دسته‌بندی نشده

پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | tizbincctv

به عبارتی مثلا لازم است در یک مجموعه در برخی نقاط تعداد زیادی دوربین مدار بسته نصب شوند در حالی که در نقاط دیگر فقط یک شمای کلی از محیط مورد توجه باشد. از این نظر که بتوان با خیال آسوده و بدون نگرانی از بابت عدم کارکرد دوربین مداربسته صنعتی در کوتاه مدت و بلند مدت آنها را مورد استفاده قرار داد. ۳- تا اینجای کار برای انتخاب دوربین مداربسته برای کارها و پروژه های کوچک مثلا مسکونی، تجاری تا حدود ۱۰ تا دوربین کافیه. فرض من اینه که شما کمترین هزینه رو میخواهید انجام بدین در حالی که کیفیت تصاویر خوب باشند. دام دومین نوع از دوربین‌های مداربسته است که به لحاظ ظاهری تفاوت‌های بسیاری با نوع بولت دارد. دوربین‌های دام طراحی به شکل گنبد داشته و بیشتر در محیط‌های داخلی و روی سقف نصب می‌شوند.

امتیاز دوربین های مداربسته بوش از نظر کارشناسان Bosch

هر چه میزان استاندارد IK در دوربین مداربسته محیط بیرونی بیشتر باشد، میزان مقاومت این دوربین در برابر ضربه و آسیب رساندن نیز بیشتر است. دوربین مداربسته با استاندارد IK10، دارای بیشترین مقاومت و مقاومت در برابر ضربه یک شی 5 کیلوگرمی از فاصله 40 سانتی متری است. ما تحت تاثیر دوام دوربین مداربسته تحت شبکه فضای باز ADT قرار گرفتیم. این بدان معناست که در برابر گرد و غبار مقاوم است و می‌تواند در برابر ریزش آب کم فشار، مقاومت کند. دوربین های مداربسته هایک ویژن انواع متفاوتی دارند که هر یک با توجه به سال تولید و ویژگی ها قیمت خاصی دارد.

http://atisflower.ir

4- مصرف برق در سیستم نظارتی بسیار مهم است به خصوص وقتی DVR/NVR حامل چندین هارد باشد.هرچه برق مورد نیاز DVR/NVR کمتر شود، دما کاهش مییابد؛ این امر کمک میکند DVR/NVR در محیط پایدارتری کار کند. پس از فراموش کردن رمز ورود DVR / NVR ، دیگر نمی توانید وارد سیستم شوید ، بنابراین نمی توانید تنظیمات را تغییر دهید و یا حتی فیلم ضبط شده را پخش کنید. پس از به روزرسانی امنیتی دستگاه ها ، اکثر محصولات DVR / NVR اکنون نمی توانند از طریق روش شبکه مانند دستور telnet هک شوند. اگر نمی توانید روش دستیابی را پیدا کنید ، دستگاه شما بی فایده خواهد بود. AWB یک ویژگی در دوربین های مدار بسته است که طی آن بالانس رنگ سفید در حضور منابع نوری مختلف تنظیم شده و رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی از تصویر حذف می گردند. ابتدا DNR یک سیگنال واضح تر ،تا حدود ۷۰% ذخیره در فضای دیسک را ارائه می دهد، بنابراین شما امکان ذخیره سازی میزان بیشتری از تصویر را بر روی هارد خواهید داشت.

نصب دوربین مداربسته در حیاط

در مجله خبری دوربین مداربسته های قدیمی، نور IR به صورت یک ساختار دایره ای شکل که از ال ای دی های متعدد تابیده شده در اطراف لنز گرد آوری می شوند. این مسئله باعث می شود تا روشنایی تصویر بیش از حد در مرکز آن متمرکز شود. در حالی که گوشه های تصویر به دلیل عدم پوشش دهی مناسب نور IR روشنایی یکنواختی نخواهند داشت. همان طور که ذکر شد ساختار مستطیلی LED ها در فناوری EXIR باعث پوشش دهی کامل و مناسب روشنایی در تمامی تصویر خواهد شد. یکی از قابلیت هایی که در سیستم هوشمند دورین­های IP پشتیبانی می­شود، تشخیص نفوذ یا همان Intrusion detection است. با استفاده از این قابلیت کاربر می­تواند محدوده­ای را در تصویر مشخص کند.

  • دوربین های مداربسته تحت شبکه یا دیجیتال در بستر شبکه LAN و WiFi کنترل می شوند.
  • با توجه به این تفاسیر شما می‌توانید با توجه به نیاز خود دوربین مدار بسته مناسب خود را انتخاب کنید.
  • دوربین مداربسته دیگر صرفاً در مورد امنیت فیلم های نظارتی نیست، زیرا دستگاه های بیشتری به هم متصل می شوند.
  • این برند از دوربین‌های مدار بسته که نیز حاصل ساخت کشور چین می‌باشد از کیفیت مناسبی برخوردار است؛ برند شیائومی همانند گوشی‌های هوشمندی که تولید کرده است به دلیل قیمت مناسب و کیفیت نسبی خوب طرفدار‌های خاص خود را دارد.
  • در دراز مدت، این هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری، مسئولانه و اخلاقی استفاده می شود.

یک محیط کاری انعطاف پذیر از پذیرش روزافزون فرهنگ کار ترکیبی شبکه ای ناشی شده است. در نتیجه، منظم از طریق شبکه های اینترنتی عمومی متصل می شوند.با افزایش روزافزون تعداد اتصالات بین دستگاه‌ها، مراکز داده و شبکه‌ها، گزینه حفاظت از محیط سازمان به سادگی منسوخ شده است. در واقع، در برابر حملات سایبری آسیب پذیر شده است و باعث توسعه به نام شبکه های بدون اعتماد شده است. 3- سیستم نظارتی برای عملکرد بی وقفه، به هاردی نیاز دارد که در برابر گرما پایدارتر است و عملکرد بهتری دارد.

دوربین مدار بسته دام (dome)