دسته‌بندی نشده

آموزش جامع صرافی کوکوین به همراه ویدیو کلینیک سرمایه

آموزش جامع صرافی کوکوین به همراه ویدیو کلینیک سرمایه پسورد مورد نظر خود را انتخاب کرده و با پذیرفتن شرایط روی sign up کلیک کنید. ارزهای رمزپایه مورد علاقه خود را با حداکثر لوریج 100 برابر بلند یا کوتاه کنید. که 24/7 می توان با آنها از طریق وب سایت، ایمیل، سیستم تیکت و سایر کانال های آن تماس گرفت. با کلیک بر روی فلش کوچکی که در کنار Stop Limit مشاهده میکنید میتوانید نوع معامله را به Stop Market تغییر دهید.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین (KuCoin) و نحوه ایجاد اکانت در کوکوین

خدمات پشتیبانی عالی مشتری که ۲۴/۷ می توان با آنها از طریق وب سایت، ایمیل، سیستم تیکت و سایر کانال های آن تماس گرفت. KuCoin به یک صرافی برتر رمزارز تبدیل شده است که می تواند از خدمات دهی به هر یک از چهار دارنده رمزارز در سراسر جهان برخوردار باشد. در این صفحه یک رمز عبور قوی با حداقل ۶ رقم (متشکل از اعداد) انتخاب کرده و در باکس دوم رمز عبور انتخاب شده را تکرار اکسچینج کوکوین کنید. کد را در باکس مشخص شده وارد کرده و بر روی گزینه سبزرنگ “Next” کلیک کنید.

کیف پول تراست

به نظر میرسه که صرافی کوکوین برای خرید ارزهای دیجیتالی که به تازگی وارد بازار کریپتوکارنسی شدن و عرضه اولیه خودشون رو با موفقیت پشت سر گذاشتن، گزینه مناسبی هست. به عبارتی شما می تونین این رمز ارزها رو از داخل این صرافی خریداری کنین. وب سایت صرافی ادعا دارد که هر روزه یک چهارم کاربران مارکت ارزهای رمزنگاری با صرافی کوکوین کار می کنند. در ادامه این مقاله ارز دیجیتال به آموزش کوکوین شامل ثبت نام در این صرافی، واریز و برداشت و ترید در سایت و اپلیکیشن kucoin پرداخته شده است.

  • به همین دلیل، ما با معرفی صرافی ارز دییجتال کوکوین و مراحل ثبت نام و فعالیت در آن با شما همراه خواهیم بود.
  • ازینرو تصمیم بر آن گرفتیم که نحوه ترید کردن در صرافی کوکوین را به شما آموزش دهیم.
  • با این حال فشارهای سیاسی و قانونی دولت‌ها بسیاری از صرافی‌ها را مجبور به دریافت اطلاعات هویتی کاربران کرده است.
  • به محض ورود به حساب کاربری کوکوین، یک پاپ آپ به نشانه یادآوری فعال کردن 2FA نمایش داده می‌شود.
  • با وارد کردن رمز معاملاتی و ورود به بخش معاملات صرافی Kucoin، سفارش‌های مختلف به صورت خودکار برای شما به نمایش در می‌آیند و اینجاست که می‌توانید معامله خود را شروع کنید.

🔵 این صرافی که از نظر حجم معاملات جایگاه ششم را در بین صرافی‌ها دارد، روز چهارشنبه اعلام کرده است که 100 میلیون دلار برای توسعه فناوری بلاکچین در متاورس سرمایه‌گذاری خواهد کرد. 🎯 حجم معاملات کوکوین هم از 1 تریلیون دلار و در معاملات فیوچرز از 15 میلیارد دلار فراتر رفته است. 🔔 از دیگر ویژگی‌های این کیف‌پول هم می‌توان به معامله و مشاهده NFT در بازار توکن‌های غیرمثلی اختصاصی کوکوین با نام Windvane از طریق این کیف‌پول اشاره کرد. در صفحه اصلی سایت کوکوین، از سربرگ Derivatives، وارد بخش Futures Pro شوید. توجه داشته باشید، برای خرید و فروش، اگر تریدینگ پسورد را برای خود فعال کردید، اینجا وارد کنید.

  • رابط کاربری صرافی کوکوین بسیار ساده و جذاب است و همچنین در بخش سوالات پرتکرار، پاسخ بسیاری از ابهامات و مشکلات ارائه شده است.
  • همچنین در انتهای این مقاله ویدیوی آموزش کامل قرار گرفته است.
  • در حساب خود روی قسمت پروفایل بزنید و به بخش «Account Security» بروید.
در حال حاضر یکی از دغدغه‌های اصلی معامله گران رمز ارز‌ها در صرافی‌های خارجی، عدم پذیرش کاربران ایرانی توسط آن‌ها می‌باشد. به دلیل محدودیت‌های بین‌المللی کاربران ایرانی تقریباً امکان احراز هویت در هیچکدام از صرافی‌های خارجی را ندارند. بله به همین سادگی توانستیم پول خود را به صرافی خارجی کوکوین منتقل کنیم و دوباره به حساب خود بازگردانیم. فکر کنید این پروسه اگر قرار بود به صورت اداری انجام شود تا چه مقدار از ما زمان و هزینه می‌گرفت.

  • در این بخش از آموزش صرافی کوکوین به سراغ موضوع مهم موجودی می‌رویم.
  • رسالت کاری ایران بروکر همیشه بررسی صرافی‌ها و بروکرهای مختلف بر پایه صداقت و بی طرفی بوده است.
  • در اولین قدم باید به ارزیابی جایگاه صرافی کوکوین به صورت کلی بپردازیم.
  • مبحث مهم برای افراد تازه کار در این بازار آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری در بیت کوین و ..