دسته‌بندی نشده

برندهای مورد تائید دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی حفاظت و امنیت | tizbincctv

به همین خاطر در این مقاله قصد داریم به طور کامل شما را با مجله خبری دوربین مداربسته برندهای دوربین مدار بسته ایرانی آشنا کنیم تا شما بتوانید به راحتی انتخاب خوبی داشته باشید. قیمت دوربین های مداربسته سونی بر اساس نوع چیپ­ست به کار رفته در آن و میزان رزولوشن دوربین متغیر می باشد. کیفیت ساخت و تصاویر این دوربین ها بسیار عالی بوده و به همین دلیل قیمت آن ها در مقایسه با سایر برندها تا حدی بالاتر است.

http://atisflower.ir

یونی ویو به دنبال تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در زمینه طراحی و ساخت دوربین های مداربسته می باشد. به همین علت هم محصولات تولیدی این برند قدرت عملکردی بالایی داشته و همراه با تعرفه ای مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرند. در صورتی که شما هم به دنبال بهترین مدل های دوربین هستید، با خیال راحت می توانید از یونی ویو استفاده نمایید. ال جی یک مارک کره‌ای و از تولیدکنندگان پیشرو اقلام الکترونیکی در سراسر جهان است. بنابراین تعجب‌آور نیست که دوربین‌های مداربسته ال جی نیز در لیست بهترین برند دوربین مداربسته قرار بگیرند.

برند برتر دوربین مداربسته در جهان

همچنین می توان از مدار لوپ در داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد. چهره های خاص را می توان از قبل ثبت نام کرد تا هنگام شناسایی ، زنگ خطر ارسال شود مانند دزدان سابقه دار ، مجرمان تحت تعقیب و غیره. از داده های ثبت شده در گذشته می توان در سیستم امنیتی نظارت بر تشخیص چهره استفاده کرد. پاناسونیک FacePRO می تواند چهره هایی را تشخیص دهد که در فناوری رایج نظارت تصویری تشخیص آن ها دشوار است. FacePRO همچنین در چهره های مطابق با تصاویر گرفته شده از تصاویر گذرنامه تا ده سال از دقت بالایی برخوردار است. این برند که در 180 کشور و منطقه در سراسر جهان استفاده می‌شود، راه‌حل‌ها و محصولات امنیتی را برای مشتریان بزرگی مانند نمایشگاه بین‌المللی واردات چین و المپیک ریو ارائه کرده است.

رتبه‌بندی بهترین برند دوربین مدار بسته در سال 2020 در جهان

دوربین مداربسته ورتینا دارای انواع دوربین تحت شبکه Vertina ، دوربین HD-TVI ورتینا و همچنین دوربین های توربو اچ دی ورتینا می باشند. دوربین های مداربسته ELM دارای انواع دوربین های ELM تحت شبکه و AHD دوربین های آنالوگ ELM می باشند. ۴- ادامه لیست انواع مارک دوربین مداربسته و انواع برند تجهیزات نظارتی را می توانید در مقالات بعدی دنبال کنید.

لیست تمامی برند های دوربین مدار بسته

از آن زمان، این برند تصمیم گرفته است که به‌طور مداوم، راه حل‌های نوآورانه جدیدی را به بازار بیاورد. VIVOTEK برای تحقق ردپای استراتژیک جهانی خود، متعهد به ایجاد اکوسیستم صنعت نظارت IP است و مشتاق همکاری و رشد طولانی‌مدت با همه شرکا، در پیگیری مشترک ما برای یک جامعه ایمن و عاری از هرگونه جرائم است. البته این شرکت توانست در سال 2014 به صورت حرفه‌ای وارد عرصه رقابت در بازارهای جهانی شود. قطعات این محصول در هم در کشور ما به خوبی پیدا می‌شود، که می‌تواند در کنار داهوا، یک انتخاب خوب برای خرید باشد.

  • این شرکت راه حل‌های VIVOTEK را در سراسر جهان به بازار عرضه می‌کند و به یک برند پیشرو در نظارت امنیتی جهانی تبدیل شده است.
  • دوربین‌های مدار بسته شرکت سامسونگ به دو گروه آی‌پی و آنالوگ تقسیم می‌شوند.
  • ترتیب برندها بر اساس رتبه آنها در محبوبیت بین کاربران و فروش آنها ارائه شده است.
  • دوربین مداربسته الجی را می توان جزو برترین دوربین مداربسته ای دانست که می توان آن ها را به سریع ترین حالت ممکن در مکان های مورد نیاز نصب کرد .
  • این شرکت هم در تولید دوربین های تحت شبکه و هم دوربین های آنالوگ فعالیت می کند.
  • محصولات این برند از زمان های قدیم در دسترس مشتریان بوده و همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از خدمات آن برای خیلی از افراد به مسئله ای مهم تبدیل شود.