دسته‌بندی نشده

بررسی 12 مورد از بهترین برند دوربین مدار بسته موجود در بازار | tizbincctv

این برند دارای یک DVR PENTA 5IN1 است که می‌توانید دوربین آنالوگ، دوربین مدار بسته HD و IP را نیز تغذیه کنید. دامنه محصولات برند تی وی تی، دوربین‌های مداربسته AHD و تحت شبکه هست. هایک ویژن دارای بزرگ‌ترین تیم تحقیق و توسعه در جهان و امکانات تولیدی پیشرفته است.

  • شرکت فراگستر یکی دیگر از سایر مجموعه های است که در زمینه تولید دوربین مداربسته ایرانی فعال هستند.
  • بر اساس نوآوری‌های تکنولوژیکی، فناوری داهوا راه حل‌ها، سیستم‌ها و خدمات امنیتی جامعی را برای ایجاد ارزش برای عملیات شهری، مدیریت شرکت و مصرف‌کننده ارائه می‌دهد.
  • علاوه بر کیفیت تصویر به زاویه دید در دوربین مداربسته برای فضای بیرونی نیز توجه داشته باشید.
  • اما در صورت پشتیبانی سیستم دوربین های مداربسته، توسط یو پی اس، سیستم های شما این توانایی را دارد که در هنگام قطعی برق تصاویر را ضبط کند و دچار هیچ مشکلی نشود.
  • دامنه محصولات برند تی وی تی، دوربین‌های مداربسته AHD و تحت شبکه هست.
  • عوامل های زیادی در انتخاب دوربین مداربسته دخیل هستند اما به طور کلی کیفیت تصویر دوربین مداربسته، لنز به کار گرفته شده در آن و ویژگی هایی چون WDR ، HLC و BLC تاثیر بسزایی در کیفیت تصویر ثبت شده دارند.

بخشی از راه اندازی SimpliCam در سیستم امنیت خانگی SimpliSafe انجام شده است. پس از راه‌اندازی، از برنامه SimpliSafe برای مشاهده مستقیم فیلم‌های زنده از تلفن‌هایمان استفاده کردیم. در حقیقت در دوربین های آنالوگ، امواج آناالوگ هستند که وظیفه انتقال صدا و تصویر را بر عهده دارند. دوربین های بسیار قوی تحت شبکه پاناسونیک، هیچ جایی برای دوربین های آنالوگ باقی نگذاشته اند. یعنی ظاهر گنبدی شکل دوربین دام، دید 360 درجه برای کاربران فراهم می کند. اما این قرار داد بر این مبنی بود که شرکت هانوها تا نوامبر 2015 میتواند دوربین های خود را با اسم سامسونگ به فروش برساند.

نقاط ضعف دوربین اکسیس

ما در تیم دیجی رانو خیلی خیلی خوشحالیم که مطلب ما مورد توجه شما قرار گرفته و کاربردی بوده. علاوه بر این شما میتونین این مقاله رو که یک دوربین ایرانی رو با یک دوربین خارجی مقایسه کردیم ببینین شاید پاسخ سوالتون رو بگیرین. این برند با داشتن 50 ماه گارانتی تعویض تقریبا خیال شم رو از پشتیبانی راحت میکنه. سلام، پیشنهاد مشاوران مجموعه دیجیرانو به شما از بین برند های ایرانی مثل حارس ، اکسوم، برایتون واکسوم استفاده از برند اکسوم هست.

امکان چرخش 360 درجه دوربین:

از این رو این مجله خبری دوربین مداربسته نتواسته همچون بخش صوتی جایگاه خوبی در بازار دوربین مداربسته در ایران کسب کند. و ضبط کننده ها در بازار می تواند دشوار باشد، شما باید تصمیم بگیرید که کدام سیستم برای محیط خانه یا کسب و کار شما مناسب می باشد. برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، این لیست شامل 8 معیار اصلی انتخاب دوربین مدار بسته را بررسی کنید. علت از کار افتادگی هارد دیسکهای دوربین مداربسته همچنین می تواند به عواملی مثل مشکل سیستم پاور تامین برق مربوط شود. پاورهای کامپیوتر هم در مدلهای مختلفی برای سیستم های متفاوت طراحی شده اند حال آنکه پاورهای دستگاههای دوربین مداربسته هم همین طور هستند.

انتقال تصویر بدون اینترنت

همه این دوربین‌ها ویژگی‌های اصلی یکسانی دارند، از جمله تشخیص حرکت، تشخیص چهره و مناطق فعالیت. همچنین می‌توان هرکدام را به اشتراک Nest Aware اضافه کرد، که ضبط ابری به‌علاوه حداکثر تا 10 روز ضبط مداوم را امکان‌پذیر می‌کند. البته، بدون Nest Aware، همچنان می‌توان از اعلان‌های تلفن همراه استفاده کرد.

http://atisflower.ir