دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مداربسته تحت شبکه تدبیر پژوهان امنیت | tizbincctv

زیرا پشتیبانی و وجود قطعات برای تعمیر و سرویس دهی به یک دغدغه مهم برای مردم تبدیل شده است. در سال 2002، داهوا اولین شرکتی در چین بود که یک ضبط کننده ویدئویی دیجیتالی یکپارچه هشت کاناله را راه‌اندازی کرد. شرکت فناوری ژجیانگ داهوا، یک رهبر جهانی در ارائه راه حل‌های هوشمند و ویدئو محور اینترنت اشیا است. با توجه به جرائم زیادی که امروزه شهد آن هستیم، استفاده از این سیستمهای نظارتی در سطح شهر و در فروشگاه‌ها و مخصوصاً منازل مسکونی به شدت احساس می‌شود. همچنین محدود بودن مدل هایی از دوربین که همزمان با تصویر، صدا را نیز ضبط می کنند در این برند محدود می باشد. راه اندازی محصول جدید با موضوع “گردهمایی و رشد” در شنژن برگزار شد ، که در آن کارشناسان صنعت ، شرکای اصلی Imou از سراسر جهان و رسانه های بین …

تیم آموزشی برق ساختمان و دوربین مداربسته -bargh.ir با توجه به مسلط بودن به بازار و داشتن لینک هایی با وارد کنندگان از این به بعد برای اعضای وب سایت که قصد خرید دوربین مداربسته را داشته باشند، اقدام به تهیه جنس می کند . خب وظیفه دشوار آقای محمدی انتخاب بهترین و ارزون ترین و با کیفیت ترین دوربین مداربسته در بازار است . یکی از اعضای ساختمون میگه که یک نفر آشنا به این کار رو سراغ داره و قرار میشه که فردا بیاد و اطلاعاتی به آقای محمدی بده. شما می‌توانید تصاویر را روی کارت حافظه micro SD ذخیره کرده و هر زمانی که نیاز پیدا کردید، به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. طراحی خاصی که در این دوربین به کار برده شده، به شما کمک می‌کند تا از هر زاویه‌ای تصویربرداری کنید. در این دوربین، دو موتور حرکتی به کار برده شده که به شما اجازه می‌دهند بتوانید آن را در هر جهتی که خواستید، بچرخانید و کنترل بسیار خوبی روی همه‌ی حرکات آن داشته باشید.

برند کی دی تی

انواع دوربین های مداربسته اکسوم به همراه قیمتشون رو میتونین از این جا ببینین. رزولوشن دوربین های مداربسته در انواع مختلف 1، 2، 3، 4، 5 و 8 مگاپیکسل می باشد که مسلما هر چه کیفیت تصاویر بیشتر باشد دوربین دارای هزینه ای بالاتر خواهد بود. راه‌حل دوربین مداربسته D-Link همچنین توسط نرم‌افزار DCMS پشتیبانی می‌شود، که به کاربران امکان می‌دهد در هر زمان از هر نقطه اسکن انجام دهند. هایک ویژن بزرگ‌ترین تأمین کننده محصولات و راه حل‌های نظارت تصویری در جهان است. بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته بسیار آسان است و خودتون می تونید انجام دهید. در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید.

  • چند سالی است که بحث بهترین دوربین مدار بسته برای فضای داخل و نصب و استفاده از آنها در بسیاری از فضاها به ویژه فضاهای مسکونی رواج پیدا کرده است و برای بسیاری از افراد برای انتخاب محل زندگی ملاک است.
  • سامسونگ ازنظر کیفیت تصویر، باکیفیت ترین دوربین مداربسته جهان محسوب می‌شود.
  • نحوه کار این ویژگی به این صورت است که بر اساس اختلاف بین تیره ترین نقطه تصویر تا روشن ترین نقطه تصویر را تعیین می کند و از ادغام این دو تصویری واضح را به ثبت می رساند.
  • کمترین میزان مقاومت استاندارد مربوط به IK00 و بیشترین مقاومت در این استاندارد مربوط به IK10 است.

اگر شما ازیو مجله خبری دوربین مداربسته استفاده نکنید، دوربین های مداربسته شما خاموش خواهد شد. البته گفتنی است اطلاعات قبل از قطع برق از بین نمی رود، از این بابت نگران نباشید. محصولات تولید شده توسط شرکت کی دی تی بسیار متنوع و دارای گارانتی 2 تا 5 ساله می باشد. و گفتی است این برند جزو یکی از بهترین برند های تولید داخل محسوب می شود. برند سامسونگ در حوزه دوربین‌های مدار بسته از اولین‌ها برای گذاشتن قابلیت ضد آب و ضدغبار بر روی دوربین‌ها بود. برخی از نصابان دوربین مداربسته هم با توجه به این ضعف در جامعه، سعی می‌کنند که به طریق مختلفی، از این بی‌اطلاعی مردم عادی، رقم‌های بالایی را دریافت کنند.

دوربین مداربسته بوش (Bosch)

در این سیستم ها، DVR مسئول رمزگذاری و ضبط سیگنال های ویدیویی گرفته شده توسط دوربین است. DVR هم با نرم افزاری طراحی شده است که تنظیمات و گزینه های مختلف دوربین را مدیریت می کند. در یک سیستم امنیتی آنالوگ، DVR برای ضبط ویدیو و تماشای آنها ضروری است.

http://atisflower.ir