دسته‌بندی نشده

بررسی 12 مورد از بهترین برند دوربین مدار بسته موجود در بازار | tizbincctv

مشکلی که پیش خواهد آمد چیست ؟ ترکیب مجله خبری دوربین مداربستههای تحت شبکه و سیستم های ذخیره سازی تصاویر هزینه های بالایی دارد. زمان زیادی خواهند گرفت چون تعداد تولید کنندگان و انواع مختلفی وجود خواهد داشت. این سیگنال تحت فرمت و کدینگ‌های خاصی برای ذخیره شدن به سمت دستگاه ضبط کننده تصاویر منتقل می‌شود. در صورتی که این سیگنال تولید شده که باید انتقال یابد آنالوگ باشد مستعد این است که از نویز محیط به دلیل اینکه ماهیتی مشابه دارند تاثیر بپذیرد. در مورد انواع سنسورهای بازار در کتاب سیستم های دوربین مداربسته ۲ کاملا صحبت کرده ام.

دوربین مداربسته بی سیم (Wireless)

بحث امنیت در محیط زندگی که مهمترین محور این مقاله است، یکی از مهم ترین مسائل و چالش های زندگی بشر بوده و هست و یکی از مهم ترین راهکارها برای برون رفت از این چالش ها استفاده از محافظ و ابزارهای نظارتی مانند دوربین مداربسته می باشد. بهترین دوربین مدار بسته برای فضای داخل با توجه به تکنولوژی های مختلفی که در آنها گنجانده شده و مسائلی مانند کیفیت لنز، دید در شب، کیفیت بدنه تولید می شوند. دومین شرکت مطرح در زمینه تولید دوربین مداربسته در جهان شرکت داهوا است. همانند شرکت هایک ویژن شرکت داهوا توانسته با اختصاص بودجه مناسب به بخش تحقیق و توسعه محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند. شرکت داهوا از سال 2014 تاکنون همواره یکی از ده برند برتر در لیست پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته در دنیا بوده است. این شرکت در سال 2016 در بین 50 برند برتر دوربین مداربسته در جهان به نقل از مجله بین المللی A&S، در رتبه چهارم قرار گرفت.

نقاط ضعف دوربین هوشمند Ecobee

انتخاب مکان مناسب نصب دوربین مداربسته در منزل امری است که باید خیلی هوشمندانه راجع به آن تصمیم بگیرید. بنابراین باید از کابل های و لوازم مطمئن و با کیفیت، و همچنین تکنسین های ماهر در نصب دوربین مداربسته آنالوگ کمک بگیرید. دوربین مداربسته داخلی و خارجی، شما همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید مدلی با باتری کار کند یا باید به برق وصل شود.

http://atisflower.ir

مجموعه دبجی رانو با بیش از 12 سال تجربه و اجرای پروژه در مقیاس های مختلف اعم از دولتی و غیر دولتی، آماده است تا بتواند در اسرع وقت به شما عزیزان خدمات بدهد. لذا اگر نیاز به مشاوره و بازدید رایگان داشتید میتوانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید. این دوربین‌ها دارای لنز‌های بسیار قوی و بدون افت کیفیت و رنگ می‌باشند. اگر واقعاً قصد دارید یک برند را برای خرید انتخاب کنید، ما در ابتدا به مشاء پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان متخصصین ما در مجموعه نصب برتر کمک بگیرید. از آن زمان، این برند تصمیم گرفته است که به‌طور مداوم، راه حل‌های نوآورانه جدیدی را به بازار بیاورد. VIVOTEK برای تحقق ردپای استراتژیک جهانی خود، متعهد به ایجاد اکوسیستم صنعت نظارت IP است و مشتاق همکاری و رشد طولانی‌مدت با همه شرکا، در پیگیری مشترک ما برای یک جامعه ایمن و عاری از هرگونه جرائم است.

دید در شب دوربین های خارجی

با وجود رشد بی فوق العاده ی این شرکت در تولیدات انواع محصولات حفاظتی و نظارت تصویری امام همچنان در برابر قدرت سایر شرکت های رقیب توانایی عرض اندام به پاناسونیک داده نشده است. دوربین های پاناسونیک دارای دید در شب بسیار قوی و تصویر برداری در 60 فرم در ثانیه است. هدف برند یونی ویو تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در صنعت نظارت تصویری است. این اختراع در سال ۲۰۱۲ باعث دگرگونی شگرفی در صنعت دوربین های مدار بسته آنالوگ شد. در حقیقت هدف کمپانی هایک ویژن از راه اندازی برند های لوک این بوده است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشور های مختلف جهان رقابت کند. هایک ویژن با بیش از13000 نیروی انسانی و 4000 نفر در بخش تحقیق و توسعه ، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه میان برندهای فعال در این حوزه می باشد.

  • پس باید شما بعنوان خریدار این موضوع را نیز در نظر بگیرید که میخواهید دوربین مداربسته ایرانی تان در شب چه محدوده ای را پوشش بدهد.
  • سیستم‌های نظارت تصویری نیز از این قاعده مستثنی نیستند و محیط‌های صنعتی و کارخانه‌ها اصطلاحا دوربین مدار بسته صنعتی نیاز دارند.
  • دوربین‌های آنالوگ به دستگاه DVR متصل شده و مشاهده تصاویر ضبط شده تنها از طریق آن ممکن است.
  • با تکمیل این تکنولوژی توسط دیگر شرکت‌های الکترونیکی که رو به طراحی سیستم‌های دوربین مداربسته کرده بودند به مرور زمان تکنولوژی دوربین مداربسته شبکه گسترده‌تر شد .
  • از طریق ایجاد یک شبکه داخلی بین تجهیزات و دستگاه ضبط شما خواهید توانست یک انتقال تصویر بدون اینترنت را ایجاد کنید.