دسته‌بندی نشده

قیمت و خرید بهترین دوربین مدار بسته خانگی 20 مورد چی چی چی | tizbincctv

یکی دیگر از کاربرد های نصب دوربین مداربسته اسپید دام برای نظارت بر محل کار است که با در نظر گرفتن امکان مکالمه دو طرفه و نظارت 360 درجه بر محیط می توان محیط اطراف را به خوبی روئیت کرد. قیمت دوربین اسپید دام داهوا با توجه به کیفیت تصاویر آنکه در انواع دوربین متفاوت است، تغییر می کند. کارشناسان دوربین مال با ارائه لیست قیمت دوربین مداربسته شما را در خرید دوربین مدار بسته چرخشی راهنمایی می کنند. تفاوت دوربین مدار بسته AHD و دوربین مداربسته آنالوگ در ضبط کیفیت تصاویر آن ها است.

  • هر شرکتی که انتخاب می‌کنید، بهتر است تحقیقات کاملی را در مورد کیفیت محصولات و خدمات و مشاوره های تخصصی و پشتیبانی فنی آنها انجام دهید.
  • از آنجایی که آمار سرقت در باجه های خودپرداز بسیار بالاست، وجود دوربین مداربسته هوشمند با قابلیت هایی نظیر تشخیص چهره کمک شایانی به کاهش جرایم می کند.
  • همیشه یکی از درخواست های اصلی کارفرمایان از مجریان و نصابان سیستم نظارتی راه اندازی و تنظیم سیستم نظارتی برای انتقال تصویر و مشاهده ان از مکانی دیگر می باشد.
  • کاربرد‌های این دوربین در مکان‌هایی مانند نصب در منازل، اداره‌ها، فروشگاه‌ها و … بسیار کارآمد هستند.
  • نتیجه عملکرد تمام اجزایی یک سیستم امنیتی نظارتی مدار بسته در هارد دیسک ذخیره می شود.

ضمن اینکه اگر سرقت از خانه شما رخ دهد، با بازبینی تصاویر دوربین به راحتی می توانید مراجع قانونی را در جریان بگذارید. برخی دوربین‌های آشکارساز حرکت مانند دوربین‌های پی تی زد می‌توانند بر روی حرکت یک چیز متمرکز شده و آن را دنبال کنند. دوربین پی تی زد می‌تواند به سرعت تغییر جهت داده و یا زوم شود، حتی می‌تواند بر روی یک جسم در‌حال حرکت در یک نقطه متمرکز شود که این به مدلی که شما خریداری می‌کنید، بستگی دارد.

راهنمای انتخاب و خرید دوربین خودرو

این دوربین مداربسته برای طلافروشی و کارخانه ها مناسب بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید. گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که در محل کار خود حضور ندارید اما باید تصاویر زنده دوربین را ببینید. برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید. دوربین مدار بسته بولت برای فضای بیرون طراحی و تولید شده است؛ پوشش ضد آب و ضد گرد و غبار دوربین مدار بسته بولت را برای کار در شرایط بد محیطی آماده کرده است. حتی با نصب دوربین مداربسته در شرایط کم نور نیز می توانید تصاویر را با کیفیت نسبتا خوبی داشته باشید. قیمت دوربین مدار بسته بولت با توجه به کیفیت تصاویر و کیس محافظ آن متفاوت است.

دوربین مداربسته تحت شبکه بی‌سیم اسفیورد مدل Z336

ابتدا DNR یک سیگنال واضح تر ،تا حدود ۷۰% ذخیره در فضای دیسک را ارائه می دهد، بنابراین شما امکان ذخیره سازی میزان بیشتری از تصویر را بر روی هارد خواهید داشت. یکی از قابلیت هایی که در سیستم هوشمند دورین­های IP پشتیبانی می­شود، تشخیص نفوذ یا همان Intrusion detection است. با استفاده از این قابلیت کاربر می­تواند محدوده­ای را در تصویر مشخص کند. به هر حال، عمدتاً تعیین نیازها و موارد استفاده به شما در انتخاب نوع دوربین امنیتی مورد نظرتان کمک می‌کند.

دوربین مدار بسته مینی اسپید دام زومیکس مدل TP-433

در این مجله خبری دوربین مداربسته از دوربین مداربسته پروژکتور های نور مرئی فعال شده و نور لازم برای فیلمبرداری دوربین مدار بسته را فراهم می‌کند. با نصب این دوربین مدار بسته جزئیات زیادی را از سوژه مورد نظر دریافت میکنید. قیمت دوربین مدار بسته ای پی به نسبت سایر دوربین های مدار بسته بیشتر است.

http://atisflower.ir