دسته‌بندی نشده

بایگانی‌های قیمت دوربین مدار بسته الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | tizbincctv

1- هارد نظارتی به گونه ای طراحی شده است که میتواند در حالت “بدون وقفه” کار کند، این امر باعث عملکرد بهتر در پردازش اطلاعات می شود. ۱-در این شبکه کل سیستم غیر متمرکز است در واقع یک نفر نمی تواند تنظیمات قابلیت دسترسی کل شبکه را تعیین کند. داهوا برای اولین بار موفق به تولید دی وی ار ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید. یک UPS 600VA با باتری 7 آمپر/ساعت حدود 40 دقیقه میتواند سیستم مداربسته شما را روشن نگه دارد. باتری 9آمپر/ساعت همین زمان را به حدود 1 ساعت می رساند و با دو باتری 7 آمپر/ساعت شما حدود 1 ساعت و چهل دقیقه سیستم را به صورت فعال تغذیه خواهید کرد.

  • با این تفسیر که هر چه فاصله کانونی کمتر باشد، زاویه دید دوربین مداربسته بیشتر است.
  • دوربین های گلوله ارزش زیادی برای پول ارائه می دهند و یک انتخاب عالی برای برنامه های امنیتی و نظارتی هستند.
  • شما می توانید این دستگاه را به صورت 4 کانال (قابلیت نصب تا 4 دوربین)، 8 کانال (قابلیت نصب تا 8 عدد دوربین مداربسته) و به همین ترتیب با 16 و 32 کانال تصویر خریداری کنید.
  • با نصب دوربین مداربسته بیسیم می توانید هوشمند سازی خانه خود را انجام دهید.

دوربین های مدار بسته ای که برای نصب در فضای خارجی طراحی نشده‌اند، با بارش باران و رطوبت زیاد به‌سرعت آسیب می‌بینند، پس این مورد را نیز مدنظر قرار دهید. از این نظر دوربین ها به دو دسته داخلی (ایندور یا Indoor) و خارجی (اوتدور یا Outdoor) تقسیم می‌شوند. امتیاز دیگری که برخی از دوربین‌های مداربسته در اختیار ما قرار می دهند، قابلیت تشخیص چهره است، به این معنی که دوربین قادر است چهره‌های جدید و چهره‌های آشنا را تشخیص دهد. بنابراین شما می‌توانید ترتیبی دهید که تنها در صورت مشاهده چهره‌های ناآشنا به شما پیام هشدار داده شود.

انواع لنز دوربین مداربسته

اگر نصب دوربین مداربسته به صورت مخفی و بدون مجوز انجام شود، شخص خاطی تحت تعقیب قانونی و مجازات قرار می گیرد و همچنین مدارک حاصل از آن قابل استناد نخواهد بود. DVR مناسب برای سیستم مداربسته شما بسته به انتظاراتی که از سیستم دارید متفاوت است. DVR ها دارای انواع 4 تا 32 کانال می باشند.بهترین کار این است که یک ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRکه خوش نام و با کیفیت می باشد را انتخاب کنید. معمولا چنین دستگاه هایی با پر شدن فضای هارد، شروع به پاک کردن قدیمی ترین ویدیوها می کنند، بنابراین دغدغه خاصی هم در این باره نیز نخواهید داشت . دوربین مداربسته وای فای 360 درجه برایتون مدل 7832P3 کیفیت فوق العاده تصویر (2 مگاپیکسل) دوربین وای فای دارای نرم افزار و راهنمای گویای فارسی قابلیت چرخش 355 درجه افقی و 90 درجه عمودی پشتیبانی از حافظه جانبی تا 128… دوربین های مداربسته در محل کسب کار می تواند به عنوان یک عامل بازدارنده جرم مورد استفاده قرار گیرد و بانک ها، موزه ها، فروشگاه ها، رستوران ها و دیگر مشاغل از این نوع دوربین ها در محل کسب و کار خود استفاده می کنند.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایلوک مدل THC-B140-P

البته کیفیت دوربین مدار بسته متناسب با امکانات و و ویژگی آن دستگاه است. شیائومی با حفظ کیفیت ، قیمت دوربین مداربسته خود را پایین نگه داشته تا رضایت مشتریان بیشتری را به دست بیاورد. اگر دوربین مدار بسته را برای نظارت کلی بر محل کار یا خانه می خوهید، خرید دوربین مدار بسته با کیفیت تصویر 2 مگا پیکسل می تواند برای شما مناسب باشد.

مجله خبری دوربین مداربسته مداربسته داهوا HFW1200SP – دارای سنسور 1/2.7 اینچی Cmos – دارای دید در شب 30 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای سرعت تصویر برداری 25 تا 30 فریم در… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1200TLP – دارای سنسور اینچی 1/2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 40 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای میکروفون داخلی – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200TP – دارای سنسور اینچی2.7 CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری و فلزی – دارای میکروفون داخلی – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1400DP – دارای سنسور 3.1 اینچی CMOS – دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4 مگاپیکسل – دارای ابعاد241.8×90.4×90.4 میلی متر -… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200DP – دارای سنسور 2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای ابعاد 241.8×90.4×90.4 میلی متر -…

http://atisflower.ir