دسته‌بندی نشده

دانلود کتاب آیین نامه ۱۴۰۰ + فهرست مطالب مجله همراه مکانیک | driveing

توصیه ما این است که برای موفقیت در این آزمون ابتدا تمام آیین نامه را به دقت مطالعه کنید و بعد تمرکز خود را بر روی آزمونهای شبیه سازی شده و نمونه سوالات آزمون بگذارید. فرمت کتاب آموزش رانندگی (ویرایش جدید) pdf هستش و در تمام سیستم ها از جمله کامپیوتر ، اندروید، تبلت و … قابل اجرا می باشد. به ازای هربار قبول نشدن و مردودی در امتحان آیین‌نامه، باید کاردکس خود را به آموزشگاه تحویل داده و مبلغ 3 هزار تومان پرداخت کنید تا بتوانید مجددا در آزمون شرکت نمایید.

معاونت راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسل، بنیاد تعاون ناجا

دانلود کتاب آیین نامه ۱۴۰۰ + فهرست مطالب مجله همراه مکانیک | driveing تمامی این موارد در کلاس‌های عملی آموزش داده می‌شود اما مطمئنا با دانلود خلاصه کتاب آیین نامه رانندگی و مطالعه آن پیش زمینه بسیار مناسبی در ذهنتان شکل می‌گیرد و فرآیند یادگیری را تسریع خواهد کرد. وب سایت آزمون آنلاین آیین نامه رانندگی ایرانیان جهت رفاه شما عزیزان نسخه PDF کتاب جدید آیین نامه راهنمایی و رانندگی  را با بهترین کیفیت آماده نموده است. تعداد سوالاتی که همه آموزشگاه های رانندگی در آزمونهای آیین نامه می آورند ۳۰ سوال تستی است که معمولا از هرفصل کتاب ۵ سوال طرح می شود. آزمون نمره منفی ندارد اما همه افراد باید حداقل به ۲۷ سوال پاسخ درست بدهند و تا ۳ غلط ایرادی ندارد. البته باید سلامت پایه جسمانی و روانی داشته باشند و سابقه کیفری و سوء سابقه ای نیز نداشته باشند.

راهبری دیدگاه‌ها

با خواندن این مطالب میتوانید برای امتحان آیین نامه آماده تر شوید پس با ما همراه باشید سوالات آیین نامه . یکی از مراحل اصلی که باید برای گرفتن گواهینامه بگذرانید، گذر از سد کلاس‌ها و آزمون آیین‌نامه است. برای اینکه بتوانید به راحتی ایت آزمون را پشت‌سر بگذارید، نیاز به کتاب آیین نامه رانندگی دارید. در این مطلب از همراه‌مکانیک، می‌توانید کتاب آیین نامه پایه سوم و وایه دوم را مطالعه و دانلود کنید.

  • در فصل چهارم از کتاب آیین‌نامه شاهد مطالبی هستیم که به شخصیت و فرهنگ در رانندگی اشاره دارد.
  • با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.
  • آنچه به عنوان خلاصه کتاب آیین نامه رانندگی در اختیار شما قرار داده شده؛ بخش حق تقدم را به صورت کاملا خلاصه و بسیار مفید آموزش می‌دهد.
  • با دانلود خلاصه کتاب آیین نامه رانندگی این بخش در چند جمله ساده خلاصه می‌شود.

برای اینکه فرامین افسر راهنمایی و رانندگی را به خوبی متوجه شوید یا بدانید گذر از کدام مسیر برای شما مجاز است، مطالعه این بخش از کتاب اجتناب‌ناپذیر می‌باشد. ناآگاهی از هرکدام از این مطالب، خسارات و جرایم بزرگی به بار خواهد آورد. همچنین می‌توانید آموزش چراغ های راهنمایی و رانندگی را یاد بگیرید. علاوه بر آن درصورت تخلف در رانندگی می‌توانید خلافی خودرو را بصورت آنلاین پرداخت کنید. لازمه شرکت در کلاس‌های تئوری که کلاس‌های فنی را نیز شامل می‌شود، داشتن کتاب آیین‌نامه آموزش رانندگی پایه سوم می‌باشد و در صورت نداشتن آن، اجازه شرکت و حضور در کلاس‌ها را نخواهید داشت.

راهنمایی خرید:

هر چه بیش‌تر پرسش‌های چهارگزینه‌ای حق تقدم را بررسی کنید سریع‌تر به این بخش مسلط خواهید شد. بخش زیادی از سوالات آیین نامه از بخش چهارم کتاب آموزش رانندگی خواهد بود. بخش پنجم که بخش بسیار مهمی است بحث حق تقدم و قوانین مربوط به آن است. این بخش به دلیل آنکه کمی پیچیده خواهد شد و امکان اشتباه در سوالات بیش‌تر است باید به صورت اصولی آموزش داده شود. آنچه به عنوان خلاصه کتاب آیین نامه رانندگی در اختیار شما قرار داده شده؛ بخش حق تقدم را به صورت کاملا خلاصه و بسیار مفید آموزش می‌دهد.