دسته‌بندی نشده

آموزش نصب درایو CD DVD رام در کامپیوتر لرن پارسی

با این حال، شما می‌توانید برای گشودن درایو نوری‌ کامپیوترتان از میانبر صفحه کلید استفاده کنید. سیستم رایانه ای باید به طور خودکار درایو جدید را شناسایی کرده و از آن استفاده کند. از آنجا که درایوهای CD و DVD استاندارد هستند ، نیازی نیست که درایورهای خاصی را نصب کنید. همکاران ما در مرکز خدمات نمایندگی ایسوس آماده پاسخگویی 24 ساعته به شما برای رفع نقص های دی وی دی رایتر های شما هستند. در جعبه این رایتر دو عدد دی وی دی با ارزش M-Disc قرار داده شده که حدود 1000 سال عمر می‌کنند. این دیسک‌ها برای ذخیره بسیار طولانی مدت خاطرات با ارزش (مثلا عکس‌های خانوادگی) طراحی شده‌اند.

فروشگاه اینترنتی آرکا ۹۰، خرید آنلاین و اقساطی،نقد و بررسی آنلاین محصولات

برای کسانی که عاشق بازی ، برنامه نویسی و ماندن در خانه هستند ، خرید RAM دسکتاپ می‌تواند گزینه بهتری برای آنها باشد. به همین دلیل ، قابلیت ارتقاء رم رومیزی نسبت به کامپیوتر بیشتر است. دی وی دی رایتر ها ، قادرند اطلاعات تمام فرمت های سی دی و دی وی دی را بازخوانی نموده و اطلاعات جدید را روی این حافظه های نوری بنویسند ؛ بنابراین محدودیتی در استفاده از سی دی یا دی وی دی نخواهید داشت . تمام دی وی دی رایترها ، قادرند اطلاعات را روی DVD+R ، DVD+RW ، DVD-R و DVD-RW بنویسند . بسیاری از انواع دی وی دی رایترها ، قادرند بدون هیچ مشکلی ، اطلاعات ثبت شده روی دی وی دی های دولایه DVD+R DL DVD-R/DL را نیز بازخوانی نموده و اطلاعات جدید را نیز ثبت نمایند .

در ادامه این پست قصد داریم به معرفی بهترین سی دی رام اکسترنال یا همان درایوهای نوری بپردازیم که با استفاده از ورودی USB لپ تاپ می‌توانید از آنها استفاده کنید. کافی است هر زمان که نیاز به استفاده از یک حافظه نوری مثل CD یا DVD دارید آن را به لپ تاپ یا کامپیوتر خود متصل کرده و از آن استفاده کنید. استفاده از این دستگاه‌ها سبب شده تا برای کسانی که تمایل به جمع آوری سیستم کامپیوتر رومیزی هستند انتخاب مناسبی باشد.

  • در رایانه‌های رومیزی ، می‌تواند تا 8 گیگابایت RAM افزایش یابد.
  • بطور کلی رم کامپیوتر و RAM دسکتاپ به منظور یکسان در رایانه عمل می‌کنند.
  • سی دی رام اکسترنال برای کسانی که دارای لپ تاپ فاقد درایو نوری هستند یا اینکه از تبلت استفاده می‌کنند وسیله‌ای کاربردی است.
به منظور اطلاعات دی وی دی رایت، شما نیاز به کمک نرم افزار رایت دی وی دی. فهرست محبوب دی وی دی سوختن برنامه های مختلفی که برای کاربران ویندوز 10 در دسترس هستند در اینجا است. در برخی دستگاه‌ها دسترسی به آن آسان است و با باز کردن پیچ نگه‌دارنده آن، به راحتی تعویض می‌شود. اما در برخی دیگر باید که قاب لپ تاپ به‌صورت کامل باز شود. برای آموزش تعویض درایور خود می‌توانید به بخش وبلاگ سایت ما مراجعه نمایید و با جست‌وجوی مدل لپ تاپ خود، فیلم کامل تعویض این قطعه در لپ تاپ را مشاهده نمایید. دی وی دی درایو قطعه‌ای از لپ تاپ است که مادربرد متصل شده و به‌طور خاص برای خواندن DVD و CD ها استفاده می‌شود.

اتصال این محصول به کامپیوتر یا مانیتور به استفاده از کابل USB انجام می‌شود و کابل اتصال به درایو نوری قابل جدا شدن است. DDR5 با طراحی 288 پین ادامه خواهد یافت و ولتاژ RAM به 1.1 ولت کاهش می یابد. انتظار می رود عملکرد RAM DDR5 سریع ترین نسل قبلی خود DDR4 را دو برابر کند. اما ، مانند هر سخت افزار رایانه ای جدید ، در هنگام راه اندازی انتظار قیمت بسیار بالایی را داشته باشید.

درایو نوری ایسوس مدل Asus E818A9T