دسته‌بندی نشده

شیشه ساختمانی خرید شیشه ساختمانی برای صادرات آی شیشه

یکی دیگه از انواع شیشه‌های شفاف ، شیشه فلوت که‌از کم‌ترین درصد شفافیت در بین شیشه‌های شرکت نیکنام صنعت زیما شفاف برخورداره. تو سطح این شیشه به‌مقدار کمی می‌تونی موج و ریز جوش‌هائی رو ببینی که‌ نشون‌دهنده کیفیت پایین اونه. به‌دلیل جذابیت شیشه‌های خم ، کیفیت بالا و کاربری متنوع ، محصولات این مجموعه محبوبیت خیلی زیادی داره. و می‌تونی زیبا‌ترین و مدرن‌ترین مدل‌های شیشه خم رو از فرکو تهیه کنی.

  • این محصول در عین اینکه مقاومت و دوام بسیار خوبی داره ،مقرون به‌صرفه‌هم هست.
  • این شیشه‌ها در انواع رنگ‌های گوناگون تولید می‌شن ، و از لحاظ کیفیت بدلیل قابلیت سکوریت شدن از استحکام بالائی برخوردارن.
  • این محصول از جمله میزهایی هستش‌که در شرکت‌ها و اداره‌ها و هم‌چنین در منازل بسیار استفاده می‌شه.
  • با افزودن انواع رنگ در شیشه ها می توان ترکیبات بسیار زیبایی را ایجاد نمود.
تولید شیشه لمینت در تبریز شرکت نگین در ارائه دهنده شیشه با هزینه مناسب ساختمان شما است تولید و نصب انواع شیشه لمینت در اسرع وقت مقاوم در برابر گلوله و ا… تولید انواع شیشه دو جداره صنعتی تبریز کارخانه صنعتی شیشه نوین تک تولید کننده انواع شیشه دو جداره و چند جداره صنعتی انواع شیشه ساده ، رفلکس نقره ای ، آیین… در اولین روش شما می توانید با یکی از کارخانه های تولید کننده شیشه قرار دادی ببندید و از این طریق می توانید شیشه های مورد نیاز خود را خریداری نمایید. در این روش شما می توانید خرید عمده شیشه ساختمانی را تجربه کنید و همچنین از تخفیف های شگفت انگیز بهره مند شوید. انواع محصولات شیشه ای تخت و منحنی در این مجموعه تولید می شود.

شیشه ساختمانی | خرید شیشه ساختمانی برای صادرات

شایان توجه است که این گروه توانسته با افزایش مهارت و قابلیت های بالقوه خود محصولات با کیفیت و درجه یک خود را به کشور های دیگر صادر کند. با پیشرفت صنعت شیشه سازی در دوره های تاریخی و زمان ها انواع مختلفی از شیشه اختراع گردید و به مرحله تولید رسید. این پانل ها در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و با سایر مصالح ساختمانیمانند شیشه، سنگ و آجر نیز استفاده می شود. محصول شیشه ای لمینت جهت تامین ایمنی جداره های شیشه ای، انتخاب هوشمندانه ای است. با انتخاب این محصول در ابعاد،رنگ،الگو و طراحی های متنوع، می توان محیطی متمایز خلق کرد.

شیشه ساختمانی خرید شیشه ساختمانی برای صادرات آی شیشه

یکی از کاربرد‌های بسیار ویژه در ساختمون سازی ، استفاده از شیشه خمیده در ساخت پنجره و در قسمت‌های مختلف ساختمون هستش. شیشه‌های منحنی در تولید پنجره‌های کوچک و بزرگ بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرن و نما و جلوه‌ای بسیار زیبا به‌ساختمون می‌بخشن. مدرن‌ترین شیشه‌های خمیده ساختمونی رو می‌تونی از مرکز خرید شیشه خم فرکو تهیه کنی. این محصول از جمله میزهایی هستش‌که در شرکت‌ها و اداره‌ها و هم‌چنین در منازل بسیار استفاده می‌شه.

صادرات شیشه ساختمانی به کشور های خاورمیانه

شیشه ی اتومبیل تولید کننده شیشه اتومبیل های داخلی و خارجی که شامل 70% سهم بازار خودرهای تولید و مونتاژ شده در داخل کشور می باشد. همچنین دارای سابقه صادرات به کشورهای خاورمیانه و حوزه دریای خزر. شیشه رفلکس معمولا درنماهای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه فلوت را می توان بصورت اولیه و یا بصورت فراوری شده و افزایش کاراییهای جدید مورد استفاده قرار داد. امابه صورت متداول ضخامتهای 4-8 میلی متر در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.