواست مشتری می‌باشد، شما می‌توانید با تماس با ما، از کارشناسان فروش اطلاعات دقیق تری در مورد محصولات خود کسب کنید و بلافاصله سفارش دهید. یک فنس استاندارد باید این سه ویژگی مهم عمر و دوام بالا، نصب و برداشت آسان، امنیت قابل توجه را داشته باشد.

توری حصاری قیمت فنس حصاری گالوانیزه خرید و فروش توری حصاری pvc حصار آنلاین | foulka

فنس دور باغی معمولا به صورت متر مربعی به فروش میرسد و رول های آن معمولا در 2 ارتفاع 1.5 متری و 2 متری در طول 15 متر و یا 20 متر بافته میشود. بله ،‌ توری حصاری ، فنسی و باغچه ای فولادین با بهترین قیمت و کیفیت بدون واسطه و کاملا مستقیم از درب کارخانه به مشتریان عرضه می شود . قیمت مش حصاری بر اساس پارامترهای مختلف می‌تواند متفاوت باشد. برای برآورده کردن نیازهای خود می توانید از محصولات شرکت ما بهره مند شوید. مقرون به صرفه ترین قیمت‌های نرده با بالاترین کیفیت استاندارد توسط گروه صنعتی آهنشو به شما ارائه می شود.

قیمت توری فرنگی