دسته‌بندی نشده

پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | tizbincctv

این دوربین 200 دلاری، مجهز به نورافکن‌های روشنی است که می‌توانید با سنسور حرکت، آن‌ را طوری برنامه‌ریزی کنید تا مطابق دستور شما روشن و خاموش شوند. این دوربین همچنین دارای یک آژیر 110 دسی بل است که حتی برای دوربین در فضای باز نیز صدای بلندی دارد. در این شرایط دوربین باید ترجیحاً جلوی درب داخلی خانه و در ارتفاع مناسب نصب گردد. شرکت سوئدی اکسیس توانسه در سالهای اخیر جایگاه خود درا در بین برندهای مشهور ثبت کند. این دوریین مداربسته برای مکان هایی مناسب است که محدودیت بودجه دارند.

فناوری ROI در دوربین مداربسته

با پیشرفت مجله خبری دوربین مداربسته های کامپیوتری، دوربین مداربسته تحت شبکه نیز به عنوان عضوی از خانواده ی شبکه های کامپیوتری پا به عرصه گذاشتند. دوربین های تحت شبکه که توسط شرکت تدبیر پژوهان امنیت تامین می شوند، همگی دارای استانداردهای ONVIF بوده و میتوانند با دستگاه های تحت شبکه شامل NVR ها و سرورها ارتباط داشته باشند. با توجه به موارد شرح داده شده و توضیحی که در مورد شرایط محیط‌های صنعتی ارائه شد می‌خواهیم بهترین مدل و نوع دوربین مدار بسته صنعتی را بیابیم. هم چنین شما می تونید دوره آموزشی نصب دوربین مداربسته که شامل ۲۶ فیلم آموزشی به همراه نسخه پی دی اف دوربین مداربسته ۱ رو تهیه کنید. بزرگ‎نمایی اپتیکال یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در دوربین های مداربسته هوشمند است.

دوربین مداربسته آنالوگ مدل وارم لایت fd60-2053

اما اگر بخواهیم آن ها را از نظر کیفیت با هم مقایسه کنیم لقب بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی برازنده دوربین مداربسته اکسوم است. وجود سه لنز و امکان ضبط به صورت شبانه روز و 24 ساعته، ویژگی‌هایی هستند که موجب می‌شوند به سراغ دوربین مداربسته AHD-OR-111 به عنوان بهترین دوربین مداربسته برای مغازه رفته و برای حفظ امنیت فروشگاه خود از آن بهره ببرید. خوشبختانه دوربین مداربسته مذکور دارای قابلیت دید در شب بوده و می‌تواند تا 25 متر را در تاریکی و شرایط نور کم نشان دهد.

  • ۱-در این شبکه کل سیستم غیر متمرکز است در واقع یک نفر نمی تواند تنظیمات قابلیت دسترسی کل شبکه را تعیین کند.
  • دوربین‌های Swann دارای قابلیت دید در شب رنگی چشمگیر، حسگر حرارت، مکالمه دو طرفه، پروژکتور، برد طولانی حتی در شب و سازگاری با الکسا و دستیار گوگل هستند.
  • برای مشاهده دقیق قیمت دوربین مداربسته مخفی برای منزل و دوربین مداربسته معمولی به صفحه فروشگاه تی وی تی مراجعه کنید.

اگر شما قصد خرید دوربین مداربسته دارید و نیاز به مشاوره رایگان دارید می توانید با کارشناسان مجرب اینصب تماس بگیرید.مجموعه ی اینصب در زمینه فروش انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی تخصص دارد و امنیت و کسب رضایت شما هدف ماست. شرکت دوربین مدار بسته هایک ویژن، ارائه دهنده جهانی محصولات و راه حل های امنیتی نوآورانه ، راه حل همگرایی ویدئویی و صدای خود را به بازار معرفی کرده است … دوربین مداربسته HDCVI نوعی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ است که از نظر کیفیت تصویر، قیمت و اتصال کابلی و فواصل اتصال، نسبت به سایر تکنولوژی‌های دوربین مداربسته آنالوگ در جایگاه بالاتری قرار دارد. و در قسمت آخر می توان این را افزود که این تکنولوژی قادر است با همین وجه تمایز میان حرکت درست و نویز های احتمالی در تشخیص حرکت به خوبی عمل کند. اگر شما قصد خرید دوربین مداربسته دارید و نمی خواهید زیاد هزینه کنید بهترین انتخاب و به صرفه ترین حالت به پیشنهاد کارشناسان دیاکالا خرید دوربین های مداربسته HDcvi یا HDtvi است.

http://atisflower.ir

بسیاری از دوربین های مداربسته در بالانس رنگ سفید در تصویر اغلب دچار اشتباه می گردند، علی الخصوص اگر تصویر با یک رنگ غالب احاطه شده باشد و یا اینکه هیچ نور سفیدی با منبع طبیعی در محیط وجود نداشته باشد. در نتیجه منجر به ایجاد رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی در تصویر می گردد. این مساله باعث می شد که تا حدود ۳۰ درصد از کارائی دوربین مداربسته پاناسونیک از بین برود و از طرفی روشن کردن محیط در بعضی از مکان ها به دلایل حفاظتی همیشه مقدور نیست و یا بسیار هزینه بر است . نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در گذشته نه چندان دور، از اهمیت زیادی برخوردار بود و با ورود پروژکتور های مادون قرمز ، و یا دوربین هایی که دارای ” ال ای دی ” مادون قرمز بودند ، این مشکل تا حدودی حل شد .

دوربین مداربسته کوچک