اخبار دوربین مداربسته

خط تولید ویدئو و دیتا فیبر نوری جدید AMG


AMG Systems انگلستان و ایالات متحده آمریکا خط بسته شدن ویدئو، داده و تماس فیبر نوری جدید را معرفی کرده است.

AMG یک برنامه کاربردی برای این محصولات فیبر نوری جدید برای پشتیبانی از نسل جدیدی از دوربین های کواکسیال چند مگاپیکسلی با نیاز به امنیت فوق العاده بالا می بیند.

خط انتقال فیبر نوری AMG مبتنی بر IP نیست و هرگونه خطر امنیتی احتمالی را وارد شبکه نمی‌کند، علاوه بر این، به دلیل عدم استفاده از کدگذاری مانند سیستم اترنت، تاخیری وجود ندارد.

این خط از سری فرستنده/گیرنده ویدئوی تک کاناله AMGFIB-1VT/(VR) سخت شده صنعتی، با یک داده سریال دوبلکس RS422/485، دو حالت بسته شدن تماس، و پشتیبانی از تمامی فرمت های ویدئویی مدرن SD و HD از جمله CVBS (PAL، NTSC، SECAM)، CVI، TVI و AHD و وضوح دوربین تا 1960p با دوربین SD، HD، تا 5 مگاپیکسل همه برندهای اصلی.

یک فرستنده داده سریال سخت شده صنعتی سری AMGFIB-1SD با یک داده سریال دوبلکس RS422/485 و دو بسته تماسی.

علاوه بر این، یک فرستنده و گیرنده بسته شدن تماسی با فیبر نوری سری AMGFIB-3CC با دو قفل تماسی سخت شده صنعتی.

هر سه خط تولید در ایالات متحده و بریتانیا طراحی شده‌اند، در بریتانیا در تاسیسات AMG دارای گواهی ISO تولید شده‌اند، برای استفاده در محیط‌های چالش‌برانگیز سخت‌شده هستند، می‌توانند استانداردهای NEMA TS-2 را برآورده کنند و مادام العمر تضمین شده است.

استیو کلارک، مدیر عامل AMG، گفت: «اگرچه سیستم‌های انتقال فیبر نوری قدیمی با IP جایگزین می‌شوند، هزاران شبکه انتقال فیبر نوری هنوز در حال استفاده هستند. با فشار به سمت IP، هیچ تلاش واقعی برای مدرن کردن محصولات ویدئویی و داده فیبر نوری سنتی انجام نشده است. نسل بعدی محصولات فیبر نوری AMG یک گام بزرگ به جلو است. کلارک در پایان گفت: محصولات فیبر نوری AMG کاملاً جدید، با اجزای مدرن موجود، که اکنون در تاسیسات دارای گواهی ISO9001 ما ساخته شده‌اند، ترکیبی عالی از کیفیت، در دسترس بودن و همچنان بسیار مقرون به صرفه هستند.

تام اکسلی، مدیر فنی AMG می‌افزاید: خط تولید انتقال فیبر نوری AMG استاندارد کیفیت ما را ادامه می‌دهد. تیم مهندسی ما آنچه را که در حال حاضر موجود بود بررسی کرد، نقاط ضعف را شناسایی کرد و خط تولید فیبر نوری ما را برای غلبه بر این نقاط ضعف مهندسی کرد. یکی از مشکلات بزرگی که این رقابت با آن مواجه است، در دسترس بودن قطعات است. محصولات فیبر نوری رقیب 15 تا 20 سال پیش ساخته شدند، تامین قطعات 20 ساله یک چالش است و احتمالاً دلیل تاخیرهای طولانی تولید و افزایش قیمت ها نیز همین است. خط AMG کاملا نو است. طرح های جدید و اجزای جدید و اکنون در تاسیسات دارای گواهی ISO9001 ساخته شده است. و مهمتر از همه، آنها در صورت نیاز در دسترس هستند. ما به کیفیت اعتقاد داریم و با پشتیبانی مادام العمر پشت سر آنها ایستاده ایم.»





منبع