دسته‌بندی نشده

معرفی بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته دی ام اس | tizbincctv

اگر شما هم به دنبال خرید و استفاده از انواع دوربین هستید، شناسایی بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته یک مسئله مهم به حساب می آید. امروزه برند ها و شرکت های تولید کننده بسیار زیادی در سراسر جهان در زمینه طراحی و تولید دوربین مداربسته فعالیت می کنند. شناسایی بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته می تواند نتایج مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد. با شناسایی و خرید از بهترین ها، شما می توانید محصولاتی را دریافت کنید که طول عمر بالایی داشته و قدرت عملکردی خوبی را از خود به نمایش می گذارند.

  • البته این شرکت توانست در سال 2014 به صورت حرفه‌ای وارد عرصه رقابت در بازارهای جهانی شود.
  • شایان ذکر است، کیفیت ساخت لنزهای دوربین های مداربسته سونی در میان سایر برندهای معتبر بسیار عالی و چشم‌گیر می باشد.
  • با هدف جلب رضایت مشتری، ارائه با کیفیت ترین محصول و با قیمتی مناسب را در اولویت کار خود قرار داد.
این مجله خبری دوربین مداربسته در سال 2011 با پلتفرم N6 دستگاه DVR را تولید و روانه بازار کرد و برای اولین بار موفق به تولید DVR ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید. طی این دوره یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان دوربین های مداربسته شد. به این صورت که کیفیت تصویر این دوربین ها از 3 مگاپیکسل شروع می شود و حداکثر پهنای باند آن 265 می باشد. این دوربین ها با توجه به قابلیت های بالایی که دارند، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. ویژگی منحصر به فرد این برند که آن را از سایر برندها سازگار می کند، دارا بودن به کلید منو می باشد.

دوربین مداربسته

دوربین های تحت شبکه ، دستگاه های ضبط دیجیتال و ضبط کننده های تحت شبکه به همراه دوربین های گردان (اسپید دام ) از جمله محصولات این شرکت می باشند. اویژیلون یک شرکت کانادایی است که در زمینه تولید تجهیزات مداربسته شبکه فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت شامل دوربین‌های مداربسته تحت شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می‌شود.

http://atisflower.irاز جمله دیگر ویژگی‌های هایک ویژن، ارائه تصاویر با کیفیت بالا، استفاده از فناوری یادگیری عمیق و امکان تشخیص چهره و شناسایی وسیله نقلیه می‌باشد. برند سامسونگ در حوزه دوربین‌های مدار بسته از اولین‌ها برای گذاشتن قابلیت ضد آب و ضدغبار بر روی دوربین‌ها بود. به همین خاطر میزان مقاومت آن در برابر رطوبت، گرد و غبار و ضربه بسیار بالا است.

بهترین برند دوربین مدار بسته

در کشور ایران تا کنون بیش از 100 برند دوربین مدار بسته موجود می باشد. اولین شرکت از فهرست 10 برند برتر دوربین مداربسته، برند هایک ویژن است. هایک ویژن یک شرکت چینی فعال و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری همانند دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته است.

ثبت نام همکاری